AndroidHealthClinic

Geef wat commentaar op mijn nieuw eetschema aub!!!

Bezoekers in dit topic

zwazwa

Novice
15 jaar lid
Waardering
0
http://users.pandora.be/smartie/dieet.xls

Dit is het eetschema dat ik ga volgen om te bulken. Ik ben 1.86m groot en weeg zo'n 80kg (misschien wat meer). Denk je dat dit goed verdeeld is?? Moet ik nog dextrose toevoegen aan men after-workout shake en indien ja, hoeveel gram?

Zoals je kan zien heb ik ook geen lijnzaad olie opgenomen in mijn schema, omdat ik denk dat ik met mijn tonijn en makreel al genoeg omega3 vetten binnenkrijg. Ben ik totaal verkeerd?
Wat denken jullie infeite over die 70g vetten? Eigenlijk eet ik ze niet allemaal op, omdat ik een groot deel van het vet van men blikjes tonijn en makreel laat uitlopen, zodus hier zal er al een paar grammen vet van afgaan. Maar ja, dat zijn natuurlijk de goede vetten....opmerkingen?

Bijkomende suggesties zijn uiterst welkom.

alvast bedankt!! :)

opmerkingen schema:

7.30 na het opstaan: 30g Whey shake om je eiwitten weer snel aan te vullen na 8 uur slapen

10.15 Tonijn op water of op olie? tonijn in olie is met toegevoegde plantaardige olie
Volkoren boterhammen bedoel je hoop ik?

19.00 avondeten; wat de potschaft is ok, maar pas op met vet vlees (spek, worst, slavink etc)

na training: 30g whey, 40g dextrose en een theelepel kaneel (betere opname van de whey)

na training idd 30 gram whey met dextrose, die mag wel 65 gram zijn.

15.45 waarom Whey? enkel na opstaan en na training.

En 1 uur na je training ook wat carbs en eiwitten nemen.

Eet wat regelmatiger, en als je vroeger kunt trainen, train dan vroeger.

Ouder Topic: dit topic heeft al een tijdje geen reactie meer gehad.
Je kan nog iets toevoegen als dit relevant is of in een nieuw topic.
Back
Naar boven