XXL Nutrition

GEEN echte primo? dan maar zelf maken?? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

tranquilo

Dutch Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
20 apr 2003
Berichten
591
Waardering
9
Lengte
1m89
Massa
94kg
Vetpercentage
9%
vandaag de dag word je om de oren geslingerd met de uiteenlopende nieuwe multidosis vials, van verschillende merken.
Zoals velen de mening kunnen delen; bijna alle primo is fake.
ken persoonlijk geen merk wat te vertrouwen is wat 10ml vials echte primo verkoopt, wat mogelijk mast, bold, of wat test zou zijn

zal dit bij een vrouw toegediend worden zal het niet de schoonheidsprijs winnen,
dus..
ik overweeg nu zelf wat primo te gaan maken om er zeker van te zijn wat er in zit.

ok had gehoopt ipv 100mg/ml dit naar 200mg/ml te kunnen brengen maar begrijp dat er meer BA bij zal moeten?
if wilde cottonseed filtered oil als basis gebruiken.

iemand ervaring in het brouwen hiervan of toevallig advies?

dit was mijn boodschappenlijst, naast de methenolone enanthaat.

needles
Syringes
Thermometer
Whatman Sterile PVDF Syringe Filter - 0.2um pore size
Benzyl Alcohol USP 50ml (1.7oz)
Benzyl Benzoate USP 1.7 oz (50ml)
100ml Filtered Cottonseed USP Oil
150ml Vee Gee Glass Beaker 20229-150
100g Digital Scale with 0.01g sensitivity (Qty. 1)



grt!
 
Olie hoeft niet gefilterd te zijn, het complete brouwsel filter je namelijk met het whatman filter. Hierna is het steriel en dien je het ook zo te behandelen.
Thermometer heb je ook niet nodig, gewoon een pannetje met water aan de kook brengen en daar je glazen beker met je poeder, olie, BB en BA in zetten totdat de poeder is opgelost. Makkelijks is roeren met een glazen roerstaafje.

---------- Toegevoegd om 23:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:28 ----------

Hoe weet je dat de grondstof echt en zuiver is?
 
dat is toevallige het ''enige'' wat ik weet dat zuiver is. 100 procent.

maar het schijnt dat primo een zwaar molecuul is en het bijna niet mogelijk is om 200mg/ml te maken....
ervaring mee?
 
Je hebt PB...
 
vandaag de dag word je om de oren geslingerd met de uiteenlopende nieuwe multidosis vials, van verschillende merken.

Zoals velen de mening kunnen delen; bijna alle primo is fake.

ken persoonlijk geen merk wat te vertrouwen is wat 10ml vials echte primo verkoopt, wat mogelijk mast, bold, of wat test zou zijn



zal dit bij een vrouw toegediend worden zal het niet de schoonheidsprijs winnen,

dus..

ik overweeg nu zelf wat primo te gaan maken om er zeker van te zijn wat er in zit.



ok had gehoopt ipv 100mg/ml dit naar 200mg/ml te kunnen brengen maar begrijp dat er meer BA bij zal moeten?

if wilde cottonseed filtered oil als basis gebruiken.



iemand ervaring in het brouwen hiervan of toevallig advies?



dit was mijn boodschappenlijst, naast de methenolone enanthaat.



needles

Syringes

Thermometer

Whatman Sterile PVDF Syringe Filter - 0.2um pore size

Benzyl Alcohol USP 50ml (1.7oz)

Benzyl Benzoate USP 1.7 oz (50ml)

100ml Filtered Cottonseed USP Oil

150ml Vee Gee Glass Beaker 20229-150

100g Digital Scale with 0.01g sensitivity (Qty. 1)







grt!


Hoe weet je zo zeker dat de Primo fake is die op de NL markt wordt aangeboden?

Zelf brouwen heeft ook mijn interesse. Vanwege mijn zakelijke contacten in China (Shenzhen, Dongguan, Guangzhou) zou ik daar eenvoudig poeders kunnen bestellen en verschepen.

Maar hoe weet jij zo zeker dat jouw poeders zuiver zijn? Heb je die laten testen? Ben je in het lab in China geweest?
 
Zou je ons op de hoogte kunnen houden betreft die primo :)
 
De Primo is 100% zeker goed, althans voordat ik ermee aan de slag ga :)

mocht ik aan de kook gaan,
let u know.
 
Back
Naar boven