XXL Nutrition

geen championsleague voor AJAX

Bezoekers in dit topic

toothpick

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
16 sep 2007
Berichten
75
Waardering
0
AJAX - Twente eindigde in een teleurstellende 0 - 0 :(
 
Ik gun het Twente meer.
 
Whahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha.......(ff op adem komen) whahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaah.........dikke :roflol: whahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha

En NEC gaat door...whahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha....biertje op de goffertwei whahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaahah

paupers whahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaaaa

is wel duidelijk toch?
 
Whahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha.......(ff op adem komen) whahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaah.........dikke :roflol: whahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha

En NEC gaat door...whahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha....biertje op de goffertwei whahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaahah

paupers whahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaaaa

is wel duidelijk toch?

en ik ook:D
 
echt triest twente heeft daar niks te zoeken
 
Haha, Ajax op dit moment zeker wel :roflol: Stelletje nutteloze ratten.
 
echt triest twente heeft daar niks te zoeken

Zoals verwacht de reactie van Ajax supporters:roflol:

Ajax wel dan? Ze hebben zich over twee wedstrijden toch niet kunnen bewijzen? Overigens de afgelopen jaren ook niet op Europees niveau.
 
Huntelaar zijn keus is er iig makkelijker op geworden vrees ik, die vertrekt
 
NEC heeft er wel wat te zoeken. De BESTE club van de tweede helft van het seizoen.
 
Mooi zo, kan Twente nog wat geld verdienen om nog een ring erbij op te bouwen :D
 
Zoals verwacht de reactie van Ajax supporters:roflol:

Ajax wel dan? Ze hebben zich over twee wedstrijden toch niet kunnen bewijzen? Overigens de afgelopen jaren ook niet op Europees niveau.

ze hebben het over zichzelf afgeroepen :( maar ik zie liever twente in de champions league dan NAC dat zou een blamage worden vrees ik
 
Als Feyenoord supporter zie ik toch liever Ajax in de CL, die hebben er in potentie nog wat te zoeken. Ik ben sowieso een tegenstander van de play offs, de clubs die hebben laten zien over het hele seizoen het sterkst te zijn horen voor de CL uit te komen.
 
Als Feyenoord supporter zie ik toch liever Ajax in de CL, die hebben er in potentie nog wat te zoeken. Ik ben sowieso een tegenstander van de play offs, de clubs die hebben laten zien over het hele seizoen het sterkst te zijn horen voor de CL uit te komen.

Dus NEC ook? Welke de sterkte is geweest in de tweede helft ;)
 
Gewoon de kampioen en de tweede plaats. NEC heeft het leuk gedaan ja, ik had liever Been dan Verbeek in de Kuip aan het werk gezien maar vroeg of laat zal Been weer naar huis komen.
 
Gewoon de kampioen en de tweede plaats. NEC heeft het leuk gedaan ja, ik had liever Been dan Verbeek in de Kuip aan het werk gezien maar vroeg of laat zal Been weer naar huis komen.

Been wordt gewoon de opvolger van Verbeek. Let maar op.
 
Daar gaan de Nederlandse punten.... Niet dat Ajax ze de afgelopen jaren heeft gepakt maar ik dicht ze toch meer kans toe dan Twente. Ajax gaat zich versterken. Twente laat dragende spelers vertrekken....
 
Back
Naar boven