XXL Nutrition

Geef jij je bodybuilding of krachtsport levensstijl door aan je kinderen?

Peiling Peiling Geef jij je bodybuilding of krachtsport levensstijl door aan je kinderen?

• Ja aan een zoon

Stemmen: 5 8,2%
  • Ja aan een zoon én dochter

Stemmen: 3 4,9%
  • Nee, ik heb geen kinderen

Stemmen: 9 14,8%
  • Ik heb kinderen maar doe geen moeite om het door te geven

Stemmen: 7 11,5%
  • Misschien, als ik ooit kinderen heb

Stemmen: 37 60,7%

• Totaal stemmers
    61
  • Topic Starter Topic Starter
Bedoel je PRO worden? Klinkt leuk, ben je 30 en krijg je een kind, ben je 80, strijkt je zoon op z'n 50ste het vaantje. Waren leuke jaren kun je dan zeggen.
Dat profs vroeg dood gaan is wat mij betrefd een mythe, slecht een klein deel gaat vroegtijdig dood, en dan nog door grove stommiteiten :) Meeste van de profs van de jaren '70 '80 leven nog, en misschien wel gezonder dan de meeste andere mensen van die generatie. Of dacht je dat de hele dag met je luie krent in de zetel liggen en bier zuipen gezonder is dan wat aas en heel de dag trainen/gezond eten? Maar dat is een andere discussie ;)

Als ik een zoon krijg gooi ik hem in de ketel met AAS en doe ik eiwitpoeder en lijnzaadolie door zijn babyvoeding. Zal hem wel behoeden voor het verzieken van zijn pubertijd dmv onzinnig hardcore gedrag en strict eten.

Als ik een dochter krijg, meet ik haar een burka aan.

En dan iedere maand nieuwe broeken kopen omdat zoonlief er telkens uitscheurt...

Iedere baby wordt geboren als Body builder.

Ze eten de hele dag en ook 's nachts
Ze slapen
Ze groeien als kool

ik heb geen kinderen en dat is voor mij ook nog redelijke toekomstpraat, maar ik zou ze iig wel veel gezonde eetgewoonten aanleren en zorgen dat ze niet teveel ongezond eten.

kwa krachttraining, ik zou graag hebben dat ze iig wel sporten, watvoor sport moeten ze zelf weten, ik zou erachter staan, mochten ze willen bb'en of krachttrainen, prima dan zou ik ze helpen, anders alsnog prima.

mijn toekomstige zoon gaat elke avond braaf mee trainen met zijn pa. Dat zijn moeder zijn huiswerk maar maakt.

mijn toekomstige zoon gaat elke avond braaf mee trainen met zijn pa. Dat zijn moeder zijn huiswerk maar maakt.

dan kan hij alleszins niet gestraft worden als hij een buis haalt op zijn rapport :D

Mijn toekomstige zoon/dochter krijgt een verzwaarde rammelaar, een tutter gedoopt in lijnzaadolie, melk met whey en een minipowerrack :D
Oh en een autozitje dat aangepast is zodat ie leg extensions en leg curls kan doen.

Ik denk als ik dat doe dat ik het pak slaag van m'n leven kan verwachten van moeder de vrouw

Terug
Naar boven