XXL Nutrition

Geen groei in armen

Bezoekers in dit topic

Er wordt door bijna iedereen verkeerd armen getraind. Monsters van meer dan 100kg met enorme reten en sub 45cm armen...
 
Kan jij uitleggen hoe het wel moet?? Ben altijd in om bij te leren van de meester.
 
Wat werkt er voor jullie?
Ik zit namelijk ook op 39,6cm armen op 1m83 en zelfs in een 16 weken 250 mg deca 250mg masteron 300mg test e heb Ik nauwelijks 7mm groei.

Zware rep ranges? Voor triceps? Cheat curls voor Biceps. Of eerder high volume? Of intensief voor triceps en volumec voor Biceps?
 
Wat werkt er voor jullie?
Ik zit namelijk ook op 39,6cm armen op 1m83 en zelfs in een 16 weken 250 mg deca 250mg masteron 300mg test e heb Ik nauwelijks 7mm groei.

Zware rep ranges? Voor triceps? Cheat curls voor Biceps. Of eerder high volume? Of intensief voor triceps en volumec voor Biceps?
Alles strict uitvoeren en tot falen gaan. Goed tempo aanhouden en niet gaan gooien met de gewichten. Dus constante spanning/controlle over het gewicht en de beweging en volledige ROM.
Verschillende angles pakken. Overhead werk voor triceps niet vergeten. En dips zijn ook wel aan te raden.
 
Laatst bewerkt:
Bijvoorbeeld Ik bench 130kg ik zie mensen die dat niet kunnen 2x grotere armen dan mij hebben
Dat komt omdat je ons nog steeds niets hebt verteld over je trainingschema en frequentie van trainen.
Misschien kun je ook uitleggen waar je vast mee loopt.
Geen pomp, geen gevoel met de biceps of triceps, nemen de voorkant schouders het over, of .....?

Tot nu toe heb je vrij algemene adviezen gekregen. Zit daar al wat tussen?
 
Wat werkt er voor jullie?
Ik zit namelijk ook op 39,6cm armen op 1m83 en zelfs in een 16 weken 250 mg deca 250mg masteron 300mg test e heb Ik nauwelijks 7mm groei.

Zware rep ranges? Voor triceps? Cheat curls voor Biceps. Of eerder high volume? Of intensief voor triceps en volumec voor Biceps?
Dus, als je je biceps en triceps niet raakt met trainen, helpt gear geen fuck.
Als je armen belangrijk vind, dan moet je ze prioriseren.
 
Ik draai een fors volume, niet te veel rust tussen de sets. Gewicht gemiddeld en af en toe zwaar maar elke training moet zwaar zijn. Hard werk loont.
 
ik had hetzelfde toen ik begon met trainen. Alles er omheen werd wel groter waardoor ze nog kleiner leken. Toen een tip aangenomen en mijn armen op een aparte dag getrained en niet nadat ze half gaar waren na een rug of borstoefening. Dat deed wonderen voor mij iig.
 
Back
Naar boven