MuscleMeat

Geen gewenste reultaten (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Diether

Novice
Lid geworden
9 jan 2020
Berichten
8
Waardering
2
Lengte
1m80
Massa
90kg
Vetpercentage
8%
Beste leden , ik heb een vraag waar wss. Iedereen een antw. Op heeft en toch ga ik bena alles geprobeerd hebben . Even beetje uitleg over men eigen. Ik train al 14 jaar met gewichten en ook 8 jaar thai boks .heb al meerdere cursussen gevolgd van bbd. Nooit gestopt geweest met trainen . Laatste 7 a 8 jaar enorm op men eten gelet ook via begeleiding ... alles eigenlijk volgens de regels van de wet van bbd gedaan .En toch als ik kuur kom ik bena niets bij (Anabolen zijn goed ) voeding zit ook goed . Waar kan dit dan aannliggen .Als ik een schema voor iemand maak met de zelfde hoeveelheid anabolen .groeien die mannen als kool.en eten zelf minder als mij??? Hoop dat er iemand eens een deftige uitleg kan geven .alvast bedankt !!
 
  • Like
Waarderingen: Ds83
wat is bbd
 
Meer eten.
Nee je voeding is niet in orde.
Niet antwoorden met wel, dat is wel zo.
Nee dat is niet zo.
 
lang verhaal kort, groei je niet eet je niet genoeg.
 
Aankomen = meer eten.
Dat een ander groeit op minder kcal is gewoon persoonsgebonden. Vergelijk dus ook nooit!

Ook al heb je veel geprobeerd het groeien in massa blijft op voeding aankomen.
Wat is je onderhoud?
wat eet je nu?
Post je voeding eens met alle macro's
Post je training eens.
 
Genetisch sterk benadeeld enzo :dunno:
 
-
 
Laatst bewerkt: