XXL Nutrition

Gedurende de feestdagen eet ik...

Gedurende de feestdagen eet ik...


  • Totaal stemmers
    447

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Big-T

Administrator
Admin
Founder - R.I.P.
15 jaar lid
Lid geworden
7 okt 2002
Berichten
55.010
Waardering
3.205
Kies de optie die het best past.
 
Ik ga kei en keihard cheaten. :)
Alvast prettige feestdagen DBB!
 
Wat ik gewoonlijk eet, alleen maar clean dus.

Ga niet cheaten tijden de feestdagen.
 
Wat ik gewoonlijk ook eet.:)
 
Ik eet wat iedereen eet. Aangezien we met gemiddeld 20 man zijn, zal ik dus mijn best moeten doen om dat allemaal binnen te krijgen :)
 
Ik eet wat iedereen eet. Aangezien we met gemiddeld 20 man zijn, zal ik dus mijn best moeten doen om dat allemaal binnen te krijgen :)
:D

Ik eet ook lekker met de rest mee, maar heb sowieso niet zo'n streng dieet dat die 3 maaltijden in het jaar verschil zouden maken.
 
Voornamelijk wat ik normaal eet, maar zal soms wel een klap tegen mn gezicht aan krijgen met de opmerking dat ik gezellig mee moet doen.
Teenage life is hard main.
 
Van alles wat
 
Uiteraard eet ik op kerstavond, kerstdag en oudejaar met de rest mee. Maar porties zijn uiteraard wel anders (meer vlees en groenten).
 
Wat de pot schaft, waarschijnlijk is het veel en lekker.
 
Wat iedereen eet alleen dan wat minder als normaal.
 
Zelfde als peanuthead.
Ik eet gewoon mijn eigen dingen tussendoor enzo, maar krijg toch opmerkingen als: Doe eens gezellig mee.
Komt nog bij dat we kerst bij oom en tante vieren.
Voordeel is wel dat die heel bewust met eten omgaan, dus veel slechts zal het niet worden. Maar aan mijn 7 maaltijden op ene dag kom ik daar ook niet.
 
Waar is de optie ik cheat bijna altijd :D
 
Zijn er echt mensen die, terwijl iedereen aan het feestmaal zit, hun eigen potje kip met rijst gaan zitten eten ??? Denken jullie echt dat die ene dag die ene maaltijd je hele fysiek gaat verpesten ofzo?
Ik mag dan zelf in het "milieu" zitten, als met nieuwjaar bij ons aan tafel iemand een potje kip met rijst zit te eten, dan ga ik die toch even flink uitlachen..
 
gewoon mijn voedingsschema volgen alleen avond eten ****ing veel biefstuk naar binnen knallen!
 
Zijn er echt mensen die, terwijl iedereen aan het feestmaal zit, hun eigen potje kip met rijst gaan zitten eten ??? Denken jullie echt dat die ene dag die ene maaltijd je hele fysiek gaat verpesten ofzo?
Ik mag dan zelf in het "milieu" zitten, als met nieuwjaar bij ons aan tafel iemand een potje kip met rijst zit te eten, dan ga ik die toch even flink uitlachen..

+1

Sterker nog, je krijgt 10 seconden om een glas wijn in te schenken en iets naar binnen te rammen met 500 kcals waarvan minimaal 400 afkomstig uit verzadigde vetten en 100 uit snelle suikers, anders kan je opstappen.
 
... gewoon hetzelfde dan normaal maar drink ik wel meer
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven