MuscleMeat

gedragsverandering door anabolen?

Bezoekers in dit topic

needhelp

Novice
Lid geworden
20 jul 2012
Berichten
5
Waardering
0
Hallo,
mijn vriend is een tijd geleden begonnen met een kuurtje van anabolen, het is zijn eerste en aller eerst was hij gewoon heel blij dat het trainen en aankomen echt goed bleek uit te pakken. niks aan de hand dus en ik was ook blij dat hij blij was. En hielp hem nota bene met zijn injecties.

Maar namaten we een paar weken verder waren begon zijn gedrag me meer en meer te storen. Hij is totaal in zijn eigen wereldje en vergeet iedereen om hem heen, eerst dacht ik dat dit misschien aan mij lag maar ook zijn vrienden merken dit op. Hij luisterd niet als je hem wat verteld, hij praat vooral veel over zichzelf en toont weinig interesse.
Alsof dat nog niet irritant genoeg was lijkt het wel of iedereen hem in de weg loopt en hij irriteerd zich aan de kleinste dingen. bijv. dat ik de deur niet achter me dicht doe. 'ben je dom ofzo?' totaal onredelijk, waarna er weer ruzie ontstaat en ik het idee hebt dat ie me het liefst de hersenen wil inslaan zo agressief als het word.

Nou had ik er al even over gegoogled en las inderdaad dat er gedragsveranderingen kunnen ontstaan en anabolen een verhoogde agressie kunnen veroorzaken. dus dit is normaal? en word hij weer de oude na zijn kuur?

Alvast bedankt
 
klinkt als normaal mannekijk gedrag:p
wacht maar tot na z'n kuur dancis hij ineens heeeeel blij met je;)
komt allemaal wel weer goed.
 
Dus het is wel normaal dat zijn kuur effecten heeft op zijn gedrag?
 
Zit er Trenbolone in zijn kuur? Kan je knap agressief van worden idd :D

NA de kuur is er niks meer aan de hand ;)
 
Geen idee, kan alles maar moeilijk uit elkaar houden als hij erover praat.

Ben in ieder geval blij dat hij na zijn kuur weer de oude is. Kan niet wachten
 
klinkt als normaal mannekijk gedrag:p
wacht maar tot na z'n kuur dancis hij ineens heeeeel blij met je;)
komt allemaal wel weer goed.


haha +1

gewoon iemand wat zijn zelf niet de baas kan en met totaal geen zelfkennis in mijn ogen...
dat heel verandering van gedrag is overdreven...
het ligt grotendeels aan je vriend zijn karakter altijd al zo geweest is ;)
 
Eerste kuurtje? Zal wel vnml in zn hoofd zitten zeker...
 
Hij is sowieso altijd een opvliegend persoon geweest, misschien omdat hij in korte tijd snel gegroeid is dat hij is zijn hoofd hele man is. Helaas dat andere mensen daar dan de dupe van zijn.
 
Wat is zijn forumnaam?
 
nou dan zou ik maar de eerste zijn die het zegt, zijn veel betere mannen voor je zoals ik;)
 
Wordt leuk na ze kuur. Als hij weer massa verliest.
Misschien een dip krijgt omdat ze eigen test productie nog plat ligt
Geen zin meer heeft om te trainen en te eten.
Zoals ik t lees had je vriend zich beter ff in kunnen lezen voordat die begon.
En als je wilt weten wat die neemt, staat op de flesjes enzo.
Is makkelijker voor ons om te weten wat die neemt, om te zeggen of t door de aas kan komen.
 
No shit dat het je gedrag iets zal veranderen. En doe gewoon de deur dicht , hij had het wss al meerdere malen gezegd en je doet het nog niet. Hij zal minder tolerant zijn en hij reageert wss ook zo omdat hij het anders normaal vroeg en je het nog steeds niet doet.
 
haha +1

gewoon iemand wat zijn zelf niet de baas kan en met totaal geen zelfkennis in mijn ogen...
dat heel verandering van gedrag is overdreven...
het ligt grotendeels aan je vriend zijn karakter altijd al zo geweest is ;)

Precies.
Maar als je het normaal vindt wat ie allemaal zegt en doet gewoon lekker bij 'm blijven joh.
 
Precies.
Maar als je het normaal vindt wat ie allemaal zegt en doet gewoon lekker bij 'm blijven joh.

De vrouw heeft gelijk deze keer... dat noem ik geen maat...
zo mensen ben je liever kwijt
 
Mwa, het kan wel dat hij uit zn slof schiet maar als je even rustig tegen m zegt dat hij onredelijk is en normaal nooit zo doet hoort hij zich dat wel te realiseren.
 
Zou handig zijn als je wist wat hij gebruikt...
Heb ook regelmatig van m'n ex reacties over m'n gedrag gekregen tijdens het gebruik van trenbolone.
 
Hehe hij word eindelijk een vent ;)

Nee ff serieus. Je zegt het zelf al, hij is al behoorlijk opvliegerig van zichzelf. Dit word vaak door kuren flink versterkt. Zeker als je het zelf niet in de hand kan houden. Als hij gewoon logisch blijft nadenken is er prima mee om te gaan als je dat hebt. Ik zelf heb er gelukkig niet heel erg veel last van. Alleen als meerdere dingen in mn leven niet helemaal naar mn zin gaan en/of als ik veel stress heb in mn leven kan ik wel iets sneller opgefokt raken. Heel irritant is dat.
 
Je zegt gewoon dat doe onredelijk is en als hij niet tegen.zijn anabolen kan je stopt met zijn injecties te zetten moet je eens kijken hoe snel die weer lief is haha
 
jep typische bijwerkingen van AAS. ik zou hem voorlopig met rust laten (als je zijn kop niet wilt inslaan tenminste).
 
Wacht maar tot in zijn nakuur, komt ie lekker uithuilen op je schoot in de sofa als de moeder van bambi dood gaat...:D

Zelf word ik agressiever van langdurig gebruik van hoge dosis cafeine zoals preworkout supps of fatburners dan van AS. Heb wel nog geen Tren gehad.
 
Back
Naar boven