MuscleMeat

Gedurende TRT behandeling (sustanon 250) + PCT (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

monasir81

Cool Novice
Lid geworden
14 sep 2018
Berichten
220
Waardering
26
Lengte
1m80
Massa
85kg
Vetpercentage
18%
Zijn er hier mensen die midden in een TRT behandeling zitten of hebben gezeten, en gedurende die periode PCT hebben genomen.
Dus bijvoorbeeld voor 3 maanden lang .

Elke 3 weken = Sustanon 250 mg zetten
3 maanden lang dagelijks arimidex (afhankelijk van dosering)
3 maanden lang dagelijks clomid (afhankelijk van dosering)
HCG EOD = eerste 4 weken 1500iu, laatste 8 weken 1000IU EOD.

Dit blijft natuurlijk persoonsgebonden.

Maar ben erg benieuwd naar de ervaringen van jullie, en hoe het herstel was

groet,
 
Ik zou dit sterk afraden, zinloos.
 
Ikneem aan dat de TRT om de juiste reden is voorgeschreven? Hiermee stoppen zal resulteren in terugkeer van de oude klachten lijkt mij? :o
 
Ikneem aan dat de TRT om de juiste reden is voorgeschreven? Hiermee stoppen zal resulteren in terugkeer van de oude klachten lijkt mij? :o
Klopt in eerste instantie voor tijdelijke suppletie maar niet voor leven lang.
 
Ik zou me aan het advies houden van je uroloog/endocrinoloog, en niet zelf wat gaan 'klooien'.
 
Klopt in eerste instantie voor tijdelijke suppletie maar niet voor leven lang.
Ja tijdelijke suppletie om te kijken hoe je lichaam erop reageert en of je klachten verdwijnen. Het lijkt me niet dat een dokter zo’n traject in gaat met het doel je slechts enkele maanden te behandelen.
 
Ja tijdelijke suppletie om te kijken hoe je lichaam erop reageert en of je klachten verdwijnen. Het lijkt me niet dat een dokter zo’n traject in gaat met het doel je slechts enkele maanden te behandelen.
Klopt de vraag Is dan ook zullen de klachten verdwijnen na het stoppen van trt.

En wat nou als je bv een kinderwens hebt.
De uroloog zal mij dan bv hcg moeten voorschrijven
 
Ik word echt heel simpel van dit soort topics. Weet je nou eigenlijk zelf wel wat je vraag precies is?

Je wilt een arimidex, clomid en hcg gaan nemen want je hebt een kinderwens?

En je bent benieuwd of je klachten verdwijnen als je stopt met trt? Je wilt toch juist je klachten verminder door het inzetten van trt?

Waarom bespreek je dit niet met je dokter?
 
Back
Naar boven