MuscleMeat

geen grip door mn pink

Bezoekers in dit topic

dandyman

Huge Freak
15 jaar lid
Lid geworden
1 mrt 2003
Berichten
7.925
Waardering
1
ik hoop dat iemand mij meer kan vertellen over t volgende. t speelt al een paar weken maar ik ben niet iemand die gelijk aan de bel gaat hangen, maar ik vind t nu wel tijd ervoor.

Ik heb namelijk sinds ik lying triceps extensions heb gedaan en vreemde tinteling in mn linkerpink gekregen (alhoewel ik t niet aan de oefening wijt). niks aan de hand zou je zeggen, dacht ik nmlijk ook. Maar sinds die tinteling kan ik vrijwel geen grip meer krijgen op begaalde dingen, waaronder handvaten en dumbbells. Zoals gister, toen ik aan t cable-rowen was. Ik moest gewoon eerder stoppen met de oefening omdat ik gewoon het handvat los moest laten. het gevoel leek zich gister uit te breiden tot de gehele linkerzijde van mn linkerhand. dit had ik wederom met barbell shrug met een voor mijn doen licht gewicht waar ik normaliter geen moeite mee heb om vast te houden.
bij de rechtrhand heb ik hier geen last van dus vanwege mn linkerhand kan ik minder pakken en moet ik eerder stopppen met de oefening.

Had zelf t idee dat t kan liggen aan mn manier van typen op de computer. ik tik namelijk niet met mn pinken, waarom weet ik niet maar tijens t typen houik mn pinken in de lucht. maar dit geld ook voor de rechterpink....

ik voel nu ook gewoon een rare tinteling in de top van mn pink.
iemand enig idee?
 
ga naar de dokter.

misschien rsi?
 
Originally posted by KaLe
ga naar de dokter.

misschien rsi?

was ik idd al van plan, maar misschien dat er hier een oorzaak aan t licht zou komen. het enige wat de huisartsen zeggen is dat je rust moet nemen:rolleyes: standaard antwoord lijkt t wel
 
Kheb dus precies hetzelfde als Dandyman! Heb alleen een nieuwe 'thread' aangemaakt.

Zie mijn verschijnselen daar! Ben benieuwd hoe het jou vergaat Dandyman!
 
Ja dat van dat rust ken ik wel ja, is wel makkelijk als je geen zin hebt om te werken ga je gewoon ff langs de dokter en die zegt dan ach 2 weekjes rust dan is het wel weer over, maar als je echt iets hebt is dat minder inderdaad. tegenwoordig moet je zelf wat meer doorhappen en gewoon dingen eisen.
 
Ik heb daar ook last van gehad.
Werd door de dok doorgestuurd naar een neuroloog.

Omdat ik chauffeur ben en veel met m'n linker elleboog op de deur steun werd m'n zenuw die naar me pink loopt afgekneld.

Toen ik daar op ging letten en dus verminderde ging het naar verloop van tijd weg.

Ik weet niet wat voor werk je doet,maar het kan ook komen door veel op een buro te leunen.
 
ja ik zit dagelijks achter de computer op een reclamebureau. T is veel op mn bureau leunen uiteraard en veel met de muis werken, maar ondertussen post ik waarschijnlijk te veel posts hier waardoor ik t misschien heb opgelopen.:D

met typen van teksten tik ik nmlijk niet met mn pink, die hou ik gedurende t typen boven t toetsenbord in dezelfde stand waardoor daar misschien een verkeerde soort van spanning op komt.

zal nu ook wel de nodige vinger 'rek en strek'oefeningen doen tijdens mn werk.
 
Back
Naar boven