AndroidHealthClinic

Gebruikerservaringen PRIMO gezocht?

Bezoekers in dit topic

edit
 
Laatst bewerkt:
nou ik vind het wel meevallen hoor. het er 10 weken primo en winstrol op zitten en had geen last van haaruitval....denk dat het per persoon verschilt
 
hoe je eruit ziet misschien??? of hoe je lichaam veranderd tijdens een kuur....
ik ben nu 9 kilo lichter maar groter en droger dan voorheen....als ik op mezelf let in de spiegel ben ik tevreden. als ik net zoals de meeste hier mezelf vast blijf houden aan de weegschaal dan zou het dus k*t gaan
 
waarom vergeten jullie mij en phillipe_no?

(omdat er nu allemaal nieuwe jongens in de A.S-sectie zijn, de oude garde is hier niet vaak meer te vinden de laatste tijd :(, vroegah was alles beter)

wij hebben allebei primo only gedaan, ik zelfs 2x en een paar trainingsmaatjes van mij ook, eentje afgelopen winter nog zelfs.

zie topic Kuren en Resultaten voor mijn en phillipe's bevindingen.
 
ach ja nieuwe mensen verdienen ook een kans om wat bij te leren of niet soms.
ik ben blij dat ik hier soms dingen lees en denk dan van ja zo kan het ook of ja dat is beter .
dus het hoeft niet zo te zijn als er iemand wat vraagt om dan meteen te zeggen er is al een topic over geweest.
weet je wel hoe groot deze site is geworden er staat zo veel op .
 
gewoon een nieuwe topic starten als je iets wilt weten...wat maakt dat uit??? dan moeten ze hele oude topics maar verwijderen want er staat genoeg onzin op die niemand meer bekijkt hier....
 
zie topic Kuren en Resultaten voor mijn en phillipe's bevindingen.

:cool:

wk 1-8 400mg primo
laatste 3 weken (ofzo) 30mg anavar erbij

spullen waren van GS

8kg gewonnen, 6kg overgehouden.

Ik heb de 8 weken niet eens volgemaakt, omdat ik 1 of 2 spuiten te kort kwam doordat ik beetje gul was met de luchtbellen eruit spuiten....

al met al zwaar tevreden over zo'n klein kuurtje; geen sides, gruwelijke trainingen als een beest, ongekende krachtstoenames, en wat mooie massa aan overgehouden.

nadelen;
- de klap na de kuur viel me toch tegen, best nog wel een terugval wat leidde in een periode van demotivatie.
- de prijs.....maargoed dat wist ik van te voren.
 
ik heb pas primo dbol gekuurt, gaat goed. primo 400 1x pw dbol 40mg pd. en verder nergens last van gehad. grz de boer.
 
Back
Naar boven