MuscleMeat

Geen gewenste reultaten (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Diether

Novice
Lid geworden
9 jan 2020
Berichten
8
Waardering
2
Lengte
1m80
Massa
90kg
Vetpercentage
8%
Beste leden , ik heb een vraag waar wss. Iedereen een antw. Op heeft en toch ga ik bena alles geprobeerd hebben . Even beetje uitleg over men eigen. Ik train al 14 jaar met gewichten en ook 8 jaar thai boks .heb al meerdere cursussen gevolgd van bbd. Nooit gestopt geweest met trainen . Laatste 7 a 8 jaar enorm op men eten gelet ook via begeleiding ... alles eigenlijk volgens de regels van de wet van bbd gedaan .En toch als ik kuur kom ik bena niets bij (Anabolen zijn goed ) voeding zit ook goed . Waar kan dit dan aannliggen .Als ik een schema voor iemand maak met de zelfde hoeveelheid anabolen .groeien die mannen als kool.en eten zelf minder als mij??? Hoop dat er iemand eens een deftige uitleg kan geven .alvast bedankt !!
 
  • Like
Waarderingen: Ds83
wat is bbd
 
Meer eten.
Nee je voeding is niet in orde.
Niet antwoorden met wel, dat is wel zo.
Nee dat is niet zo.
 
lang verhaal kort, groei je niet eet je niet genoeg.
 
Aankomen = meer eten.
Dat een ander groeit op minder kcal is gewoon persoonsgebonden. Vergelijk dus ook nooit!

Ook al heb je veel geprobeerd het groeien in massa blijft op voeding aankomen.
Wat is je onderhoud?
wat eet je nu?
Post je voeding eens met alle macro's
Post je training eens.
 
Genetisch sterk benadeeld enzo :dunno:
 
-
 
Laatst bewerkt:
Wist dat iedereen ging zeggen je eet niet genoeg . 4700 kcal is nu ook niet weinig he terwijl men onderhoud 3400 is . Heb wel fysieke arbeid . Trainingen variëren om de 8a 10 weken switch ik voor men lichaam geen gewenning te geven . Voeding 1gram vet per kg. Eiwit 3a 4 gram per kg.de rest vul ik aan met khoolydraten .schema met juiste verhouding heb ik niet bijdehand kan het wel vandaag of morgen hier op posten . Spijtige aan dit forum dat ik al jaren volg (nooit aangemeld)is de negatieve adviezen altijd . Tis makkelijk om de mensen af te breken . Maar is het de bedoeling niet om elkaar beetje verder te helpen .
 
Spijtige aan dit forum dat ik al jaren volg

Zou handig zijn als je je dan ook eens gaat inlezen he.
Als je op 4700 niet aankomt dan is je onderhoud dus niet 3400... is geen rocket science hoor.
Als je niet aankomt moet je meer eten punt, niet zeggen "is ook niet weinig he".
Nee dat is het ook niet maar blijkbaar ook "niet genoeg he".
 
Klopt wat je zegt .Ben ook van mening niet bijkomen eet je te weinig. Val je niet af eet je te veel .zo simpel is het normaal ook .Heb ook al meer gegeten dan 4700 dit is het schema dat ik nu aan het doen ben met de bedoeling nog paar keer 300kcal bij te doen . Heb al meer dan 6000 kcal gegeten ook kwam op de 95 kg en wat men begeleider toen ook deed er veranderd gewoon niks meer (Dit hou ik dan ook strikt aan 7/7 zonder zever van ik kreeg men eten ni op of ben vergeten te eten )
 
Wist dat iedereen ging zeggen je eet niet genoeg . 4700 kcal is nu ook niet weinig he terwijl men onderhoud 3400 is . Heb wel fysieke arbeid . Trainingen variëren om de 8a 10 weken switch ik voor men lichaam geen gewenning te geven . Voeding 1gram vet per kg. Eiwit 3a 4 gram per kg.de rest vul ik aan met khoolydraten .schema met juiste verhouding heb ik niet bijdehand kan het wel vandaag of morgen hier op posten . Spijtige aan dit forum dat ik al jaren volg (nooit aangemeld)is de negatieve adviezen altijd . Tis makkelijk om de mensen af te breken . Maar is het de bedoeling niet om elkaar beetje verder te helpen .
Hoe kom je bij 3400? Een berekening middels formule van je onderhoud is een schatting. Als je fysiek werk heb en enigzins ecto-bouw, hoog metabolisme, kan dit gerust hoger liggen. Je traint al 14 jaar zeg je. Wat voor schema, welke frequentie? >3 gram eiwit / kg BW is echt nergens voor nodig.
Voeding-training-slaap. Dat is het belangrijkste. Hoe ziet je kuur er uit?
Verhoog je kcal eens met 300. Ben je een week later niet aangekomen? Nog eens, etc.
 
Back
Naar boven