MuscleMeat

Geen baardgroei

Bezoekers in dit topic

Johannes1995

Novice
Lid geworden
26 nov 2014
Berichten
1
Waardering
0
Lengte
1m88
Massa
94kg
Vetpercentage
18%
Hallo,

Ik heb vind ik zelf toch wel een probleem, graag zou ik een volle baard willen hebben alleen ik heb werkelijk nog helemaal geen baardgroei, heb het internet afgezocht en hier staat dat je gezond moet eten, krachttraining, hygiene en genoeg slaap om je baardgroei te stimuleren

Dit doe ik eigenlijk allemaal wel, en ben dus benieuwt of er nog een andere mogelijk is (eventueel een middeltje of iets)

Graag geen antwoorden als, wees blij dat je geen baardgroei hebt, want als ik het niet wilde had ik hier geen topic geplaatst!

Alvast heel erg bedankt!
 
pindakaas smeren.
nee ff serieus, wees blij dat je geen baardgroei hebt.


nee echt serieus, ik denk niet dat er iets is wat de baardgroei aanzienlijk verbeterd.
Ik gebruik zelf AAS, dit doet me haren op me hele lichaam sneller groeien alleen heb ik nog steeds geen volle baard omdat ik wat stukken heb waar gewoon minder haar groeit.

niet dat ik je aansmeer aas te gaan gebruiken maar just saying.
 
Gezien je leeftijd zou het zeker nog moeten verbeteren.

Nou heeft niet iedereen perfecte baard genen, dus kans bestaat dat je nooit een goede baard zal kunnen laten staan.

Mijn beardgenetics zijn overigens ook echt 2/10, fijne is wel dat ik me nauwelijks hoef te scheren.
 
Op je 19e nog geen baardgroei is niet echt opvallend.
 
Je bent 19, daar zal het misschien aan liggen.
 
Stimuleren, door veel te scheren al zit er geen haar.
 
Haartransplantatie?

Je kan de haarzakjes van je bilhaar transplanteren naar de gebieden waar jij het nodig vind.

Dit is wel een uiterst lange procedure. De haarzakjes moeten even wennen om op een andere plek te zitten. Ze moeten eigenlijk heel simpel gezegt het "thuis" gevoel krijgen. Wanneer dat gevoel bereikt is kunnen ze een optimale groei bereiken.

Voor vragen mag je me best een PM sturen.
 
Laatst bewerkt:
Wees blij!
Wacht maar tot na je 30e, praar je wel anders.

Sowieso, ook erg moe van die stereotypetjes, met baard en haar opzij gekamt. :roflol:
 
hier staat dat je gezond moet eten, krachttraining, hygiene en genoeg slaap om je baardgroei te stimuleren


Dit doe ik en ik heb een volle baard op mijn 21ste, dus het werkt



not srs


Wacht een paar jaar en probeer het opnieuw
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Ik had op mijn 15de al een best goede baard, is vooral genetisch bepaald
 
Zero beard genetics reporting in.
Ken wel zat mannen eigenlijk die nooit een goede baard kunnen laten staan.

Heeft met hoeveelheid DHT receptoren te maken.

Mannen met goede baard worden vaak ook sneller kaal, dus dat is dan weer het voordeel.
 
Mijn baardgroei begon pas echt rond mijn 25e, daarvoor was het alleen wat dons. Op mjn 28e kon ik een baard laten staan met wat gaten erin, pas nu ziet het er redelijk uit.
 
Over 10 jaar gaat Op topic plaatsen: "Hoe kom ik van die irritante nekharen af!??"
 
Haartransplantatie?

Je kan de haarzakjes van je bilhaar transplanteren naar de gebieden waar jij het nodig vind.

Dit is wel een uiterst lange procedure. De haarzakjes moeten even wennen om op een andere plek te zitten. Ze moeten eigenlijk heel simpel gezegt het "thuis" gevoel krijgen. Wanneer de gevoel bereikt is kunnen ze een optimale groei bereiken.

Voor vragen mag je me best een PM sturen.

Moet je dan ook poep smeren over je gezicht?
of werkt pindakaas ook? Dat je de haartjes fopt.
 
Wees blij dat je helemaal geen baardgroei hebt. Ikzelf heb geluk dat ik (wel relatief langzame), maar volledige baardgroei heb, maar je kunt beter helemaal geen baardgroei hebben dan die oneven baardgroei die bijvoorbeeld veel vrienden van me hebben. Als een maat van me zich 2 dagen niet zou scheren heeft ie echt van die random plekken op z'n wangen en onder z'n lip waarvan het echt lijkt alsof ie een "2 maanden baard" eraf heeft proberen te scheren en sommige plekken vergeten is. Dan kun je beter helemaal geen baardgroei hebben...
 
Back
Naar boven