XXL Nutrition

Geen cola = afvallen? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

killerp8

Cool Novice
Lid geworden
12 jul 2011
Berichten
91
Waardering
6
Lengte
1m75
Massa
100kg
Vetpercentage
22%
Hallo ik ben nieuw op het forum.

Ik fitness al 11 maanden heb wel wat goeie vooruitgang
Ben van 108kg 38% bf naar 103kg 22%bf gegaan en ben wat spier aangekomen.

Nu vraag ik me iets af.. ik drink elke dag cola dat is het enigste wat ik drink.
Ik heb gelezen dat het 95kcal per glas is dus als ik ipv van cola water of iets anders neem zal ik dan een stuk sneller vet kwijt raken?
Alvast bedankt!
 
Kun je het antwoord op je vraag zelf niet bedenken?;)
 
Lijkt me inderdaad beetje een retorische vraag...
 
als ik dit lees denk ik meteen dat je aan t trollen bent, meen je dit nu serieus?
vanuitgaande dat je dit serieus meent dan zou ik de rest van je voedingsschema wel willen zien, ben ervan overuigd dat die 100x beter kan
 
Nee ik trol niet ik heb me er zelf niet echt in verdiept.
Ik had een schema nu niet meer ga binnekort wel weer eentje proberen te maken
 
Nee ik trol niet ik heb me er zelf niet echt in verdiept.
Ik had een schema nu niet meer ga binnekort wel weer eentje proberen te maken

Zo een vermoeden hadden we al.

Cola zijn goede kcal waar je van af valt? Nee tuurlijk niet direct stoppen daarmee had jezelf ook wel kunnen bedenken.
 
probeer anders elke dag een frietje te eten en na een maand stoppen kijken of je dan afvalt
 
Hallo ik ben nieuw op het forum.

Ik fitness al 11 maanden heb wel wat goeie vooruitgang
Ben van 108kg 38% bf naar 103kg 22%bf gegaan en ben wat spier aangekomen.

Nu vraag ik me iets af.. ik drink elke dag cola dat is het enigste wat ik drink.
Ik heb gelezen dat het 95kcal per glas is dus als ik ipv van cola water of iets anders neem zal ik dan een stuk sneller vet kwijt raken?
Alvast bedankt!

Duuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuude !!!! Drink gewoon standaard altijd water . Scheelt al een pak rotcaloriën .
 
Moet je per se cola drinken? :P zo klinkt het wel

---------- Post toegevoegd Fri 25 Nov 2011 om 20:30 ----------

En idd water drinken, ik ben geen expert maar ik drink al sinds ik klein ben bijna alleen maar water :)
 
Cola light / zero ipv gewone cola zou al een groot verschil moeten maken..
 
cola light / zero ipv gewone cola zou al een groot verschil moeten maken..

Lijkt mij toch het beste om ineens te stoppen met alle frisdrank en onnodige zoetigheden, als je er aan gewend bent om ze te laten staan zal je het ook minder moeilijk gaan krijgen met andere dingen, je moet jezelf ook wat discipline aanleren...
 
Lijkt mij toch het beste om ineens te stoppen met alle frisdrank en onnodige zoetigheden, als je er aan gewend bent om ze te laten staan zal je het ook minder moeilijk gaan krijgen met andere dingen, je moet jezelf ook wat discipline aanleren...

Daar ben ik het wel mee eens, ik zelf drink het ook niet vanuit principe. Maar als zijn leven er een stukje mooier uitziet met light Cola? Ach, wie ben ik dan om het hem te verbieden. :D
 
Buiten het feit dat je onnodige Kcal wegdrinkt, zijn de suikers die in cola zitten ook slecht dus bepaal het antwoord zelf maar. Gewoon water en af en toe cola light.
 
Oke bedankt voor het antwoorden had het zelf ook wel kunnen bedenken inderdaad ik ga maar is proberen meer water te drinken en 1 a 2 glaasjes per dag!
 
je kan beter bier drinken
 
Oke bedankt voor het antwoorden had het zelf ook wel kunnen bedenken inderdaad ik ga maar is proberen meer water te drinken en 1 a 2 glaasjes per dag!

???? 1/2 glaasjes cola blijven drinken bedoel??? Dan heb je wel echt een bunker voor je taas. Kap nou met cola drinken! en als je dan perse die smaak wil drink dan zero of light.

en water gewoon een literfles meenemen en bijvullen. Water vult dus dan heb je ook niet zo snel een hongergevoel, dat scheelt ook weer.
 
Oke bedankt voor het antwoorden had het zelf ook wel kunnen bedenken inderdaad ik ga maar is proberen meer water te drinken en 1 a 2 glaasjes per dag!

Hou het op 1 a 2 glaasjes per week, 1 a 2 per dag resulteert gauw in meer en als je ook nog is andere dingen junkt komt dat niet ten goede als je spiermassa wil gainen/vet wil verliezen.
 
Bah cola. dat doet altijd pijn in me mond en krijg dan traantjes.



ot: Als je die cola weg laat en daarvoor onder je onderhoud komt, dan val je idd af.
 
Gewoon stoppen met die cola en water drinken, eerste maand dat je met frisdrank stopt valt je gelijk 5kg af met jou gewicht en bf%
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven