MuscleMeat

Geef eens je mening !

Bezoekers in dit topic

van hgh kan je wel diabtetes krijgen. (omdat het insulineresistent maakt)
daarnaast is celdeling in alle weefsles (niet alleen spier) ook niet meteen onschuldig te noemen

Precies..
 
laat hgh de prostaat dan ook groeien?

is bevoorbeeld een hgh kuur op 3-5iu voor maand of 4 met een testonly van 12 weken een slecht gedacht, ik had er met de gymeigenaar over gepraat en die zij me van alle andere zooi af te blijven zoals tren,dboll etc door de vele probs op latere leeftijd , hij raadde me dit aan:

1-16: hgh 2-4 iu
2-14: Test of sustanon op 500mg (puur voor de synergetische werking met GH)
 
laat hgh de prostaat dan ook groeien?

is bevoorbeeld een hgh kuur op 3-5iu voor maand of 4 met een testonly van 12 weken een slecht gedacht, ik had er met de gymeigenaar over gepraat en die zij me van alle andere zooi af te blijven zoals trenbolone,dboll etc door de vele probs op latere leeftijd , hij raadde me dit aan:

1-16: hgh 2-4 iu
2-14: Test of sustanon op 500mg (puur voor de synergetische werking met GH)

de lage dosis gh omdat ik zoiezo al heftig reageer op alle aas en voor de bijkomende effecten van gh zoals het meer kcals kunnen verorberen,mooiere huid en betere kwaliteit van spiermassa.
dit zou volgens hem een van de slimmere keuzes zijn en toch zeker voor een nette solide winst zorgen zonder teveel kans op sides.
 
Hoezo ga je geen slin kuurtje doen ? Ik heb er vandaag de hele dag over gelezen en ik loop er wel warm voor eigenlijk :P Vooral het niet klooien met je coïtushormonen vind ik wel erg fijn aangezien ik al niet echt stabiel in me hoofd ben haha
 
slin is echt niet zo heftig als ze het doen uitschijnen qua anabool effect hoor...tenzij je er een zooi AAS en STH tegenaangooit dan doet het wel wonderen ja.
 
laat hgh de prostaat dan ook groeien?

is bevoorbeeld een hgh kuur op 3-5iu voor maand of 4 met een testonly van 12 weken een slecht gedacht, ik had er met de gymeigenaar over gepraat en die zij me van alle andere zooi af te blijven zoals trenbolone,dboll etc door de vele probs op latere leeftijd , hij raadde me dit aan:

1-16: hgh 2-4 iu
2-14: Test of sustanon op 500mg (puur voor de synergetische werking met GH)

duur kuurke :eek:
 
laat hgh de prostaat dan ook groeien?

is bevoorbeeld een hgh kuur op 3-5iu voor maand of 4 met een testonly van 12 weken een slecht gedacht, ik had er met de gymeigenaar over gepraat en die zij me van alle andere zooi af te blijven zoals trenbolone,dboll etc door de vele probs op latere leeftijd , hij raadde me dit aan:

1-16: hgh 2-4 iu
2-14: Test of sustanon op 500mg (puur voor de synergetische werking met GH)

spreekt hij uit ervaring, of hoe komt hij daarbij?en wat zijn dan zoal die probs,die je bij andere zogezegd niet zou krijgen?
 
slin is echt niet zo heftig als ze het doen uitschijnen qua anabool effect hoor...tenzij je er een zooi AAS en STH tegenaangooit dan doet het wel wonderen ja.

Hoeveel mag je dan verwachten van 10IU humalog per dag voor 4 weken ?
 
hangt er van af, iedereen is anders, verwacht in elk geval geen AAS-like gains.
edit: toch niet in spiermassa, gewicht kan heel snel maar is zonder sth bij de meesten niet meer dan een hoopje vet dat ze er bij knallen.
 
iedereen zegt toch dat gh minimaal een zes maand moet
 
Ook slin heeft tijd nodig om te werken ivm met activering van cellen, waarschijnlijk ook de reden dat ik na mijn kuur weer een flinke sprong vooruit maak. Spieren zien er stuk voller uit, vooral als je droog bent.
 
iedereen zegt toch dat gh minimaal een zes maand moet

vind ik echt dikke BS hoor, ken zat gasten waarbij je het effect al na enkele weken goed ziet aan hardheid en kwaliteit, zeker icm slin is het al bijna direct te zien, hoe langer je doorgaat natuurlijk hoe lekkerder het gaat worden.
 
Ook slin heeft tijd nodig om te werken ivm met activering van cellen, waarschijnlijk ook de reden dat ik na mijn kuur weer een flinke sprong vooruit maak. Spieren zien er stuk voller uit, vooral als je droog bent.

Hoe bedoel je dat ? Want het is volgens mij niet echt aan te raden om langer dan 4 weken slin te gebruiken ivm insulineresistentie
 
slin is echt niet zo heftig als ze het doen uitschijnen qua anabool effect hoor...tenzij je er een zooi AAS en STH tegenaangooit dan doet het wel wonderen ja.


:eek: haha is juist het meest anabool van allemaal naar mijn mening!


qua vetverbranding merk je na 2 weken al wat van op de plaatsen waar je het zet, maar het echte effect merk je idd pas vanaf een week of 14 !
 
Zijn er nog mensen die wél goeie ervaringen hebben met slin only ? :P
 
:eek: haha is juist het meest anabool van allemaal naar mijn mening!


qua vetverbranding merk je na 2 weken al wat van op de plaatsen waar je het zet, maar het echte effect merk je idd pas vanaf een week of 14 !

hij heeft het over insuline, ik neem aan dat jij het daar niet over hebt...
 

zo duur is dat toch niet,laat zeggen dat ik 3iu zet voor 4 maand dat valt dan nog wel mee.

en ja men gymeigenaar heeft genoeg ervaring met alles , was vroeger 1m82 en 148kg aan 12% met 56cm armen. nu is hij 128kg 18% en heeft +- 52cm armen. niet dat dat wat uitmaakt maar hij heeft meer dan 2 decenia lekker gespoten en heeft heel wat wedstrijdjongens zien komen en gaan.
hem ging het over het feit dat je met die tren/dboll/oxy/deca enz meer schade toebrengt die op latere leeftijd aan het licht zal komen dan je denkt, hij vertelde me over de nier en leverwaarden die hij en zen maten die vroeger zwaar gebruikten hadden na jarenlang gestopt te zijn, sommige moesten aan machientje hangen eens peer week sommige konden niet meer trainen, hij vond het allemaal niet echt waard voor die paar extra kilos en vond dat ik gewoon rustige kuurtjes moest doen die wat langer duurden maar meer solide gains bezorgden + de middelen vermijden waarvan we allemaal weten dat ze erg lever of niertoxisch zijn.
hij zei ook niet van "gebruik nooit meer die middelen"

daarom dat hij zei, neem een 2-3iu GH met een dosis test only, daar zou ik volgens hem op termijn (aangezien ik toch maar 1maal om de 6 maand kuur) meer profijt uit halen dan die andere kuren + ik zou men eigen lichaam minder belasten.

maareuhm enige waarheid zal er toch wel inzitten.

lijkt het julie wat?

1-16: 2-3iu GH
2-14: 500-750mg Test E

en tja miss wat slin erbij, maar ben ik dan niet al wat te gevorderd aant denken?
 
ik zou voor boldone gaan.... ik kwam met boldone en primo toen 8 kilo aan in zes weken...
ben net klaar met primo en winstrol....dat was ook lekker maar inderdaad die prostaat ging tegenspartelen maar dat is nu al minder....
 
ik zou voor boldone gaan.... ik kwam met boldone en primo toen 8 kilo aan in zes weken...
ben net klaar met primo en winstrol....dat was ook lekker maar inderdaad die prostaat ging tegenspartelen maar dat is nu al minder....

Met die doseringen van jou, krimpt mijn prostaat :D
 
Back
Naar boven