MuscleMeat

Geen duim omlaag meer bij youtube (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ano_200622

Monstrous Giant
10 jaar lid
Lid geworden
23 jun 2010
Berichten
11.755
Waardering
2.886
Lengte
2m
Massa
158kg
Bij facebook schijnt dit ook zo te zijn hoorde ik. Waarom kun je alleen maar duimen omhoog geven? Zo krijg je toch een compleet verdraait beeld van de "werkelijkheid"? Stel voor dat 6 miljard mensen je video haten en 10 vinden hem leuk (of hebben verkeerd gedrukt met hun obese worstenvingertjes) dan lijkt het alsnog of het een leuke video is.....
 
Tjah,we leven nu eenmaal in een tijd waarin een slachtofferrol veel krachtiger is dan een goed argument

Die fatshaming onzin heeft ook niets met realiteit temaken.
 
Ze vonden het niet zo leuk dat Brandon bij elke post van het Witte huis enkele 10 duizenden duimpjes omlaag kreeg.

De waarheid moet verdoezeld worden.
 
Er zijn alweer plugins om de minnetjes te tracken en nog steeds duim omlaag te kunnen geven
 
Ik (als gevaccineerde) heb gewoon de hele tijd kunnen minnen en disliken.
 
O kan weer vrolijk disliken, heerlijk.
1637658846585.png



 
Bij facebook schijnt dit ook zo te zijn hoorde ik. Waarom kun je alleen maar duimen omhoog geven? Zo krijg je toch een compleet verdraait beeld van de "werkelijkheid"? Stel voor dat 6 miljard mensen je video haten en 10 vinden hem leuk (of hebben verkeerd gedrukt met hun obese worstenvingertjes) dan lijkt het alsnog of het een leuke video is.....
Omdat alles liefde en positiviteit is.

De wereld is een Disneyfilm.
 
Geen zorgen hoor
Genoeg mensen die gaan commenten "Gebruik mij als dislike button"
 
Haha ja al gezien idd :D
 
Back
Naar boven