AndroidHealthClinic

Geen energie

Bezoekers in dit topic

Ik zou beginnen met 2x zo veel eten als je nu doet. Vol zitten bestaat niet, anders zou er niemand in de wereld overgewicht hebben.
 
Dat je 100% geeft tijdens het trainen zegt helemaal niets over hoe effectief je training is. En je zit heus wel op het goede forum, alleen wordt je hier niet met fluwelen handschoentjes behandeld, maar net als de rest. Als wat je doet niet goed is dan krijg je dat ook te horen.

Leesvoer in het geval je het nog niet had gevonden:

https://forum.bodybuilding.nl/topics/trainingsprogrammas-voor-beginners.412841/

Bedankt. Zou er me in verdiepen. Gaat hier wel af en toe ruw aan toe dus? Haha
 
Oke daar ben ik ook wel bewust van nu. Maar is brood nou aan te raden als je wat wilt afvallen? Bruin brood wel te verstaan.

Waarom wil je afvallen? Ik zie geen probleem met bruin brood. Onder onderhoud eten is afvallen. Daar gaat bruin brood niks aan veranderen.
 
Bedankt. Zou er me in verdiepen. Gaat hier wel af en toe ruw aan toe dus? Haha
No problem. En tja, het is niet het Viva forum hier, maar als je je ervoor openstelt dan wordt je hier gratis veel beter geholpen dan door de gemiddelde personal trainer die er geen kaas van gegeten heeft. Neem gewoon rustig de tijd om te leren en sta open voor suggesties van mensen die in dezelfde positie als jij hebben gezeten. En ja, kritisch blijven mag altijd!
 
Waarom wil je afvallen? Ik zie geen probleem met bruin brood. Onder onderhoud eten is afvallen. Daar gaat bruin brood niks aan veranderen.

Online staat 2500 kcal voor een man. Dus moet ik dan 2200 aanhouden als ik wat wil afvallen? Ik heb nooit mijn exacte verpercentage opgemeten, maar die is iig te hoog. Heb geen buikje misschien maar wel een vetrolletje te veel zeg maar. En daar wil ik van af. Mijn lengte 186 cm en 81 kilo is wel een gezondgewicht volgens bmi, maar ik denk dat ik nu weinig spiermassa heb dus dit geen goede indicatie geeft.
 
Online staat 2500 kcal voor een man. Dus moet ik dan 2200 aanhouden als ik wat wil afvallen? Ik heb nooit mijn exacte verpercentage opgemeten, maar die is iig te hoog. Heb geen buikje misschien maar wel een vetrolletje te veel zeg maar. En daar wil ik van af. Mijn lengte 186 cm en 81 kilo is wel een gezondgewicht volgens bmi, maar ik denk dat ik nu weinig spiermassa heb dus dit geen goede indicatie geeft.

Ik bereken het liever dan dat ik voortga op een vast cijfer dat voor alle mannen van toepassing zou zijn.

En berekenen via bv harris benedict calculator is ook theorie. Maar dan heb je een startpunt.

Moeilijk om te beoordelen zonder dat we weten hoe je er uit ziet. Mss kan je beter ipv te cutten een klein kcal surplus aanhouden en voor meer spiermassa trainen.
 
Ik bereken het liever dan dat ik voortga op een vast cijfer dat voor alle mannen van toepassing zou zijn.

En berekenen via bv harris benedict calculator is ook theorie. Maar dan heb je een startpunt.

Moeilijk om te beoordelen zonder dat we weten hoe je er uit ziet. Mss kan je beter ipv te cutten een klein kcal surplus aanhouden en voor meer spiermassa trainen.

Ik kan je wel een foto doorsturen? Ik weet niet of dat via deze site ook persoonlijk kan. Misschien kan je me dan beter adviseren wat het beste is om te doen
 
Waarom gebruik je de spreadsheet in mijn link niet?
Daar staat in hoe je je onderhoud kan berekenen ;)
Dan weet je al een stuk meer. Er staat genoeg uitleg over voeding bij... dus lees en leer!

nogmaals de link.
https://forum.bodybuilding.nl/topics/geupdatet-excel-voedingsschema.410162/

Ik ben nu vrij
Waarom gebruik je de spreadsheet in mijn link niet?
Daar staat in hoe je je onderhoud kan berekenen ;)
Dan weet je al een stuk meer. Er staat genoeg uitleg over voeding bij... dus lees en leer!

nogmaals de link.
https://forum.bodybuilding.nl/topics/geupdatet-excel-voedingsschema.410162/

Ik ben een weekendje weg. Als ik thuis ben zal ik het uitwerken!
 
Dat hier nog serieus op gereageerd wordt vind ik persoonlijk al gek...
 
Back
Naar boven