XXL Nutrition

Gebruikers van melanotan voor reportage gezocht

Bezoekers in dit topic

Rosalie

Novice
Lid geworden
23 jun 2012
Berichten
2
Waardering
1
Lengte
1m82
Massa
73kg
Vetpercentage
27%
Hallo,
wil iemand die melanotan heeft gebruikt reageren? Positieve of negatieve reacties zijn welkom. Het is voor een reportage in het vtm nieuws vandaag 23/06/2012.
Mail me op rosaliepieters@yahoo.com
 
En nu maar hopen dat de reportage een eerlijk en gebalanceerd beeld geeft he...
 
ik zie het al weer aankomen inderdaad, een spuitje waarvan je bruin wordt, dat kan toch nooit goed zijn!?
 
De reacties op dbb over mt zijn voor 99% uitstekend. Al is er helaas niemand te vinden die het al een jaartje of 5 gebruikt, hoewel er topics over mt sinds 2008 stammen.
 
De reacties op dbb over mt zijn voor 99% uitstekend. Al is er helaas niemand te vinden die het al een jaartje of 5 gebruikt, hoewel er topics over mt sinds 2008 stammen.

Allemaal overleden? :eek:
 
Ben benieuwd of er ooit wel eens dbbers hebben meegedaan aan een interview of shoot die hier geadverteerd worden??
 
En nu maar hopen dat de reportage een eerlijk en gebalanceerd beeld geeft he...



De reportage was verschrikkelijk slecht.
http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuws/mediatheek/redactietips/redactietips_2eNiveau/1.1342353
http://nieuws.vtm.be/binnenland/201206235348-illegaal-middel-om-te-bruinen-zeer-gevaarlijk

ALs je goed oplet merk je dat men niet zegt dat melanotan gevaarlijk is maar dat de geleverde producten mss niet zuiver zijn.
Maar toch zegt de titel " barbiedrug levensgevaarlijk".
Dit is eerder desinformatie en de VRT onwaardig. Zielig. Ik zou eens willen horen wat de topicstarter vindt van haar reportage.

"Het is niet bewezen dat het veilig is". Wat een verschrikkelijke onzin. Hoe kan je nu wetenschappelijk bewijzen dat iets veilig is.
 
Laatst bewerkt:
Het ging er gewoon om dat insuline injecteren gevaarlijk is en niet melanotan. Ik vraag me dan ook af welke mafketel er nu vials met insuline in gaat verkopen. Kan die persoon zelf nog veel grotere problemen mee krijgen dan gewoon produceren/dealen op zich.
 
De reportage was verschrikkelijk slecht.
http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuws/mediatheek/redactietips/redactietips_2eNiveau/1.1342353
http://nieuws.vtm.be/binnenland/201206235348-illegaal-middel-om-te-bruinen-zeer-gevaarlijk

ALs je goed oplet merk je dat men niet zegt dat melanotan gevaarlijk is maar dat de geleverde producten mss niet zuiver zijn.
Maar toch zegt de titel " barbiedrug levensgevaarlijk".
Dit is eerder desinformatie en de VRT onwaardig. Zielig. Ik zou eens willen horen wat de topicstarter vindt van haar reportage.

"Het is niet bewezen dat het veilig is". Wat een verschrikkelijke onzin. Hoe kan je nu wetenschappelijk bewijzen dat iets veilig is.
Mja ze willen gewoon één simpele boodschap naar hun simpele kijkers sturen: doe het niet.

Op zich worden alle drugs natuurlijk wel jaren getest op dieren en mensen voor ze op de markt komen en als relatief veilig kunnen worden beschouwd, maar ze doen nu net of deze drug nog maar net op de zwarte markt is en niemand de bijwerkingen kent. Terwijl mensen het al jaren gebruiken zonder problemen.

Er duikt er 1 probleem op bij 1 dealer en meteen is het sensatie. En ondertussen hun kijkers maar junkfood vreten, roken en zuipen, en ws nog wat drugs in het weekend :o
 
Mja ze willen gewoon één simpele boodschap naar hun simpele kijkers sturen: doe het niet.

Op zich worden alle drugs natuurlijk wel jaren getest op dieren en mensen voor ze op de markt komen en als relatief veilig kunnen worden beschouwd, maar ze doen nu net of deze drug nog maar net op de zwarte markt is en niemand de bijwerkingen kent. Terwijl mensen het al jaren gebruiken zonder problemen.

Er duikt er 1 probleem op bij 1 dealer en meteen is het sensatie. En ondertussen hun kijkers maar junkfood vreten, roken en zuipen, en ws nog wat drugs in het weekend :o
goed gezegt big t :D
ik zou mensen aanraden om niet naar de publiciteit te gaan het heeft alleen maar nadelen in mijn ogen
- ze maken toch een verhaaltje van wat niet klopt
- meeste mensen snappen het niet en zien het negatief
-het kan legaal worden waardoor je zeer weinig mt2 krijgt en nog stinkend duur wordt
en er zijn nog wel meer negatieve effecten maar die kan ik zo niet bedenken
 
Back
Naar boven