Fitness Seller

Geen chest vooruitgang

Bezoekers in dit topic

Madhja

Cool Novice
Lid geworden
12 dec 2017
Berichten
66
Waardering
9
Lengte
1m85
Ik probeer me borst weer aan te pakken maar hij wilt maar niet naar voren komen. vroeger was me borst juist me sterkste punt, nu heeft ie een duidelijke achterstand. Ik pak borst 2 tot 3 keer in de week met benchpress en incline benchpress meestal ongeveer 5 setjes met 8 - 12 herhalingen

ben aan het bulken ook sinds kort kan het zijn dat ie minder zichtbaar is door me VP?

???
 
Ik zou persoonlijk wat fly's er bij pakken (zo'n lang mogelijke ROM).
 
ait ga ik doen. Ik doe eigenlijk nooit oefeningen met dumbbells
 
. Ik pak borst 2 tot 3 keer in de week met benchpress en incline benchpress meestal ongeveer 5 setjes met 8 - 12 herhaling.
???


Ik weet niet wat je verders nog doet wat de voorkant schouder belast maar kan je achterlopen borst niet gewoon voorlopen voorkant schouder zijn.
 
ait ga ik doen. Ik doe eigenlijk nooit oefeningen met dumbbells
Als je een fly met een kabel doet dan kun je een langere rom maken :). Met een dumbell gaat de belasting boven je lichaam weg van de borst en dan leunt het op je polsen en ellebogen.

De grootste functie van de borst is om de bovenarm naar het lichaam toe te bewegen, dus zelfs als je op het zelfde punt stopt met een cable fly als dat je met dumbells doet, dan staat er nog steeds meer spanning op, omdat de kabel ervoor zorgt dat de weerstand van de zijkant blijft komen (en dus moet de borst moeite blijven doen om de bovenarm bij het lichaam te houden).
 
Ik weet niet wat je verders nog doet wat de voorkant schouder belast maar kan je achterlopen borst niet gewoon voorlopen voorkant schouder zijn.
Ja me schouder loopt idd voor. lijkt het daardoor dat de chest niet vooruitkomt?

Ik ga denk ik chest dips erbij doen ipv dumbbells die lijken me erg effectief
 
eventjes wat meer focussen op dumbell fly's, en cable crosover fly's.. na een tijd weer overschakelen naar bench press, misschien dat dat helpt
 
Hoeveel bench je?
 
Ik bench maar 65kg aangezien ik niet meer gewichten heb thuis. Ik ga volgend jaar weer gewoon naar de gym om zwaarder te pakken
Ga eerst eens richting de 100 en kijk dan of je nog "achter loopt", kan bij sommigen een pak schelen, zonder tig flyes te hoeven doen.
 
Ga ik doen dat was ook een beetje me planning al :)
 
Tips voor chest dips? ik blijf ze moeilijk vinden
 
Meer volume in je training gooien. En 2-4 seconden negatieve uitvoering erin brengen dan breng je meer schade toe en daarmee groei.
Wel goed rusten en eten. En pas weer borst trainen als je het gevoel hebt dat je hersteld bent.
 
Hoe bedoel je negatieve uitvoering? me voeding en rust is in orde
 
Tips voor chest dips? ik blijf ze moeilijk vinden
Welk aspect ervan vind je moeilijk? En hoe voer je ze uit? Parralettes/Stoel etc.

Negatief (Excentrisch) = de terug weg van de belasting (bij dips het zakken) langzamer doen, hier ben je sterker en prikkel je de spieren meer voor hypertrofie.
 
Welk aspect ervan vind je moeilijk? En hoe voer je ze uit? Parralettes/Stoel etc.

Negatief (Excentrisch) = de terug weg van de belasting (bij dips het zakken) langzamer doen, hier ben je sterker en prikkel je de spieren meer voor hypertrofie.

Dit dus. :thumbs:

En wat zijn je macro's over een dag?
 
Back
Naar boven