Fitness Seller

Geef je vriendin een facial en bespaar nog geld ook! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Timmeeh

I feel like a monster
Elite Member
10 jaar lid
Lid geworden
29 feb 2008
Berichten
12.216
Waardering
1.024
Lengte
1m84
Massa
83kg
Vetpercentage
12%
mannen, het ultieme excuus en je bespaart maar liefst 180€ per keer

Menselijk sperma bestrijdt rimpels

,
media_xl_922358.jpg

,
media_l_922363.jpg

Gezichtscrème op basis van spermine.

De nieuwste trend in beautyland is het gebruik van menselijk sperma om de huid jong te houden. Vrouwen zijn blijkbaar zo wanhopig om er jeugdig uit te zien dat ze alles zullen proberen.

Spermine
Beautyexperts zeggen dat spermine, een krachtig antioxidant en een bestanddeel van sperma, de huid zacht en soepel houdt en zo rimpels bestrijdt. Het Noorse bedrijf 'Bioforskning' maakt dit bestanddeel na in laboratoria en verkoopt het als ingrediënt voor crèmes en gezichtsbehandelingen, meldt styletoday.nl.

Dure behandeling
Momenteel kun je al in exclusieve wellnesscentra als het Townhouse Spa in New York voor ongeveer 180 euro een gezichtsbehandeling met spermine volgen waarbij de stof werd behandeld met ultrasone golven en infrarood licht. Of je echt jonger gaat lijken door simpelweg dagelijks sperma te smeren, werd nog niet onderzocht. (ep)
 
die twee druppels die er bij mij uitkomen kan ze net de wrat op haar neus mee insmeren....
 
YES ! welke vrouw wilt een gratis behandeling van mij :D :D
 
Hahaha, meesterlijk excuus!

‘‘ Schat, smeer je het zo nog wel ff uit? ’’ :roflol:
 
Dat is nog eens goed nieuws, heb ik eindelijk een excuus om m'n plasser af te smeren aan haar gezicht, bespaart ook weer in tissues.:thumbs:
 
En als je een Dirty Sanchez geeft kan je ook nog wat strontine aanbrengen.
 
Back
Naar boven