XXL Nutrition

Geef je homegym/fitnesscentrum een allround score

Geef een score aan je homegym/fitnesscentrum?

  • De homegym waar ik train is een 0 op 10 waard

    Stemmen: 0 0,0%
  • De homegym waar ik train is een 1 op 10 waard

    Stemmen: 0 0,0%
  • De homegym waar ik train is een 2 op 10 waard

    Stemmen: 0 0,0%
  • De homegym waar ik train is een 3 op 10 waard

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal stemmers
    135

Bezoekers in dit topic

el smurfo

Huge Freak
15 jaar lid
Lid geworden
14 sep 2006
Berichten
7.728
Waardering
481
Lengte
1m78
Massa
71kg
Vetpercentage
11%
Gewoon omdat punten geven leuk is.
 
Homegym 8/10
 
Oh foutje, ik klikte homegym ipv fitnesscentrum, de fitnesscentrum waar ik train geef ik een 7/10, je hebt er alles tot beschikking, toch fijn, alleen zijn de personeel & mede sporters asociaal
 
wtf man zie nu pas dat je maar 66KG weegt


mijn fitnesscentrum krijgt een 7/10, omdat ik altijd boos wordt aangekeken bij de balie als ik 3 stuks fruit pak, terwijl je gwn mag pakken... laatst werd ik er ook op aangesproken, ik pakte 3 kiwis dat mocht niet ofzo.. en ze verzoekte mij om inplaats van 3 kiwis, een sinasappel, banaan en 1 kiwi te pakken. mind was blown.
 
Laatst bewerkt:
wtf man zie nu pas dat je maar 66KG weegt


mijn fitnesscentrum krijgt een 7/10, omdat ik altijd boos wordt aangekeken bij de balie, als ik 3 stuks fruit pak, terwijl je gwn mag pakken... laatst werd ik er ook op aangesproken, ik pakte 3 kiwis dat mocht niet ofzo.. en ze verzoekte mij om inplaats van 3 kiwis, een sinasappel, banaan en 1 kiwi te pakken. mind was blown.

:roflol:
 
een 8 voor de gym waar ik train.
Bijna alles is plate loaded en er zijn genoeg schijven en dumbbells (t/m 50kg) te vinden. Alleen is het een tikkeltje te klein en er staat maar 1 cage. Maar wel 3 benches + 1 incline...
 
10/10 train thuis en heb een flinke homegym met mn eigen muziek (hardcore till i die!) en genoeg gewichten om nog een jaar of 2 door te gaan.

ideaal dus!:D
 
- Het is altijd te warm
- De muziek is echt debiel (jazz/loungemuziek echt wtf)
- Maar 200kg aan plates o.i.d.
- DB's gaan maar tot 30kg
- Geen powercage
- Geen uitzicht op cardiobunnies vanuit KT hoek
- Een aantal apparaten missen gewoon

4/10
 
6,5 = 7

Minpunten zijn
Te warm soms, k*t muziek.

Pluspunten
Squat rack, 2x incline bench, 2x flat bench, stuk of 8 bankjes. Dumbbells tot 56kg.

Enkel is de sfeer gewoon nog niet hardcore genoeg en kan je niet zonder gezeur 200kg laten vallen. Vergeleken Iron gym is het nog net een voldoende, maar niet meer dan dat. Jammer genoeg heb je dat niet in Nederland.
 
homegym 7/10

Kan er in principe alles prima trainen, maar zou nog wel met een paar dingen willen uitbreiden
 
Geef mijn homegym een 5/10. Kan veel doen, heb alleen geen powercage maar een free rack wegens plaatsgebrek en is ook 30mm materiaal.
 
- Het is altijd te warm
- De muziek is echt debiel (jazz/loungemuziek echt wtf)
- Maar 200kg aan plates o.i.d.
- DB's gaan maar tot 30kg
- Geen powercage
- Geen uitzicht op cardiobunnies vanuit KT hoek
- Een aantal apparaten missen gewoon

4/10

Train je bij Your Health?
 
Back
Naar boven