XXL Nutrition

Gebruikerservaringen PRIMO gezocht? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

denk dat ovation hier al primo only heeft gedaan?

heb primo éénmaal gedaan maar dan in combi met testo, beviel me wel maar dosis was toen te laag achteraf gezien (voor mij toch)

geen bijwerkingen eigenlijk maar als je aanleg hebt tot haaruitval zal primo dat proces zeker versnellen

zou het sowieso altijd stacken met test
 
edit
 
Laatst bewerkt:
Niet uit persoonlijke ervaring moet ik zeggen, maar ik denk dat je met 500mg primo per week net zo goed je geld in sloot kan gooien.
 
edit
 
Laatst bewerkt:
primo smeert de gewrichten ook he ?
 
Gelieve dan NIET te reageren als je geen persoonlijke ervaring hebt!!! :banme:

Lees anders nog eens de titel van dit topic. ;)

En daar je negatieve karma voor jongen? Echt sommige mensen zitten apart in elkaar..
 
Kvrees dat er weinigen zijn die primo only hebben gebruikt, en aangezien je toch al een "redelijk" kuurverleden hebt, denk ik idd dat 500mg per week weinig zoden aan de dijk zal zetten, of je moet al echt goeie receptoren hebben zoals Ovation...
 
primo is lekkerrrrr......
 
edit
 
Laatst bewerkt:
arnold deed ook primo! en nog minder dan de gemiddelde gebruiker hier op het forum.... mocht dat waar zijn..wat ik wel denk want ik heb mensen gesproken uit die tijd en zaten toevallig ook alleen maar op primo...
 
arnold deed ook primo! en nog minder dan de gemiddelde gebruiker hier op het forum.... mocht dat waar zijn..wat ik wel denk want ik heb mensen gesproken uit die tijd en zaten toevallig ook alleen maar op primo...

Ja hoor Arnold is groot geworden op een kleine dosis primo :thumbup:
 
Ja hoor Arnold is groot geworden op een kleine dosis primo :thumbup:


zijn vermoedelijk schema is hier al enkele malen gepasseerd
dacht dat ie toch aan 800 à 1000mg/w zat in combi dan met dboll

maar soit, de volgende keer dat ik het neem zal het minstens 800mg/w zijn
 
zijn vermoedelijk schema is hier al enkele malen gepasseerd
dacht dat ie toch aan 800 à 1000mg/w zat in combi dan met dboll

maar soit, de volgende keer dat ik het neem zal het minstens 800mg/w zijn

Dat is allemaal speculatie. Niemand weet dat behalve hijzelf maar ik zie niet in waarom pro's van nu ampullen per dag verwerken en ze in de in de jaren '70 aan de 'brugkuurtjes' van nu voldoende hadden.
 
Mijn trainmaatje heeft 8 weken primo only gedaan op 600 per week. Hij vond dat... ow shit lees nu pas dat je alleen mag reageren als je persoonlijk ervaring hebt....
 
edit
 
Laatst bewerkt:
wie heeft gezegt dat het kleine dosissen waren?
was geloof ik 600 tot 800 mg per week...maar goed het h oeft niet waar te zijn natuurlijk daarom zei ik ook mocht het waar zijn....
hoe dan ook....jaren terug deden ze het met veel minder dan nu en zagen er beter uit dan wij allemaal bij elkaar hier op dit forum...
 
bij ons op de sportschool heeft een jongen 10 weken 400 mg primo gezet zo als hij het zei deed hij dinsdag 200mg en dan steeds 3 a 4 dagen tussen.

hij was in die 10 weken 4 kilo aan gekomen niet echt super.
Het was meer een onderhouds kuurtje zo als hij het noemde.

dus het is idd beetje zonden van je geld beetje goed eten haal je ook we 3 kilo in 10 weken altans ik wel.

beter testo met primo.
 
jullie kijken alleen maar naar de kilos...daar word ik toch zo moe van
 
wie heeft gezegt dat het kleine dosissen waren?
was geloof ik 600 tot 800 mg per week...maar goed het h oeft niet waar te zijn natuurlijk daarom zei ik ook mocht het waar zijn....
hoe dan ook....jaren terug deden ze het met veel minder dan nu en zagen er beter uit dan wij allemaal bij elkaar hier op dit forum...

denk dat ze vroeger wel het jaar door namen
deca/ D boll/ primo
geziens arnold's kuur schema :

Arnold Schwarzenegger cycle

er waaren minder middeltjes voor handen daarom werd er niet minder gedoseerd
 
Back
Naar boven