XXL Nutrition

Geen dip na stoppen met kuur

Bezoekers in dit topic

TonyTrenbolony

Cool Novice
Lid geworden
21 apr 2021
Berichten
69
Waardering
40
Lengte
1m95
Massa
115kg
Vetpercentage
16%
Zit nu net 6 weken na het stoppen van mijn 14 weken 500mg test-e kuur samen met hcg. Eerlijk gezegd was ik erg bang om off te gaan vanwege de mogelijke nadelige effecten. Nu heb ik eigenlijk niks gemerkt vergeleken met het 'on' zijn. Behalve de progressie in lifts die minder snel gaat. Over 6 weken wilde ik bloedwaarden controleren.

Nog meer mensen die hier vrij weinig van hebben gemerkt? Ben eigenlijk heel benieuwd waar ik nu zit qua bloedwaarden. LH/FSH, test..
 
Nog meer mensen die hier vrij weinig van hebben gemerkt? Ben eigenlijk heel benieuwd waar ik nu zit qua bloedwaarden. LH/FSH, test..
Heb er ook nooit wat van gemerkt buiten de pomp etc in de gym om.
Maakt ook niet uit welke compound ik zet, merk er nooit wat van buiten de gym.. tren nooit gebruikt tho.
Ander voordeel is wel dat ik ook zo goed als geen side effects ervaar
 
Heb er ook nooit wat van gemerkt buiten de pomp etc in de gym om.
Maakt ook niet uit welke compound ik zet, merk er nooit wat van buiten de gym.. tren nooit gebruikt tho.
Ander voordeel is wel dat ik ook zo goed als geen side effects ervaar

Dacht dat jij blast en cruise deed?
 
Ik ben off tot december, eerste 3 weken. (laatste doses waren maar 250mg sust daarvoor 600mg) geen andere compounds erbij.
Tot nu toe enkel positieve eigenschappen, vocht trekt lekker weg en de acne (licht op rug) trekt ook weg. gewicht blijft hetzelfde en fysiek wordt terug harder.

Maar is nog wat te vroeg om conclusies te trekken want langste ester is 16-21 max dus zal pas duidelijk worden als ik 6-8 weken off ben.
 
Okay interessant! Merk inderdaad ook dat ik wat strakker sta qua fysiek, acne gaat inderdaad langzaamaan weg sinds 1,5 week. Dacht echt dat ik een vaatdoekje ging zijn met 0 test in het lichaam.. ;")
 
Okay interessant! Merk inderdaad ook dat ik wat strakker sta qua fysiek, acne gaat inderdaad langzaamaan weg sinds 1,5 week. Dacht echt dat ik een vaatdoekje ging zijn met 0 test in het lichaam.. ;")
Zal ook wel te maken hebben met de dosis en omdat we beiden met niets anders hebben gestacked, + Daarvoor ook geen lange blast of cruise hebben doorlopen hebben. Ik denk dat moeilijk te vergelijken valt. Of het ligt aan de hCG geen idee wat ik ervan moet geloven. Te weinig kuur ervaring hiervoor om een oordeel te vellen.
 
Er zijn zoveel variabelen dat het onmogelijk is om de reden te achterhalen waarom de een zich zus voelt en de ander zo na een cycle of pct of whatever.

Als ik jou was, zou ik zo lang als je kan de vruchten plukken van je goede herstel na cycles. Als je merkt dat je na een cycle in een flinke dip terechtkomt en je fysiek snel achteruit gaat, dan lijkt het mij tijd om te beginnen met cruisen. Als je min of meer serieuze goals hebt qua fysiek tenminste.
 
Het was verleidelijk om snel aan blast & cruise te denken, zie daar ook wel veel voordelen in. Heb voor mezelf een minimum van 4 cycles gesteld dat ik off moet gaan zodat ik daarna een weloverwogen keuze kan gaan maken.
 
Het was verleidelijk om snel aan blast & cruise te denken, zie daar ook wel veel voordelen in. Heb voor mezelf een minimum van 4 cycles gesteld dat ik off moet gaan zodat ik daarna een weloverwogen keuze kan gaan maken.

Ik zou er niet per se een minimum oid aanplakken, maar gewoon afgaan op hoe je je voelt + wat bloedonderzoek uitwijst elke keer na je cycles. Wellicht kan je dit nog jarenlang doortrekken en gains maken, wellicht moet je na je volgende kuurtje al aan de b&c omdat je eigen lichaam niet meer zo goed herstelt en je na je cycle terugvalt naar je was voor je cycle (= tijdverspilling)
 
Ik zou er niet per se een minimum oid aanplakken, maar gewoon afgaan op hoe je je voelt + wat bloedonderzoek uitwijst elke keer na je cycles. Wellicht kan je dit nog jarenlang doortrekken en gains maken, wellicht moet je na je volgende kuurtje al aan de b&c omdat je eigen lichaam niet meer zo goed herstelt en je na je cycle terugvalt naar je was voor je cycle (= tijdverspilling)

goed punt. Ga ik meenemen;)
 
Ik merk ook amper een verschil.
En zoals portonia1 ook zegt, maakt het voor mij ook mentaal niet uit welke compound ik gebruik. Ooit op Tren zelfs van mijn moeder te horen gekregen dat ik zorgzamer was (ze wist er van).
Een oude vriend van mij had een kuurtje 12 weken 500 test + 400 mast gedaan met hcg en nakuur, en beweerde ruim een jaar nasleep te voelen daarvan. :o
Ik voelde nagenoeg niks na 2 jaar on zijn :p
 
Back
Naar boven