MuscleMeat

Geen buikspieren (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Waarom veel water drinken? Is dat slimmer dan veel melk drinken ofzo?

Water bevat 0 kcal, melk is goed om aan te komen, maar jij wilt blokjuzzzz en die zie je enkel als je gecut hebt.

BlOkJuszzz zIjN zoW COoOol eN MoEt Je MiJN BiCepS iS CheCKe JWTZ :sd:
 
buikspieren? das bijzaak bulk eerst maar eens tot een kleine 100 kilo.. als je zover bent kun je je druk gaan maken om de vormen.. maar eerst als een beest te keer gaan, met eten slapen en trainen..
 
buikspieren? das bijzaak bulk eerst maar eens tot een kleine 100 kilo.. als je zover bent kun je je druk gaan maken om de vormen.. maar eerst als een beest te keer gaan, met eten slapen en trainen..

Zo, van deze mentaliteit hou ik al meer
 
als je echt zo graag buikspieren wilt zo ik hydrocut kopen:P
 
:roflol:

Je kunt altijd op de knop 'wijzigen' klikken
 
buikspieren? das bijzaak bulk eerst maar eens tot een kleine 100 kilo.. als je zover bent kun je je druk gaan maken om de vormen.. maar eerst als een beest te keer gaan, met eten slapen en trainen..

Waarom moet hij 100 kg worden, misschien wil hij dat niet eens.
Beter blokjes en een goed fysiek me minder kilo's dan buf moddervet en 100 kg
 
Waarom moet hij 100 kg worden, misschien wil hij dat niet eens.
Beter superdude en gay me minder kilo's dan buf moddervet en 100 kg

fatsoenlijk bulken en dan cutten gaat beter resultaat opleveren
dat constant gaan lopen muggenziften over buikspieren

als er al geen massa opzit en je wilt buikspieren
flikker dan op naar dutchfitness
 
Je luistert alleen naar het advies wat je wilt horen zo te zien.

Je bent gewoon skinny fat , je hebt gewoon meer massa nodig en dan moet je pas gaan druk maken over buikspieren.
 
Ik wil bulken tot ongeveer 85kg, maar wel clean en geleidelijk. Ik wil mijn bf graag op <12% houden dus ik kan mezelf nu toch gewoon eerst even droogtrainen op 74kg? Het is niet alsof ik dun ben.
 
Waarom veel water drinken? Is dat slimmer dan veel melk drinken ofzo?

Hoe meer je drinkt hoe meer je naar wc gaat hoe droger je wordt :D

Nee maar, een tekort aan water per dag kan zorgen voor vochtretentie (onderhuidse vocht) wat je spierdefinitie kan verpesten
 
zal ik dan maar 2 liter water drinken per dag?


En kan je gewoon elke dag buikspieren trainen?
 
Laatst bewerkt:
Ja 2 liter bovenop je normale vochtinname.
2 liter wordt sowieso al door deskundigen aangeraden, zelfs al als je weinig tot niet sport. Sporters zouden zeker nog 0,5-1 liter per dag meer moeten drinken dan niet sporters. Helaas wordt dat vaak vergeten, terwijl water -net als andere macro nutriënten- net zo belangrijk is.
 
Back
Naar boven