XXL Nutrition

Geen groei in armen

Bezoekers in dit topic

muscleluck

Novice
Lid geworden
12 mei 2019
Berichten
14
Waardering
3
Lengte
2m
Massa
105kg
Hallo,

Train nu al 5 jaar waarvan 2 jaar ook goede focus op voeding met wegen en invoegen in myfitnesspal. Ik train 4x in de week met training schema's van internet en van verschillende grote fitness namen. Maar toch blijven mijn armen maar niet groeien.

Ik ben 2 meter 100kg 15% bodyfat

arm flex -
rechts: 40 cm
links: 40 cm
arm los -
rechts: 36
links: 36

Hoe komt het dat ik nog steeds geen monster armen heb en hoe kan ik dit verbeteren

Als ik dan kijk naar andere die al zo lang fitnessen heb ik het gevoel waar ik het nog voor doe als mijn armen zo dun blijven
 
genetica speelt een rol, je manier/intensiteit van trainen, herstel, voeding, hoe vaak belast je de armen. kan van alles zijn.
 
genetica speelt een rol, je manier/intensiteit van trainen, herstel, voeding, hoe vaak belast je de armen. kan van alles zijn.
Dit. En waarschijnlijk slechte uitvoering van oefeningen.
 
Dit zal mede met je lengte en gewicht te maken hebben. Voor iemand van 2mtr ben je niet zwaar.
Hoe train je ? Hoevaak in de week armen?
Als je met jouw lengte de nadruk op compounds gaat leggen, blijven je armen achter.
Kijk nog eens goed naar je fysiek in de spiegel, en maak dan een schema dat aansluit bij wat je nodig hebt.
Je kunt ook armen eerst trainen en daarna de rest.
 
Op 2 meter, 100 kg en een geschatte 15% ( die op dbb vaak eerder 20 is) ben je gewoon niet buff. Daarom heb je geen monster armen.
 
Bijvoorbeeld Ik bench 130kg ik zie mensen die dat niet kunnen 2x grotere armen dan mij hebben
 
Foto van je fysiek maakt het plaatje duidelijker.
Heb zelf ook armen die achter lopen op me fysiek, gewoon beetje spelen met volume/freq /oefening selectie, etc
 
Bijvoorbeeld Ik bench 130kg ik zie mensen die dat niet kunnen 2x grotere armen dan mij hebben
Foto van je fysiek maakt het plaatje duidelijker.
Heb zelf ook armen die achter lopen op me fysiek, gewoon beetje spelen met volume/freq /oefening selectie, etc
Aparte correlatie van achterlopende armen en het niet snappen van bezittelijke voornaamwoorden
 
Hallo,

Train nu al 5 jaar waarvan 2 jaar ook goede focus op voeding met wegen en invoegen in myfitnesspal. Ik train 4x in de week met training schema's van internet en van verschillende grote fitness namen. Maar toch blijven mijn armen maar niet groeien.

Ik ben 2 meter 100kg 15% bodyfat

arm flex -
rechts: 40 cm
links: 40 cm
arm los -
rechts: 36
links: 36

Hoe komt het dat ik nog steeds geen monster armen heb en hoe kan ik dit verbeteren

Als ik dan kijk naar andere die al zo lang fitnessen heb ik het gevoel waar ik het nog voor doe als mijn armen zo dun blijven
Met 2mtr zullen je armen waarschijnlijk kleiner lijken, maar dat ligt dan aan de verhoudingen.
Voor grote armen zijn triceps minstens even belangrijk als biceps.
 
Nope niet buff maar dat wil ik wel 🥺
Een perfecte manier om in ieder geval niet buff te worden is door je heel erg op je armen te focussen en te kijken naar anderen. Op 130 kg bij 10% zullen je armen ook niet klein meer zijn.
 
grote armen is grotendeels te wijten aan genetica.
 
Ben iets korter dan jij, en weeg +/- 15kg meer. Maar mijn armen zijn rond de 47cm denk ik.
Wat werkte is minder zwaar curlen, geen ego en strikt uitvoeren.
 
Ben iets korter dan jij, en weeg +/- 15kg meer. Maar mijn armen zijn rond de 47cm denk ik.
Wat werkte is minder zwaar curlen, geen ego en strikt uitvoeren.
Grappig bij mij werkt juist de mix van strict en zware cheated curls
 
Als ik dan kijk naar andere die al zo lang fitnessen heb ik het gevoel waar ik het nog voor doe als mijn armen zo dun blijven

Als ik fitnessen lees krijg ik al een beetje kromme tenen.

Fitnessen is wat de meeste sportschoolgangers doen. Recreatief bewegen zonder concreet doel, trainings en/of voedingsschema.

Bedoel je met fitnessen echt bodybuilden? (het totaalpakket van consequent trainen, voedingsschema etc?).

Verder zijn alle mogelijk oorzaken wel benoemd door brian0206

Met lange ledematen sta je sowieso al 10/0 achter in het bodybuilding. Om dan massief te ogen moet je al naar de 120kg+
 
Ben iets korter dan jij, en weeg +/- 15kg meer. Maar mijn armen zijn rond de 47cm denk ik.
Wat werkte is minder zwaar curlen, geen ego en strikt uitvoeren.
Wel de waarheid vertellen he, anders heb je er nog niks aan
 
-
 
Laatst bewerkt:
Armen moet je zwaar trainen, focus op je beweging en op de spier. niet domweg een aantal herhalingen doen, dat is meer fitness.
 
Wat ik zou doen is….

Laat maar

#TEAMNOARMS
Nog een paar jaar en je bent expert.
Fuk dat team no arm s dat is niet het goede team.
Ga uitzoeken wat wel werkt :thumb:
 
  • Heart
Waarderingen: ak
Back
Naar boven