AndroidHealthClinic

geen bloemetje geen taart niets

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik wil hem niet publiekelijk belachelijk maken , want hij is een goed persoon .
Maar iemand die zichzelf boven zijn gezin zet , kan ik niet mee leven .
Ik wil nu wel eens genieten en niet thuis zitten op zaterdag avond .
Ok 2 x per maand eens uit moet kunnen als mamma .
maar in 1 jaar 2 x weggaan is voor mij veels te weinig ..
Ik ben wel happy mar en ik wil die naam wel eer aan doen .
Zeker na alles wat ik achter de rug heb ..
Het komt wel goed ...
im a strong woman
 
Is geupdated ...
Ik kan het wel uithouden tot Januarie , ik heb een afspraak met de woningbouw dat ik tot na de operatie hier blijf inwonen .
Ieder zijn eigen plekkie in huis ... is een groot huis dus dat lukt wel .
In goede harmonie is beter dan in een oorlog uit elkaar .
Nicky is er ook nog ...
Dus we gaan goed uitelkaar , hij ziet het in dat het net zo gaat als met zijn ex .
Dus het ligt niet aan mij ....gelukkig:o

Heel veel sterkte meis :kiss:
Jammer dat het zo moest lopen maar jullie zullen wel de juiste beslissing hebben gemaakt.
Fijn dat je wel nog even kunt blijven samen met Nicky. :)
 
Heel veel sterkte meis :kiss:
Jammer dat het zo moest lopen maar jullie zullen wel de juiste beslissing hebben gemaakt.
Fijn dat je wel nog even kunt blijven samen met Nicky. :)

Ja wat wilt hij dan , me op straat zetten .
Ik heb alles een jaar geleden opgegeven in Roter , dat is het minste wat hij voor ons kan doen .
En er zullen mensen denken , waarom ben je dan met hem getrouwd ?
Ik geloofde in hem ....
 
Hou vol meis, je komt er wel :)
Dikke kus
 
Ja wat wilt hij dan , me op straat zetten .
Ik heb alles een jaar geleden opgegeven in Roter , dat is het minste wat hij voor ons kan doen .
En er zullen mensen denken , waarom ben je dan met hem getrouwd ?
Ik geloofde in hem ....

Ja daarom, daar heb je gelijk in :)
Hopelijk vindt je snel een huis.
 
Ja daarom, daar heb je gelijk in :)
Hopelijk vindt je snel een huis.

Ik sta al 11 maanden ingeschreven gelukkig ....dus de woningbouw kon me blij maken met een huisje in Januari ..
Ze staan achter mijn verhaal om eerst die operatie te doen en te revalideren in dit huis .
En dan vers opnieuw beginnen in mijn nieuwe huusje ..
Nee ik heb er wijs aan gedaan met toen in te schrijven ...
 
Als je in scheiding ligt kan ik best begrijpen dat hij geen zin heeft een cadeau te kopen voor je.
 
Dat is waar. Zou ik ook niet doen.
 
wist het ook niet, klote zeg, nou lopen gelukkig nog genoeg mensen rond op deze aardkloot (om maar een cliche de lucht in te slingeren ;) )
 
Als je in scheiding ligt kan ik best begrijpen dat hij geen zin heeft een cadeau te kopen voor je.


Nou ik maak toch nog iedere dag zijn vreten , en koop ook nog steeds zijn dingen .
We gaan in goede harmonie uit elkaar .... en dit is niet het enige wat hij vergat .
SInterklaas kerst valentijnsdag .... ik heb zelfs mijn eigen bruidsboeket gekocht .
Nou sorry hoor hoe lang moet je dan nog geloven dat hij het wel zal gaan doen .
En dit zijn niet de enige redenen .
Ik ben altijd goed voor hem geweest :(
 
Ja een bloemetje was wel het minste wat hij had kunnen doen.
Maar helaas niet iedereen is zo dankbaar.
 
Wees in ieder geval blij dat hij je geen kogel heeft gegeven, netjes ingepakt enzo. Dan had ik me pas serieus zorgen gaan maken. Of heb ik nou zo'n sick mind?
 
Wees in ieder geval blij dat hij je geen kogel heeft gegeven, netjes ingepakt enzo. Dan had ik me pas serieus zorgen gaan maken. Of heb ik nou zo'n sick mind?

Hij kwam er zelf ook mee dat het niet verder gaat zo ... goede harmonie bestaat ook nog op aarde .:(
 
Ik hoop dat er snel betere tijden voor je aanbreken kanjer en dat je kan beginnen met een nieuwe start in je leven :kiss:

Meemt niet weg dat ik jp een onbegrijpelijk figuur vind.
 
Nou ik maak toch nog iedere dag zijn vreten , en koop ook nog steeds zijn dingen .
We gaan in goede harmonie uit elkaar .... en dit is niet het enige wat hij vergat .
SInterklaas kerst valentijnsdag .... ik heb zelfs mijn eigen bruidsboeket gekocht .
Nou sorry hoor hoe lang moet je dan nog geloven dat hij het wel zal gaan doen .
En dit zijn niet de enige redenen .
Ik ben altijd goed voor hem geweest :(

YouTube - De dijk
 
nu weten we het wel
 
Nou ik maak toch nog iedere dag zijn vreten , en koop ook nog steeds zijn dingen .
We gaan in goede harmonie uit elkaar .... en dit is niet het enige wat hij vergat .
SInterklaas kerst valentijnsdag .... ik heb zelfs mijn eigen bruidsboeket gekocht .
Nou sorry hoor hoe lang moet je dan nog geloven dat hij het wel zal gaan doen .
En dit zijn niet de enige redenen .
Ik ben altijd goed voor hem geweest :(

Ja nou dan was ik snel klaar met zijn eten klaarmaken.

Maar ja blijkbaar zit het in zijn karakter als die nooit wat heeft gedaan in die zin voor je. Maar snapt hij dus niet dat dat dingen zijn die je belangrijk vind.

Maar ja je geloofde in hem. In wat geloofde je dan. Dat hij zou beteren in de dingen die je normaal gesproken doet als partner. Maar goed mensen kan je nu eenmaal niet veranderen.

Het is wel lullig dan zeg... bah bah... Maar goed wat is de reden dat hij het niet gedaan heeft aangezien jij zegt dat hij het niet kan zijn vergeten. Is die gewoon eenlompe boer dan.
 
Ik belde hem de avond ervoor nog ..... JP haal je wat lekkers in huis enzo ....
Maar nee , hij kan zich in zijn eigen wereldje terug trekken denk ik , een wereldje waar niemand in komt .
Maar veranderen kan je niemand iemand moet zich aanpassen in een relatie en niet naar de ander zijn hand gaan staan .
En dat was bijna met mijn karakter gebeurt ... ik ben juist het tegenovergestelde van zijn karakter .
 
Maar mijn verjaardag is nu voorbij .. de week gaat morgen weer beginnen en we gaan vrolijk weer verder .
Jp is een goede gozer zit geen kwaad in ...
Maar niet voor mij 24/7
OP naar de volgende belevenissen van Mar aka Happy mar
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven