MuscleMeat

Gebruikers van melanotan voor reportage gezocht

Bezoekers in dit topic

weer een knap staaltje wanjournalistiek.

100% van wat ik er van verwacht had :)
 
Zou het geen goed idee zijn de topicstarter via haar emailadres te contacteren en haar te zeggen wat we van haar reportage denken? Onze journalistiek gaat zienderogen achteruit.
 
Zou het geen goed idee zijn de topicstarter via haar emailadres te contacteren en haar te zeggen wat we van haar reportage denken? Onze journalistiek gaat zienderogen achteruit.

Dan wordt haar volgende reportage er eentje over het effect van anabole steroïden bij BB en waarom ze dreigmails kreeg. :o
 
Tegenwoordig is bij de media alles eenzijdig ondergeschikt aan de sensatiedrang. Zelfs de elementaire journalistieke ethiek wordt met de voeten getreden om toch maar met een scoop te kunnen uitpakken, zoals onlangs nog in Reyers Laat. Het stukje in de berichtgeving over melanotan waar BB'ers getoond werden, was genoeg om ons alweer af te schilderen als spuitgrage junks :mad:
Ik blijf wachten op een reportage waarin eens de voordelen en inspanningen van BB'ers worden getoond.
 
Dan wordt haar volgende reportage er eentje over het effect van anabole steroïden bij BB en waarom ze dreigmails kreeg. :o

Iemand zei in één van de topics dat je doorheen de jaren grappiger bent geworden. Ik moet zggen dat ik dat enkel kan beamen.

Maar even ernstig. Ondanks het feit dat ik nog geen melanotan heb gebruikt vind ik deze reportage onaanvaarbaar. Zouden we geen collectief standpunt inemen en haar een officiele brief sturen?
 
Iemand zei in één van de topics dat je doorheen de jaren grappiger bent geworden. Ik moet zggen dat ik dat enkel kan beamen.

Maar even ernstig. Ondanks het feit dat ik nog geen melanotan heb gebruikt vind ik deze reportage onaanvaarbaar. Zouden we geen collectief standpunt inemen en haar een officiele brief sturen?

I vote for that! ik gebruik het nu 3 tal jaar kan er alleen over zeggen dat het een wondermiddeltje is tot op heden geen neveneffecten onder vonden. Melanotan zelf is duidelijk niets mis mee, in australië schrijven dokters het al 15+-jaar voor om vormen van huidkankers te voorkomen & bruin te worden. maar omdat er hier bij 1 dealer gemengde shit word gevonden gaan ze het zuivere product zwart maken? Slechte media-journalistiek totaal geen wetrnschappelijke onderbouwing en ze weten gewoon niet waar ze over schrijven.
 
En ondertussen hun kijkers maar junkfood vreten, roken en zuipen, en ws nog wat drugs in het weekend :o

heel mooi gezegd dit, en toepasselijk voor heel wat sportieve zaken. De grootste critici zijn diegenen die er het minst van af weten
 
I vote for that! ik gebruik het nu 3 tal jaar kan er alleen over zeggen dat het een wondermiddeltje is tot op heden geen neveneffecten onder vonden. Melanotan zelf is duidelijk niets mis mee, in australië schrijven dokters het al 15+-jaar voor om vormen van huidkankers te voorkomen & bruin te worden. maar omdat er hier bij 1 dealer gemengde shit word gevonden gaan ze het zuivere product zwart maken? Slechte media-journalistiek totaal geen wetrnschappelijke onderbouwing en ze weten gewoon niet waar ze over schrijven.

Gebruik je het al 3 jaar continue of slechts enkele weken/maanden per jaar?
 
'Barbiedrug' potverdomme :roflol:
 
Maakt me niets uit wat 'buitenstaanders' zeggen over BB of over melanotan. Hun mening is er één uit onwetendheid en is dus irrelevant. Ookal zijn er veel mensen rondom je van diezelfde idiote mening , “Even if you are a minority of one, the truth is the truth.”
 
Is mela eens legal in belgie?
 
Nergens legaal is immers nog geen goedgekeurde drug.
 
Nergens legaal is immers nog geen goedgekeurde drug.

Wie heeft er dan nog zin in een interview met al dat gezeik daar over verboden spullen. Ts spoort niet helemaal.
 
Dan ook een wedstrijd met bodybuilders laten zien, suggererend dat ze tijdens die wedstrijd zo'n tan hebben door de melanotan..
 
Back
Naar boven