MuscleMeat

Geef je homegym/fitnesscentrum een allround score

Geef een score aan je homegym/fitnesscentrum?

  • De homegym waar ik train is een 0 op 10 waard

    Stemmen: 0 0,0%
  • De homegym waar ik train is een 1 op 10 waard

    Stemmen: 0 0,0%
  • De homegym waar ik train is een 2 op 10 waard

    Stemmen: 0 0,0%
  • De homegym waar ik train is een 3 op 10 waard

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal stemmers
    135

Bezoekers in dit topic

8/10.

Plus:
images?q=tbn:ANd9GcQJkmw6s_YBtfoDinXKXpQDrgXbsNZaqDcv46VgwWUDOeAfnBX3.jpg


Min:
Skyradio
 
zit bij haefland, is gewoon een topgym. Ontzettend veel apparatuur, blijft constant uitbreiden, dumbbells tot 70kg, en geen gezeik als je een keer wat meer geluid produceert:D of iets harder laat neerkomen.
helemaal goed!
 
8/10
Aad de hoog

- veel machines
-incline, flat en decline banken
-dumbbells tot 60kg volgens mij

Alleen soms word er wat gezeurd over geluid bij bv benen dag :D, kan wel alles gewoon lekker laten vallen.

Straatweg gym
15/10

Klein
Te warm
Oude spullen

Gewoon ****ing hardcore :D
 
+alles aanwezig wat ik nodig heb, van squatrek, apparaten, bankjes, tot DBs tot 50 kg.
Maar ook extra shit als ballen, banden, stepbankjes.
+zwembad en sauna
+heel veel cardio apparaten en grote tv schermen, met eurosport
+grote schone douches en kleedruimtes

-vervelend publiek
-waardeloze instructeurs
-redelijk prijzig

Dat dus. 7/10, voor mij perfect, maar zou t anderen niet aanraden.
 
2/10 voor de fitness om de hoek
 
Er zijn simpelweg niet genoeg schijven om vooruit te kunnen. Als er iemand aan het dealdiften is kan een 2e persoon al niet meer deftig bankdrukken.

Er zijn maar 2 olympische barbells, de dumbbells liggen continue door elkaar.
Er is maar 1 bankdruk stel, en maar 1 squat rack. Het is gewoon niet genoeg, voor het aantal mensen dat er traint.

De sfeer en ligging maken veel goed.

6/10
 
alles top, sauna, zwembad , damp douche en echt alles.
alleen dumbbells gaan maar tot 32 kg...
 
alles top, sauna, zwembad , damp douche en echt alles.
alleen dumbbells gaan maar tot 32 kg...

Ik heb geen sauna, zwembad en damp douche.:( Maar wel dumbbells tot 60 kg, niet dat ik daar gebruik van maak. Het personeel is asociaal en alles behalve klantvriendelijk, alle dumbbells en gewichtsschijven liggen door elkaar heen, maar 3 bankjes wat vooral 's avonds echt te weinig is.

Maar als ik mij bedenk dat het de enige sportschool is waar je gewoon kunt trainen zoals je wilt, geef ik het toch maar een 7.
 
alles top, sauna, zwembad , damp douche en echt alles.
alleen dumbbells gaan maar tot 32 kg...

dumbbells maar 32KG? das gewoon een set shoulder press omg.. kan je toch niet normaal mee trainen..
 
8/10

+ punten:
squatrek, losse bench aanwezig. deadliften is toegestaan en in de dag zit er zo goed als niemand :).
Genoeg apparaten aanwezig waar de supderdudes zich mee kunnen bezig houden, terwijl ik rustig de losse gewichten kan gebruiken :D

- punten:
Ookal staan er bordjes van gewichten opruimen, bijna niemand doet het.
instructeurs hebben wss hun diploma bij de waspoeder gekregen, kennen niets van voeding, schema's etc ...
 
+ punten:
Ze begeleiden de vrouwen goed die gebruik maken van de milon cirkel
Het personeel is vriendelijk
Is amper 300 meter van bij mij thuis
Het stinkt er niet

- punten
Er is geen squatrek, geen preacher curl, geen seated calf raise, geen lever row en geen reverse hyperextension
Er zijn maar 2 barbells waarvan 1 krom staat dus eigenlijk maar 1 versleten barbell
Ze zijn 's middags niet open
Het is er 's avonds te druk in vergelijking met het krachttrainingsmateriaal dat ze hebben
Als het warm weer is, is het er veel te warm
En niemand ruimt zijn gewichten op en vaak slingeren dumbbells gewoon ergens rond of worden ze verkeerd teruggelegd

Toch nog een 6/10
 
Ik betaal 150 euro in mijn gym en ik heb echt alles wat ik nodig heb. Dumbbell tot 66kg, 2 powerracks en 2 squatracks, 8 barbells... ik kan over niets klagen. 10/10.
 
Ik betaal 150 euro in mijn gym en ik heb echt alles wat ik nodig heb. Dumbbell tot 66kg, 2 powerracks en 2 squatracks, 8 barbells... ik kan over niets klagen. 10/10.

waar train je ergens?
 
Sportschool: 8/10.

Plus:
-ze hebben er alles (cardiotoestellen, KT-apparaten, twee squatracks, twee smiths, dumbbells t/m 45kg, overal spiegels, sauna, stoombad...)
-schoon en netjes
-nooit gezeik, nooit bemoeizuchtige instructeurs
-goede muziek
-prettige sfeer
-goede ligging (midden in de stad en dichtbij huis)
-zeer ruime openingstijden

Min:
-erg duur
-nogal krap
-er is maar één oly stang en die vind ik niet fijn dus ik doe er eigenlijk geen KT meer

Homegym (van m'n vriend): 6,5/10.

Plus:
-goed materiaal (powerrack, bankje, schijven, stangen, chains, bands... is in principe alles wat ik nodig heb)

Min:
-het is een open schuur dus als het buiten koud is en regent, is het binnen ook koud en is alles nat, lekkage, bladeren waaien naar binnen etc.
-vrij klein en daardoor een rommeltje (ik hou het graag netjes, vriend boeit het niet, irritant!)
 
Laatst bewerkt:
Sportschool: 8/10.

Plus:
-ze hebben er alles (cardiotoestellen, KT-apparaten, twee squatracks, twee smiths, dumbbells t/m 45kg, overal spiegels, sauna, stoombad...)
-schoon en netjes
-nooit gezeik, nooit bemoeizuchtige instructeurs
-goede muziek
-prettige sfeer
-goede ligging (midden in de stad en dichtbij huis)

Min:
-erg duur
-nogal krap
-er is maar één oly stang en die vind ik niet fijn dus ik doe er eigenlijk geen KT meer

Homegym (van m'n vriend): 6,5/10.

Plus:
-goed materiaal (powerrack, bankje, schijven, stangen, chains, bands... is in principe alles wat ik nodig heb)

Min:
-het is een open schuur dus als het buiten koud is en regent, is het binnen ook koud en is alles nat, lekkage, bladeren waaien naar binnen etc.
-vrij klein en daardoor een rommeltje (ik hou het graag netjes, vriend boeit het niet, irritant!)
mooie tatoe boven je billetjes ;)
 
Pro's:
- degelijk materiaal: 4 of 5 olympische halters, 500+kg aan schijven, 2 benches, incline bench, squat rack, power cage, dumbbells tot 60kg, trap bar, (kromme:p) axle
- tolerant voor geluid (barbells droppen tot op zekere hoogte dan) etc

Con's
- k*tmuziek
- matige openingstijden in het weekend (zondag dicht, zaterdag tot 13.00)


8/10
 
Het fitnesscentrum waar ik train is een 7 op 10 waard
 
4/10

* lage kelder waardoor ik geen over head kan doen
* vochtige en koude kelder, bij hevige regen steeds half onder water
* geen bumperplates, maar rubber over ijzer
* houdertjes voor de gewichten kwijtgespeeld
* Dumbbells uitgeleend, nooit meer terug gezien
* 1 gewicht van 5 kg gebroken waardoor ik de barbell nooit kan laden tot 35kg of 37,5 kg
* goedkoop powerrack van body ... nog iets, wankelt al stevig
* Rack is te laag om in de cage zelf te squatten, ik stoot constant met mijn hoofd tegen een stuk metaal dat bedoeld is voor een lat pulley (denk dat ik het rack verkeerd in elkaar heb gestoken :D). Daarom squat ik buiten het rack en had ik even goed twee squatstaanders gekocht, was me goedkoper uit gekomen;
* magnesium is op

---------- Post toegevoegd Thu 22 Dec 2011 om 12:02 ----------

oja en nog het ergste: dat stuk waartegen je gewichten gehouden worden staat los aan 1 kant, de minste schuine beweging en alles dondert van men barbell.
 
Back
Naar boven