MuscleMeat

Geen haan die er naar kraait maar toch mijn RSR

Bezoekers in dit topic

Zo gaan we er ook tegenaan.
 
The cat is in the bag, 3x3x 100kg, zonder al teveel worstelen, PR (was 2x op enkele set). Op naar de 2x2x 105kg!
 
Ik krijg ook bijna zin om te gaan FR SQ bij het lezen van dit :p
 
Ik krijg ook bijna zin om te gaan FR SQ bij het lezen van dit :p
Gewoon doen. Mijn motivatie is een heup blessure waar ik last van heb bij de back squat. Voor een groot gedeelte werk ik daaromheen d.m.v. frontsquats. Ik moet toegeven dat nu het volume en gewicht omhoog gaat, ik er toch weer wat van ga voelen. Maar tot dusver is het te verwaarlozen gelukkig. Met frontsquat is de focus meer op de benen dan de kont, vind ik een voordeel. Verder is frontsquat erg goed voor de vorm. Ik had als check (train vaak in de garage, geen controle van medesporters) maar weer eens gefilmd, en de rug is netjes recht, geen bolling in de onderrug etc. Hier word je toe gedwongen bij de frontsquat; als je te ver voorover gaat hangen verlies je de stang: je wordt gestraft voor verkeerde houding. Met de backsquat kun je hier mee wegkomen; sommige mensen maken er een verijdelde goodmorning van: eerst die kont omhoog tot de benen al zo'n beetje recht zijn, dan pas de stang.

Ik weet niet of je vaker frontsquat hebt gedaan, maar let wel dat je zeker wel een paar weken nodig hebt om aan de houding te wennen. Ik doe hem olympisch, dat eist ook wat gewenning/mobiliteit. Niet te zwaar beginnen.
 
2x 2x 105kg onder de riem, maar dan niet, want die gebruik ik niet. PR. Even geduld, en dan poging op 110kg.
 
Ik zeg 115kg, minstens
 
We gaan zien waar het schip strand. Is gepland voor het weekend, weer zit niet mee. ;)
 
Ladies and gentlemen.. we've got him!

Daarna nog 115kg geprobeerd, maar halverwege het zakken had ik al besloten deze netjes op de safetybars te parkeren ;). Voor een andere keer, moet wat te wensen overlaten zullen we maar zeggen.

Al met al ben ik goed te spreken over de opbouw van dit schema. Niet een al te langdurig plan, ook niet al te zwaar, kunt het goed combineren met de rest van je training.

Nu nog even bedenken what next.
 
Overdoen gaat er zeker een keer van komen, maar een filmpje beloof ik niet ;).
 
Gehaald dus ook gedaan met loggen? Dan is dit wel één van de kortste logjes ooit :p
 
Jep. Jou haalt toch niemand meer in ;).
 
Tja... jij logged ook met tijden niet hé ;)

Dit.

Volgens mij zijn de logs van g-men, jou en mezelf de langstlopende logs waar altijd in doorgepost werd
 
Dit.

Volgens mij zijn de logs van g-men, jou en mezelf de langstlopende logs waar altijd in doorgepost werd

En wij zijn ook gewoon het interessants :p
 
Back
Naar boven