Fitness Seller

GebruikerCP in Fotogalerij (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Muay Thai J

* Your sister loves me *
Elite Member
10 jaar lid
Lid geworden
1 okt 2006
Berichten
3.866
Waardering
13
Lengte
1m77
Massa
75kg
Vetpercentage
8%
Een knop naar het GebruikerCP in de Fotogallerij zou handig zijn... kwestie van direct terug te kunnen verderkijken naar geabonneerde topics.
Nu moet het eerst via Forum.

Stom detail mss, maar wel handig :D
 
daar letjij dan weer op :P
 
Gebruiker cp heeft alleen te maken met forum, gallery heeft haar eigen control panel he. Het is gescheiden gehouden om niet te verwarren.
 
Een link terug naar het forum dan?
 
Die is er toch?
 
Gebruiker cp heeft alleen te maken met forum, gallery heeft haar eigen control panel he. Het is gescheiden gehouden om niet te verwarren.

Ik vind het nu verwarrend eigenlijk en heb al commentaar gekregen van anderen die het er ook mee eens zijn... Stel je bekijkt een paar foto's van iemand dan zit je plots niet meer op't forum? :dunno:

Ik doe nu telkens een nieuw venster open voor de gallery dus is vrij vervelend, maar wat je bvb. ook kunt invoeren als je die knop te verwarrend vindt is een optie om gallery in een nieuw venster te openen ofzo?
 
Ik vind het nu verwarrend eigenlijk en heb al commentaar gekregen van anderen die het er ook mee eens zijn... Stel je bekijkt een paar foto's van iemand dan zit je plots niet meer op't forum? :dunno:

Ik doe nu telkens een nieuw venster open voor de gallery dus is vrij vervelend, maar wat je bvb. ook kunt invoeren als je die knop te verwarrend vindt is een optie om gallery in een nieuw venster te openen ofzo?

Ik ga akkoord.
 
Rechtsboven kan je gewoon weer op forum klikken.

Offtopic, ander idee.
Als je commentaar op een foto aan het bekijken bent, dan zie je altijd de naam staan, en dan staat er PM, ... ,..., ..., gallerij. Maar niet iedereen heeft een gallerij met foto's, dus misschien is het een idee om dan dat icoontje weg te halen bij diegene zonder pics! (gelukkig is dit al gedaan in het forumonderdeel!) Just an idea Big_T!
 
Ik vind het nu verwarrend eigenlijk en heb al commentaar gekregen van anderen die het er ook mee eens zijn... Stel je bekijkt een paar foto's van iemand dan zit je plots niet meer op't forum? :dunno:

Ik doe nu telkens een nieuw venster open voor de gallery dus is vrij vervelend, maar wat je bvb. ook kunt invoeren als je die knop te verwarrend vindt is een optie om gallery in een nieuw venster te openen ofzo?
Als je foto's bekijkt van iemand dan zit je idd niet meer op het forum, dat is op elke andere site zo. Trouwens ik begrijp niet waarom je het in een nieuw venster zou moeten openen, je kan gewoon 2 tabbladen openen in firefox of IE, eentje voor forum en eentje voor gallery.
 
Voor nieuw venster, gewoon shift in houden...

Ik vind het prima zo;)
 
Back
Naar boven