XXL Nutrition

Geef eens je mening ! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

gast wtf doe jij op een bodybuilding forum? je traint niet als een bb, je ziet er niet uit als een bb, en je loopt iedereen te ****en met je onzin, ga toch lekker op het ex"legionares" forum de held uithangen.

hahahaha :D hij heeft ook eens een filmpje gezien van vandamme :D
 
gast wtf doe jij op een bodybuilding forum? je traint niet als een bb, je ziet er niet uit als een bb, en je loopt iedereen te ****en met je onzin, ga toch lekker op het ex"legionares" forum de held uithangen.

Jij vind alleen een gebruiker een Bodybuilder, ik train zeker wel als een bb en zie er zelfs uit als een bbd.
Ik loop niet te f*cken en dat het schadelijk kan zijn is alles behalve onzin.
 
hmmm beast ik zou toch eens de bold gaan proberen op 12 weken ik reageer daar wel lekker op bedenk gewoon dat iedereen anders reageert en als je het niet probeert zul je nooit weten of jij bij dat groepje hoort ik heb vorig jaar 500 bold en 500 sust gedaan en is me goed bevallen;en dit jaar ga ik die weer doen gewoon als afwisseling op de tren...en als ie weer zo lekker gaat blijf ik voortaan bij de bold....hehehe nu maak ik het nog moeilijker
 
Jij vind alleen een gebruiker een Bodybuilder, ik train zeker wel als een bb en zie er zelfs uit als een bbd.
Ik loop niet te f*cken en dat het schadelijk kan zijn is alles behalve onzin.
je ziet er hooguit als iemand die wat traint, 2x in de week trainen noem jij bodybuilding? als je er op groeit is dat alleen maar omdat je toevallig goeie genen hebt en niet omdat je zo hard traint.
en niet alleen gebruikers zie ik als bbers, kale is een goed voorbeeld van een naturel waar ik bergen respect voor heb.
dat het schadelijk is weten de gebruikers ook zelf wel hoor, hier toch althans, in sommige gyms is het droevig gesteld met de kennis daar ben ik akkoord mee.

dus je aanwezigheid in deze sectie is alles behalve nodig want je kennis hebben we al lang, en zelfs nog veel meer bijkomende kennis.

dringt het eindelijk door in je koppie of teveel klappen op gekregen tijdens je keiharde trainingen waardoor je wat traag van begrip bent?:rolleyes:
 
net als het feit dat 99% van de artsen geen reet afweten van anabolen en wat eraan te doen.elke roid gebruiker krijgt op een gegeven moment wel even met een opstandige prostaat te maken...

klopt volledig, heb ik vandaag nog mogen ondervinden toen ik voor een bloedtest ging.
toen ik zei dat ik na een kuur nolvadex nam, keek die me raar aan, da's toch alleen voor te schrijven tegen bepaalde kanker zei ie;
En alle anabolen waren volgens hem veterinaire producten
wist ook niet dat prolactineshit effecten heeft op je libido
en ga zo maar door...
triestig eigenlijk:rolleyes:
 
Sorry maar je ben gewoon blind als je de neveneffecten niet ziet op lange termijn, al had je het mij 4weken terug gevraagd had ik het ook gewoon gedaan hoor daar niet van!
 
*****
 
Laatst bewerkt:
tegen wie heb je het nu...
iedereen weet dat er risicos aan verbonden zijn, er zijn ook bepaalde middelen die risicos beperken en voorkomen, daarmee dat ik deze vragen stel.
dit moet geen bashtopic worden, het is alweer genoeg vervuild door onze armyboy die denkt van alles wat af te weten en zichzelf de lucht in prijst.

maargoed, ik ga zoiezo de sterk androgenen vermijden. ik heb ondertss alles gegoogled wat ik vond en het schijnt veel voor te komen bij sterk androgenen dat BB'ers last hebben van wat tijdelijke prostaatgroei zoals ik, de meesten nemen daar finsateride tegen maar ik ga nu gewoon es een kuur doen waar dat niet mee moet nemen, kan ook moeilijk elke kuur aan de trenbolone gaan...

een simpel test/dianabol kuurtje zal zeker de nodige gains geven

Ik probeer gewoon te zeggen dat je niet blind moet zijn alle AS zullen dat proces versnellen. En uit eigen ervaring weet ik te zeggen dat je risico`s moet beperken dat deed ik ook, maar hoe dan ook je versneld processen daar kan je niet onderuit dus als je denkt dat je dit dan veilig doet dan lieg je eigenlijk tegen jezelf want je weet dat het slecht voor je is.
 
1 puntje nog:

ik heb ook gelezen dat Dboll bevoorbeeld het MINST zou omzetten in dht en dus ook niet voor prostaatvergroting zou zorgen.

daarintegen zou testosteron wel weer omzetten naar DHT maar natuurlijk minder heftig dan trenbolone , dat zou zo een beetje de ergste zijn voor de prostaat.

Hieruit maak ik op dat je denkt dat alleen DHT androgeen is, maar dat is dus niet zo. Eq bijvoorbeeld zet om naar DHB (dihydroboldenone, en in kleine mate), en helemaal niet naar DHT. Toch is DHB een erg potent androgeen. Hoeveelheid DHT maakt in princiepe dus niet veel uit qua androgeniteit. Men moet dus naar de anabole - androgene ratio kijken, maar staar je niet blind op cijfers.

En om op je eigenlijke vraag terug te komen, nog even een gedachtenspinsel van mij:

Ik zie dat je student bent, dus zou je nog een hele tijd hebben te gaan om te kunnen groeien. Daarbij heb je een gepaste nickname, dus neem lekker de tijd om door te tuffen op slin en de wat minder androgene anabolen! Je bent al fokking huge man:D
 
:stupid:
Ik zou idd voor slin en minder androgene bollen gaan tot er een SARM uitkomt.
 
1 puntje nog:



Hieruit maak ik op dat je denkt dat alleen DHT androgeen is, maar dat is dus niet zo. Eq bijvoorbeeld zet om naar DHB (dihydroboldenone, en in kleine mate), en helemaal niet naar DHT. Toch is DHB een erg potent androgeen. Hoeveelheid DHT maakt in princiepe dus niet veel uit qua androgeniteit. Men moet dus naar de anabole - androgene ratio kijken, maar staar je niet blind op cijfers.

En om op je eigenlijke vraag terug te komen, nog even een gedachtenspinsel van mij:

Ik zie dat je student bent, dus zou je nog een hele tijd hebben te gaan om te kunnen groeien. Daarbij heb je een gepaste nickname, dus neem lekker de tijd om door te tuffen op slin en de wat minder androgene anabolen! Je bent al fokking huge man:D

neenee dat denk ik eigenlijk niet, maar ik heb de laatste tijd veel boards gelezen enz en trenbolone komt er als krachtigste prostaatverneuker uit:D

ondertussen werk ik al een jaartje, ff veranderen.
anderszijds heb ik bang van slin, waarom weet ik niet, beetje drempelvrees denk ik. kzou me daar zeker eerst een lange tijd over moeten inlezen want heb er weinig aandacht aan besteed op internet.
en zorgt het nu echt voor aanzienlijke groei zoals aas dat doet? of is het weer de combo van die twee tesamen. het lijkt me gewoon nog niks voor mij om daar me te expirimenteren op dit moment...
 
http://forum.dutchbodybuilding.com/f133/veel-gestelde-vragen-insuline-67153/

heb ff deze ook nog eens doorgenomen, de uitleg in perfect neergetypt, beter kan volgens mij niet, maar hier maak ik toch uit op dat de gevaren ZEER snel kunnen optreden. qua voeding zou dat geen probleem zijn, ik eet al perfect en kan me daar best wel op afstemmen, drugs,drank en dergelijke horen zoiezo al niet in men levensstijl dus dat zit ook ok.
als dat de enige vereisten zijn voor een verantwoord gebruik moet ik dat misschien eens overwegen.
 
Slin is het veiligste middel in mijn ogen, maar dat heb ik al vaker gezegd. Het is samen met voedsel de meeste anabolische substantie die er is. Slin + androgenen werken uiteraard beter want die verhogen insulinegevoeligheid en andere factoren. Het gevaar kan zeer snel optreden maar kan je ook heel snel wegnemen door voldoende carbs tot je te nemen.
 
veiliger dan HGH lijkt mij niet ik heb nog nooit een iemand van hgh een hypo zien krijgen (igf is weer iets anders)

.
 
???

Wat is een hypo ?
 
@beast doe gewoon test only voor 12weken op 750mg/1000mg
 
veiliger dan HGH lijkt mij niet ik heb nog nooit een iemand van hgh een hypo zien krijgen (igf is weer iets anders)

.
van hgh kan je wel diabtetes krijgen. (omdat het insulineresistent maakt)
daarnaast is celdeling in alle weefsles (niet alleen spier) ook niet meteen onschuldig te noemen
 
http://forum.dutchbodybuilding.com/f133/veel-gestelde-vragen-insuline-67153/

heb ff deze ook nog eens doorgenomen, de uitleg in perfect neergetypt, beter kan volgens mij niet, maar hier maak ik toch uit op dat de gevaren ZEER snel kunnen optreden. qua voeding zou dat geen probleem zijn, ik eet al perfect en kan me daar best wel op afstemmen, drugs,drank en dergelijke horen zoiezo al niet in men levensstijl dus dat zit ook ok.
als dat de enige vereisten zijn voor een verantwoord gebruik moet ik dat misschien eens overwegen.

Lees trouwens ook de tweede post (als je nog niet gedaan hebt) met links naar engelse posts, is wat uitgebreider.
Lijkt mij echt een super middel, zonder echt zwaar met je hormoonhuishouding te ****en eigenlijk :)
 
Back
Naar boven