XXL Nutrition

Geen aardappelen meer...

Bezoekers in dit topic

kingnothing

Cool Novice
Elite Member
20 jaar lid
Waardering
16
Lengte
1m85
Of in ieder geval een heel stuk minder. Het zit zo, binnenkort ga ik trouwen. Mijn verloofde is van Indiaase afkomst en eet alleen op uitzondering aardappels. Voor de rest alleen rijst. Tenzij ik zelf ga koken ( yeah right =) ) ga ik dus automatisch ook aan de rijst. Veel kip en rijst dus. Welke van de twee is nu beter??

Geen idee, maar in ieder geval congrats :thumbs:

gefeliciteerd :)

zilvervlies rijst beter dan aardappelen, maar Indiaase afkomst.. zal je wel niet vaak zilvervliesrijst eten

haha ja gefeliciteerd kerel!

en kijk hier eens naar:
product eenheid kcal eiwit koolhydraten vet
aardappelen 100 gr 85 2.6 18.6 0.0
rijst (basmati) 100 gr 347 7.0 78.5 0.5
rijst (zilvervlies) 100 gr 369 8.9 78.0 2.4

Nu mag jij zelf oordelen wat beter is ;)
Oja, ik neem aan dat ik over die kip al niks meer hoef te zeggen....

• Topic Starter Topic Starter
Very nice :)

Hey je moet zuinig zijn op je as (hee die afkorting....) en beter dat ze lekker voor je wil koken!
mij vriendin onthulde mij iets heel schokkends deze week....dat ze een beetje zat was van élke dag kip met rijst.. oei oei oei.... heb dr gelijk maar achteraan verteld dat mij dat niks uitmaakt en ik wel lekker in mn eentje ga eten! Dat zal dr leren.

D. zei:
Hey je moet zuinig zijn op je as (hee die afkorting....) en beter dat ze lekker voor je wil koken!
mij vriendin onthulde mij iets heel schokkends deze week....dat ze een beetje zat was van élke dag kip met rijst.. oei oei oei.... heb dr gelijk maar achteraan verteld dat mij dat niks uitmaakt en ik wel lekker in mn eentje ga eten! Dat zal dr leren.

Hahaha ja die vrouwen moet je hard aanpakken anders krijgen ze praatjes :D

eigenlijk is het best oneerlijk om van je vriendin/vrouw te verwachten dat ze zich compleet aanpast aan een bb-ers lifestyle...

Wel kunnen ze natuurlijk de praktische gezondheidsregels wat betreft voeding opvolgen... zoals niet/weinig suiker, voldoende groente en water etc.

voor bulk kan je gewoon eten wat de pot schaft en dat niet meetellen met je voedings schema,
maar als je aan het cutten bent word het lastig als je niet precies je kcal kan bepalen ja :(

ja maar avondeten met kip en rijst hoort bij me voedingsschema...zou ik dus twee keer avondeten moeten doen. Mij niet gezien, helemaal niet als één ervan bestaat uit aardappelen cordonblue en brocoli ofzo

Big steve, wanneer je lief voor vrouwen bent maken ze je leven een stuk makkelijker !!!

Maar waarom koken jullie vrouwen/vriendinnen niet 2 maaltijden dat doe ik voor mijn vriend ook altijd. als je ze dat lief vraagt.

en jullie kunnen ook makkelijk jullie eigen eten koken en niet zeuren van wij moeten hard werken, want veel veel vrouwen werken ook gewoon 40 uur en die moeten dan nog achter het fornuis. dus mannen we leven niet meer in vroegere tijden.

Joyce zei:
en jullie kunnen ook makkelijk jullie eigen eten koken en niet zeuren van wij moeten hard werken, want veel veel vrouwen werken ook gewoon 40 uur en die moeten dan nog achter het fornuis. dus mannen we leven niet meer in vroegere tijden.

wat waren dat toch mooie tijden:D

mannen blijven eikels hahahahaha :.)

Terug
Naar boven