Fitness Seller

Geen avondeten??? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Debelah

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
13 feb 2003
Berichten
6
Waardering
0
Hoi, op aanraden van Robin heb ik mij hier maar even lid gemaakt om wat vraagjes te stellen ;-)

Het grote probleem wat ik tegenwoordig heb... Ik heb geen kans om avondeten te eten op sommige dagen. Ik studeer namelijk full time en ga daarna nog 4 avonden in de week werken tot 23u. Op die avonden is het onmogelijk voor mij om nog een warme maaltijd te eten, ook niet 's middags want ik heb dan maar 50 minuten pauze en bij ons in school kan je geen warm eten krijgen.

Is het een ramp dat ik die dagen doorkom op brood, fruit, groente, yoghurt en muesli?

Hebben jullie nuttige tips zodat ik mijn lichaam al het nodige geef wat het nodig heeft? Ik ga ook 4 keer per week trainen, hiermee rekening houdende dus...

Bedankt!

D.
 
gewoon smiddags wat voorgekookte aardappelen meenemen en voorgebakken rundsvlees en kip en vis

doe ik ook naar school
 
en dan koud opeten?

Nog even erbij zeggen dat ik een vrouw ben.... niet dat dat misschien zo veel uitmaakt, maar ik doe aan fitness om vet te verbranden dus mijn voeding zal daar ook wel aan aangepast moeten worden?
 
Het idee van warme maaltijden is meer dat je wat variatie hebt in je eten (+ dat sommige dingen pas optimaal verteren als ze gekookt zijn) maar levensnoodzakenlijk zijn ze niet.

Maw, je kan een warme maaltijd ook vervangen door een degelijke koude maaltijd (bestaan bv ook klaargemaakt in de supermarkt), en als je dan ook nog geen tijd hebt om die thuis te maken of op te eten kan je best een weightgainer ofzo kopen die het best bij je voedingspartoon past (verhouding kh/ei).
Gewoon thuis klaarmaken en tussendoor opdrinken, en je lichaam krijgt wel wat het nodig heeft.
 
idd warm eten kan je ook doen als ontbijt (ik doe het zo vaak :D)

je moet af van de westerse ideeen.

7 uur ontbijt
12 uur lunch
18 uur avondeten
 
je moet af van de westerse ideeen.

7 uur ontbijt
12 uur lunch
18 uur avondeten


Wil je dan om 7u s´ochtends al avondeten??
;) Maar begrijp wat je bedoelt hoor..
 
hey, in Indonesie eten ze 2 a 3x warm per dag...
best lekker hoor... :)
 
Originally posted by Frenkpie
gewoon smiddags wat voorgekookte aardappelen meenemen en voorgebakken rundsvlees en kip en vis

doe ik ook naar school

Precies, dat de maaltijd warm is geeft over het algemeen geen extra waarden aan de voeding. Het enige is dat je met een warme maaltijd eerder een juiste combinatie creeerd. Nadeel is dat je het moet klaarmaken, maar ja als je het idd smorgens klaar maakt voor de gehele dag...ideaal :thumb:
 
Originally posted by Debelah
en dan koud opeten?

Nog even erbij zeggen dat ik een vrouw ben.... niet dat dat misschien zo veel uitmaakt, maar ik doe aan fitness om vet te verbranden dus mijn voeding zal daar ook wel aan aangepast moeten worden?

Hé Debelah, leuk dat je eens langkomt... koud maakt verder niet zo gek veel uit, maar ja, je moet wel een combinatie hebben die koud nog een beetje te kanen is he :D
 
lekkere kouwe macaroni met kip erdoor mjam..
of je koopt proteine repen
of je neemt een maaltijd vervangend product. Je neemt een beker mee wat water erbij.. shaken en opdrinken.
bijv.
 
ik vreet altijd koud eten smiddags.. en dan savonds heel weinig avond eten (meestal alleen groentes)

ben nu aan t cutten
 
Originally posted by iKsZ
je moet af van de westerse ideeen.

7 uur ontbijt
12 uur lunch
18 uur avondeten


Wil je dan om 7u s´ochtends al avondeten??
;) Maar begrijp wat je bedoelt hoor..

leuk knipoogje, maar als ik de rest van de avond weg ben en toch mijn dieet goed wil vasthouden dan eet ik in de ochtend tegen een uur of 8.
rijst met ananas, tomaat en tonijn en een paar uur later aardappelen met kip en bonen.

Je eet toch de hele dag door dus als het ff niet anders kan waarom zou je dan in paniek raken en allerlei eten mee naar je werk slepen dat allemaal afgekoeld is. Neem dan voedsel mee dat bestemd is om koud opgegeten te worden.
 
Back
Naar boven