MuscleMeat

Geef eens je mening ! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Beast N°1

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
30 apr 2005
Berichten
2.199
Waardering
37
Lengte
1m77
Massa
90kg
Vetpercentage
4%
*****
 
Laatst bewerkt:
Ben ik ook wel nieuwsgierig of dat Finasteride zijn werk doet bij zo'n kuurtje ja.

Er is trouwens een middel wat je kan nemen bij deca wat er voor zorgt dat het niet met je libido klooit, ik weet alleen niet meer hoe het heet, iets met "brom" ofzo, naja iemand hier weet het vast.
 
Bromoscriptine...


En ik dacht dat jij zoveel mogelijk je gezondheid probeerde waar te borgen? Beter ga je niet meer kuren, het zal alleen maar erger worden dan het al is face it! Een veilige oplossing is slin, dat kan je wel aanraden aan iedereen aangezien ik dat het meest veilige middel vind die er bestaat. Een bodybuilder hoort alles te weten betreft voeding dus moet die dan ook automatisch slim om kunnen gaan met slin.

Groeifactoren blijven bestaan maakt niet uit wat je gebruikt dus alles groeit en veroudert mee.
 
****
 
Laatst bewerkt:
wat kan je nemen tegen haaruitval?
 
Citaat:

Sterk androgene stroidem zijn bekend om de invloed op de groei van de prostaat. Met name dihydro testosteron geldt in dit verband als boosdoener. Eveneens wordt prostaat kanker met androgenen in verband gebracht. Beide ziektetoestanden moeten zeer ernstig worden genomen. Het beste gebruiken atleten bij wie reeds prostaat klachten zijn opgetreden, geen sterke androgenen maar voornamelijke anabole werkzame stoffen, die maar van geringe invloed zijn op de prostaat. Als er toch sterk androgene werkzame stoffen moeten worden ingezet dan valt aan te bevelen om zich Finasteride toe te dienen (tenmiste bij steroiden die zijn onderworpen aan 5 alfa reductase bv testosteron) Bij steroiden die niet in DHT converteren,(bv oxymethalon) niettemin een sterk androgene werking ontplooien, zal de inzet echter geen effect vertonen. In dit geval is er maar één advies: De betreffende stof mijden

Atleten die prostaat groei op natuurlijke wijze te lijf willen gaan, gebruiken Saw Palmetto. Weliswaar valt de DHT verlagende werking in de directe vergelijking met Finasteride lager uit, maar toch tonen talrijke studies aan dat de dagelijkse toevoer van 320 mg voldoende is om het grootste deel van de met DHT samenhangende bijwerkingen te verzachten.

Ondanks de genoemde mogelijkheden om een prostaat groei in te dammen, valt een regelmatige check bij de uroloog aan te bevelen, die de toestanden en andere eventuele andere risico´s uiterst precies kan identificeren.


Bron: het nieuwe boek anabole steroiden
 
met finasteride ga je sowieso een deeltje winst mislopen
kaal worden is geen gezondheidsissue maar eerder een esthetisch probleem. Prostaatproblemen daarentegen zou ik zeker niet uitlokken!

je zegt dat primo en boldenone niet in aanmerking komen omdat je het te hoog moet doseren, waarom dan niet beide eens proberen (naast wat test) tegen "normale" doseringen?
 
je zegt dat primo en boldenone niet in aanmerking komen omdat je het te hoog moet doseren, waarom dan niet beide eens proberen (naast wat test) tegen "normale" doseringen?

dit zou ik ook proberen.
 
Vooruit denken doe je niet, het versneld het proces als je er nu al iets van merkt hoe moet dat dan over 10jaar zijn man. Ook al gebruik je minder androgene middelen sneller groeien zal die.
 
Why not een Test only? Ik weet niet hoe je daar op reageerd maar sides blijf je houden met kuren.Of je nu Dht middelen neemt of niet.En als je van 200mg deca al een libidocrash had zou ik niet meer aan de deca gaan.Dit omdat je libido net zo gaat reageren als toen, waarschijnlijk nog erger aangezien je waarschijnlijk je deca hoger moet doseren als in je eerste kuur.
 
je zegt dat primo en boldenone niet in aanmerking komen omdat je het te hoog moet doseren, waarom dan niet beide eens proberen (naast wat test) tegen "normale" doseringen?

Boldenone geeft imo veels te weinig resultaat tegen "normale" doseringen (laten we het op 400mg houden) en primo op een "normale" dosering (400mg) vrijwel zeker dht-gerelateerde klachten indien je hier gevoelig voor bent.

Ik ken meerdere personen die last van hun prostaat + haaruitval kregen op 400mg primo.

Ondanks dat primo omgezet wordt in DHB (50 % minder binding aan AR-receptor dan DHT) is het echt niet zo mild als weleens veronderstelt wordt hoor.
 
Why not een Test only? Ik weet niet hoe je daar op reageerd maar sides blijf je houden met kuren.Of je nu Dht middelen neemt of niet.En als je van 200mg deca al een libidocrash had zou ik niet meer aan de deca gaan.Dit omdat je libido net zo gaat reageren als toen, waarschijnlijk nog erger aangezien je waarschijnlijk je deca hoger moet doseren als in je eerste kuur.

Lijkt mij ook de meest logische optie als je een dht-fobie hebt.
 
Zeg Loo, weet jij dit allemaal uit ervaring, of...? ;)
 
*****
 
Laatst bewerkt:
ik denk dat mensen te kort op de EQ zitten en dat het dan tegen valt .waarom hoog zetten als ze op anderen boards zegen dat 400 a 500 mg zat is als je maar naar de 12 weken gaat of langer
 
Zeg Loo, weet jij dit allemaal uit ervaring, of...? ;)

toevallig kan ik over primo en equipose wel een beetje meepraten ja,
uit eigen ervaring en uit ervaringen van al mijn "vrienden" die beide shizzle ook hebben gebruikt.

ik kan twee dingen zeggen
1. boldenone zuigt zelfs op hoge dosering.
(mits je praat over de orginele ganabol want dat is een ****ing knaller)
2. primo wordt onderschat, zowel in massagains als in bijwerkingen.
 
Back
Naar boven