Fitness Seller

Geen bloed bij aspireren, wel bloeden na het uithalen van naald.

Bezoekers in dit topic

Wiecep

Novice
Lid geworden
10 jul 2015
Berichten
3
Waardering
0
Lengte
1m84
Massa
86kg
Vetpercentage
19%
Hallo allemaal,

Ik kuur regelmatig en dit is mijn 4e kuur.
Nu viel mij het volgende op bij het injecteren van 2ml test-e met 2ml mast-e.
Ik had een injectie gezet in mijn dijbeen zoals altijd. Tijdens het aspireren 'ongeveer 1ml omhoog trekken' misschien minder, kwamen er luchtbelletjes omhoog zoals altijd. Dit leek voor mij groen licht om te injecteren zoals ik dat gewend ben. Na het uithalen van de naald bloede het net een redelijk tempo, direct heb ik met mijn alcoholdoekje even op de injectieplek gedrukt om het bloeden te stoppen. Toen ik na een goeie 30 seconden het doekje er af haalde bloedde ik niet meer. Ik ga er van uit dat ik een bloedvaatje heb geraakt maar de naald hierna dieper ging en er daarom met aspireren geen bloed bij kwam.
Nu de hoofdvraag. Kan dit kwaad?

Ik heb wel eens gehoord dat mensen hun naald eerst iets ophalen en dan aspireren, en de mensen die ik ken aspireren wanneer de naald er volledig in zit. Wat denken jullie hier over? Half die naald er uit halen lijkt me dus 3x niks aangezien je dan weer naast je al geprikte tunneltje kunt prikken indien je de naald schuiner houd.

Alvast bedankt voor de reacties!
 
Kan geen kwaad maar vind t niet normaal dat je gewoon zo'n lieve ader zo toetakelt moet niet kunnen.
 
Wat verwacht je met een naald in je donder?:p
Zolang het niet tegen het plafond omhoog spuit zal het geen kwaad kunnen..
 
Ik vind die Stats niet kunnen na 4 kuren :trollface:
 
Dit moet wel een trol zijn. Of hij heeft zijn stats niet bijgewerkt. Deze stats kan je natty in een half jaar doen. Zelfs als uber ecto.
 
Mag ik vragen waarom je dit in tieners en beginners plaatst? Verplaatst naar aas sectie.
 
Pfff wat een vraag. 4 x gekuurd en nooit wat bloed bijgekomen? Get a life. Leven bestaat niet uit geen bloed als je geprikt hebt. Maar misschien bloed je de volgende keer wel dood omdat er een beetje bloed uitkomt.
 
Pfff wat een vraag. 4 x gekuurd en nooit wat bloed bijgekomen? Get a life. Leven bestaat niet uit geen bloed als je geprikt hebt. Maar misschien bloed je de volgende keer wel dood omdat er een beetje bloed uitkomt.

Normaal bloed ik nouwelijks dit keer behoorlijk. Weeg inmiddels 90 kilo trouwens met vetpercentage van 15 gister gemeten. 2 Diana kuurtjes een test-e plus deze kuur verder ben begonnen met 75 kilo.
 
Gebeurt wel vaker en de 1e keer schrok ik en daarna boeit het je niet meer. Niet zomaar zorgen maken dus :-)
 
1.84

begonnen met 2 dianabol kuurtjes at 75 kilo.

BsDQV5DIgAEhfOf.jpg
 
wacht maar tot dat je een spuiter krijgt :D
 
Na het uithalen van de naald bloede het net een redelijk tempo, direct heb ik met mijn alcoholdoekje even op de injectieplek gedrukt om het bloeden te stoppen. Toen ik na een goeie 30 seconden het doekje er af haalde bloedde ik niet meer.


:trollface:

Kan dus idd geen kwaad.
 
Dit moet wel een trol zijn. Of hij heeft zijn stats niet bijgewerkt. Deze stats kan je natty in een half jaar doen. Zelfs als uber ecto.

Wat kan er niet aan kloppen en waarom?
 
Direct een arts raadplegen

Dit is echt foute boel
 
Zie ook nu pas dattie met 4 kuurtjes nog op zowat 20% BF staat. Dat is wel serieus bizarre onkunde. Eet jij überhaupt nog wel eens thuis normaal vlees en groente of is het alleen maar McDonald's, KFC en New York Pizza...
 
Van KFC word je sowieso beest!
 
Vet is ook massa
 
Back
Naar boven