AndroidHealthClinic

geen dip na kuur? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

harvey1980

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
19 jul 2006
Berichten
2.277
Waardering
1
Ik heb inmiddels 6 weken terug de laatste inject gehad van mijn 1e kuur;

week 1-9 200mg deca 1 per week
week 1-10 250mg sus 1 per week
week 12-13 100mg clomid per dag
week 13-15 50mg clomid per dag

Ik ben met deze kuur van 79kg bij 11% naar 89kg bij 11%gegaan en zit nu op 86kg bij circa 7%.

Ik zit nu al ff te wachten op het dipje wat maar niet lijkt te komen, geen problemen mee natuurlijk maar kracht is nog altijd volop aanwezig en ook mijn libido is zoals het zou moeten zijn, ben niet zo onwijs geil als tijdens de kuur maar het landelijk gemiddelde van 2 a 3 keer per week wordt nog altijd moeiteloos overschreden.

Heb wel tijdens de nakuur getrained op NO X-plode en heb er hydrotest bij gepakt....kan het komen doordat de sus relatief laag was gedoseerd dat ik nog steeds geen dip heb gehad?en kan die dip nog komen?
 
Welke dip wil je krijgen?
 
Welke dip wil je krijgen?

haha geen dip, maar ik ben wel gewaarschuwd (door vrienden die ook kuren en door de info op dit forum) dat ik wel een dipje zou kunnen verwachten, een dipje in de vorm van krachtverlies en een laag of zelfs ff helemaal geen libido.
 
laat je bloed eens checken en kijk eens naar je test .
 
waarom zou je je bloed moeten laten testen als alles goed gaat en als je hoogstwaarschijnlijk je bloed voor de kuur ook niet hebt laten checken. met wat ga je het dan vergelijken. ik heb na winstrol only ook geen dip. dus kuur ik niet na en moet ik mijn bloed ook niet laten controleren. dat je testlevels wat lager zullen zijn, stel ik niet in twijfel maar als je er geen last van hebt, is er geen probleem. het herstelt zich op zijn gemak zonder ongemakken. trouwens als je je testosteron in je bloed wil laten testen, zou je het wel dikwijls moeten doen. 's morgens en 's avonds is er al een groot verschil en elke dag is het ook verschillend. vandaag weinig en morgen misschien het dubbel. het is natuurlijk altijd een indicator. dat wel. je hebt ook mensen die genoeg testosteron produceren maar waar de lever het veel vlugger afbreekt dan bij een ander persoon. volgens mij allemaal veel complexer dan wat wij denken.
 
hou er ook rekening mee dat sus tot 2 maanden na je laatste injectie werkzaam blijft. dus een dipje komt er niet altijd direct van vandaag op morgen maar geleidelijk aan.
hopelijk voor jou komt het er niet al te sterk door.
ik vang het dipje altijd min of meer op met seroxat en creatine ;)

Greetz...
 
Ik hoop dat de dip uitblijft, bloed testen heb ik niet zo'n zin in zolang ik me goed en fit voel.

Misschien scheelt het dat mijn conditie erg goed is ???

(heb altijd veel cardio gedaan, Vo max is erg hoog ofwel de maximale hoeveelheid zuurstof die je hart par hartslag kan opnemen)
 
Ik heb na een kuur nooit last gehad van mijn libido!!! Als IK me aan de spelregeld houdt (test hoger dan 19-nor, nakuur etc...) dan heb ik daar nooit last van. Enige wat ik weleens ondervind is vermoeidheid...
 
Dat laatste heb ik wel een beetje, wat meer moe en net ff wat minder zin om te gaan trainen, daarom heb ik afgelopen week ook ff een weekje "relaxed" getrained, maar 3 keer in totaal steeds een half uurtje op 60%

Vandaag gaan we er weer tegenaan :D
 
Back
Naar boven