AndroidHealthClinic

geen championsleague voor AJAX (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Derksen :roflol:

Als er iemand wekelijks onzin uitkraamt is hij het wel.
 
Derksen :roflol:

Als er iemand wekelijks onzin uitkraamt is hij het wel.

Qua voetbalvisie wel maar qua facts zit hij bijna altijd goed...... Als je dat ontkent.....:o
 
Daar gaan de Nederlandse punten.... Niet dat Ajax ze de afgelopen jaren heeft gepakt maar ik dicht ze toch meer kans toe dan Twente. Ajax gaat zich versterken. Twente laat dragende spelers vertrekken....

:roflol: :roflol: Met wie dan?

Ron de Graver, Sjoerd Landhuizen, Marco van de Woud, Lars Boomknager en Sigfried Hutman?

Want er wil werkelijk niemand in dat knudde cluppie spelen behalve provincie voetballers.

Het is gewoon een viscieuze cirkel sinds de Bosman zaak in 1995 en liberalisering v/d markt.

Oog voor samenstelling en elftal bouw kunsten is allang vergaan. Dàt is voetbal. Alleen de clubs met de grote diamanten en het meeste goud kunnen ergens aanspraak op maken.

Want als Sulenjami en 2 andere figuren over 1 jaar een Ajax neerzetten dat een beetje ergens op lijkt worden deze steun pilaren weer net zo hard weggeveegd.
 
De Guzman is hoogstens 5 mil waard. Wat heeft hij de afgelopen seizoenen nu bewezen? 8e en 6e in de Nederlandse competitie , snap niet dat iedereen hem zo hoog heeft zitten.


Dat Feyenoord hun winst moet delen is inderdaad waar. Maar Feyenoord heeft ook geinvesteerd in spelers die geen zak meer opbrengen , makaay , bronckhorst , landzaat. De investeerders krijgen hier niet terug maar er zijn wel bepaalde eisen aan Feyenoord gesteld met betrekking tot deze spelers. Gratis zullen de investeerders het niet doen iig.

Als iemand als Drente al 13mill waard is dan is de Guzzman wel meer waard dan 5mill. Overrated is hij wel idd, maar dat zijn wel meer voetballers. ;)
 
Als iemand als Drente al 13mill waard is dan is de Guzzman wel meer waard dan 5mill. Overrated is hij wel idd, maar dat zijn wel meer voetballers. ;)

Drenthe is gespot op het EK onder de 21 waar veel scouts aanwezig waren. Toeval was dat Drenthe in een team speelde dat kampioen werd? En hij zelf ook best aardig speelde.

Er zijn maar weinig scouts die op de tribunes bij Feyenoord hebben gezeten vanwege hun geweldige middenveld.......
 
Als iemand als Drente al 13mill waard is dan is de Guzzman wel meer waard dan 5mill. Overrated is hij wel idd, maar dat zijn wel meer voetballers. ;)

Drenthe had wel net een goed tournooi achter de rug, hij is op basis daar van gekocht imo. De Guzman heeft nog nooit in zulke spotlights gestaan. Ben het er mee eens dat hij overrated is ja.
 
play-offs worden volgend seizoen toch afgeschaft?
 
Volgens mij is het zo'n beetje bij iedereen bekend dat een externe investeerder 10 miljoen in Sujemani wilde stoppen, eventuele restant zou Feyenoord moeten lappen maar Suljemani heeft al gezegd dat Ajax de enige optie zou zijn als hij vertrekt naar een club in Nederland.

Feyenoord heeft een aardige oorlogskas ik weet niet of je het een beetje gevolgd heb de laatste tijd maar met al die investeringsvormen hebben ze een aardige slag geslagen met het nadeel natuurlijk dat winst van toekomstige verkopen terug naar de investeerders gaan. Die financieele directeur heeft allerlei aardige constructies opgezet waardoor er volgens geruchten dan een behoorlijke financiele armslag aanwezig is.


Het probleem van dat "systeem" van Feyenoord is dat er winst moet zijn voor de investeerders, omdat ze anders wel weer lekker op gangbare manieren hun geld gaan investeren.

Als je dan ziet dat Feyenoord Makaay, Bronckhorst, Landzaat, de Cler, Timmer haalt als oude rotten die ze niet meer kwijt kunnen later en verder wat gevallen sterren zoals Hofland... tja, dan zijn die investeerders zo pleite hoor.

Ben nu al benieuwd naar het alwetende en bijdehande antwoord van Klaaswitz :rolleyes:
 
Tja, als je niet eens van Twente kan winnen over twee wedstrijden, heb je weinig te zoeken in de kwalificatie voor de champions league.
Niet dat Twente het beter zal doen.

een ajax fan
 
Qua voetbalvisie wel maar qua facts zit hij bijna altijd goed...... Als je dat ontkent.....:o

Hij zit er vaak genoeg naast met name in geval van transfers e.d., ik neem hem iig niet meer serieus. En zoals Klaaswitz al aangeeft komt hij sinds alles bij Feyenoord potdicht zit nogal gefrustreerd en rancuneus over. Er lekt niets meer uit om in zijn oh zo interessante blaadje te plaatsen. Desondanks blijft hij wel vermakelijk om naar te kijken, dat moet ik hem nageven.

Maar goed, we gaan off-topic. Ben je helemaal vergeten te feliciteren met het behalen van de UEFA Cup. Bij deze. ;)
 
Hij zit er vaak genoeg naast met name in geval van transfers e.d., ik neem hem iig niet meer serieus. En zoals Klaaswitz al aangeeft komt hij sinds alles bij Feyenoord potdicht zit nogal gefrustreerd en rancuneus over. Er lekt niets meer uit om in zijn oh zo interessante blaadje te plaatsen. Desondanks blijft hij wel vermakelijk om naar te kijken, dat moet ik hem nageven.

Er lekt inderdaad niets meer uit. Zoals de rel tussen jonge spelers en oude spelers ook niet uitlekte. Verder ben ik in eerste instantie AZ supporter. Ben in die buurt geboren. En dus geen UEFA-cup. Op de 2e plek komt Ajax :)

Was makkelijker te scheiden toen ze nog 1e en eredivisie speelden......
 
Alle Ajax supporters gefeliciteerd met het behalen uefa cup voetbal!
 
Het probleem van dat "systeem" van Feyenoord is dat er winst moet zijn voor de investeerders, omdat ze anders wel weer lekker op gangbare manieren hun geld gaan investeren.

Als je dan ziet dat Feyenoord Makaay, Bronckhorst, Landzaat, de Cler, Timmer haalt als oude rotten die ze niet meer kwijt kunnen later en verder wat gevallen sterren zoals Hofland... tja, dan zijn die investeerders zo pleite hoor.

Ben nu al benieuwd naar het alwetende en bijdehande antwoord van Klaaswitz :rolleyes:


Het idee was om met die oude rotten en gevallen sterren ervoor te zorgen dat jonge talenten als Bruins, Slory, Da Guzman, Alhamadi, Greene, Vlaar, Fer etc. zouden groeien en de investeringen winstgevend zouden maken, je weet wel wat al gebeurd is met de investeringspoule waar Drenthe in zat. Die hebben met 1 verkoop al winst gemaakt in een poule van 5 spelers. Verkoop van de overige vier spelers in die poule is alleen maar extra winst. Ik ga ervan uit dat in ieder geval Guzman en Bruins ook veel geld gaan opbrengen in de toekomst. Een groot deel van het geld komt ook van de 'gewone man met de pet'. duizenden mensen die aanzienlijke geldbedragen als soort aandelen hebben geinvesteerd in Feyenoord, niet vanwege winstbejag maar puur uit clubliefde. Ze zijn niet voor niets van plan een stadion te bouwen van eerst 80.000 toeschouwers en later zelfs 100.000 toeschouwers, daar is over nagedacht en kennelijk is het aannemelijk dat die extra plaatsen voor een groter budget gaan zorgen dus de draagkracht is er.

Verder zijn Landzaat en de Cler nog lang niet zo oud dat je die niet meer kwijt kan, sterker nog als een de Cler bijvoorbeeld een top ek speelt is die nog veel geld waard maar uiteraard is het niet de bedoeling van Feyenoord die oudere spelers met winst door te verkopen, die moeten de komende jaren het team dragen. Makaay en Bronkhorst zullen tot einde van hun loopbaan blijven, dat gezegd zou ik Davids wel een aardige aanwinst vinden voor op het middenveld. Ze kunnen zo'n bijtertje best gebruiken, gewoon voor een jaar. Hij zal niet veel kosten mag ik aannemen.

Beetje kinderachtige en totaal onnodige opmerking die laatste zin van je, als je er niet tegen kan mensen te ontmoeten die er andere meningen op na houden raad ik je aan je internetprovider op te zeggen en je onder je bed te verstoppen.
 
Back
Naar boven