MuscleMeat

Geen honger cut?

Bezoekers in dit topic

Lid geworden
9 okt 2021
Berichten
9
Waardering
0
Lengte
1m93
Massa
80kg
Vetpercentage
18%
Ben momenteel 81 kg en 1.93m lang, +- 18% bf, ik wil eerst bf afvallen om vervolgens een lean bulk te gaan starten. Zo gezegd zo gedaan, vorige week donderdag begonnen op 2200 kcal. 4 dagen later kreeg ik moeite om 1800 kcal naar binnen te werken en nu is het zover gekomen dat ik praktisch gezien geen honger krijg, tenzij ik echt niks eet op een dag. Mij metabolisme kan toch niet zo snel plat liggen? Ik doe ook cardio elke dag, 20 minuutjes mid intensity.
 
Ben momenteel 81 kg en 1.93m lang, +- 18% bf, ik wil eerst bf afvallen om vervolgens een lean bulk te gaan starten. Zo gezegd zo gedaan, vorige week donderdag begonnen op 2200 kcal. 4 dagen later kreeg ik moeite om 1800 kcal naar binnen te werken en nu is het zover gekomen dat ik praktisch gezien geen honger krijg, tenzij ik echt niks eet op een dag. Mij metabolisme kan toch niet zo snel plat liggen? Ik doe ook cardio elke dag, 20 minuutjes mid intensity.
Nee.

Val je niet af eet je te veel, je metabolisme ligt niet 'plat'.
 
Ik weet niet of het wel zo verstandig is om 81 kg met 1.93m te gaan cutten. Zou lekker clean bulken en rammen in de sportschool.
 
Ik weet niet of het wel zo verstandig is om 81 kg met 1.93m te gaan cutten. Zou lekker clean bulken en rammen in de sportschool.
Heb nu wel een redelijk hoog vetpercentage, kan abs niet zien etc.
 
Misschien eerder skinny fat?
Anders even een foto maken.

hier +- 86 kg. Wat voor bf % denk je?
 
Denk dat die 21% wel ongeveer klopt.
Maar ik zou niet door bulken.
mannen.png
 
Niet heel duidelijk besluit. Ik weeg nu in ieder geval wel 4 à 5 kilo minder dan op die foto's.
Ik dacht dat die foto's van nu waren.
Maar met 4 a 5 kilo minder zal je vet% ook aardig minder zijn lijkt me?
 
Als je 12 kilo onder je lichaamslengte zit (- 1 meter) dan sluit ik mij aan bij marina1975 . Je verhoudingen kloppen niet en eerst spieren is dan wel the way to go volgens mij.

Je bent wat? 2 weken bezig en je denkt dat je metabolisme plat zou liggen? Is er iemand in de buurt die je even zo'n bitchslap kan geven en kan zeggen 'keep your act together' ;) ?

Je doel zetten we dus vraagtekens bij, maar je probleem - niet meer dan 1800 kcal naar binnen krijgen is natuurlijk bullshit. Een handje noten, een eetlepel olie, een stuk chocolade en je haalt je target.

Ligt het niet aan de voeding an sich? Je weet wel, je at nooit broccoli en nu staat dat elke dag in je schema?
 
Win win situatie dus, je wilt afvallen en hebt geen honger. Perfecte combo 🤝

Honger komt wel als je straks 500 kcal onder onderhoud zit dan vreet je alles en smaakt alles ineens lekker.
 
Win win situatie dus, je wilt afvallen en hebt geen honger. Perfecte combo 🤝

Honger komt wel als je straks 500 kcal onder onderhoud zit dan vreet je alles en smaakt alles ineens lekker.
SmartSelect_20211013-115017_MyFitnessPal.jpg
SmartSelect_20211013-115043_MyFitnessPal.jpg

Als dit niet 500 kcal onder onderhoud is dan weet ik het ook niet meer. Dit nu een week, zonder echt honger ofzo.
 
Honger zegt zo weinig. Als je daarvoor veel suiker at, is het niet zo gek dat je geen honger hebt. Kijk gewoon wat er gebeurd op de weegschaal en spiegel.
 
Is dit alles wat je eet? Je eet oprecht alleen 4 eieren als ontbijt, als avondeten 200 gram kip?
Ochtend: eieren
Middag: Eiwitreep
Trainen.
Na trainen: eiwit shake
Avond: kip
Voor t slapen: kwark
 
  • Haha
Waarderingen: Onit
Je zult wel heel de dag moe zijn. Wat een ellendig dieet. 😩
Ik heb echt nergens last van, daarom ook dit topic aangemaakt. Ik beweeg naast de gym ook amper, werk vooral vanaf mijn bureau.
 
Laatst bewerkt:
1. Dit ga je niet volhouden, dit is een dieet en geen schema == JOJO
2. Dit is een kut dieet, vet en carbs heb je nodig en van het tekort aan vitamine en mineralen zal je op den duur ook wel vage klachten krijgen
3. Dit zal invloed hebben op je resultaten in de gym
4. Kun je wel normaal naar de wc?
5. Mensen met een kantoorbaan zouden in de vrije tijd er goed aan doen om gewoon wat meer te bewegen. Zitten is het nieuwe roken.

Fuck zeg, typisch dat men tegenwoordig wel kan verzinnen dat het metabolisme wel eens fucked up kan zijn, maar een normaal schema in elkaar flansen ho maar :D
 
Ochtend: eieren
Middag: Eiwitreep
Trainen.
Na trainen: eiwit shake
Avond: kip
Voor t slapen: kwark

Goed datje aan je eiwitten denkt. Maar denk je ook aan de andere twee macro's; vetten en koolhydraten? Het lichaam heeft deze ook nodig. Daarnaast niet geheel onbelangrijk om je micro's aan te vullen. Gulle richtlijn is 2-3 stuks fruit/groente per 1.000 kcal

Lees het voedingsplan sticky van marina1975 even door.
1. Dit ga je niet volhouden, dit is een dieet en geen schema == JOJO
2. Dit is een kut dieet, vet en carbs heb je nodig en van het tekort aan vitamine en mineralen zal je op den duur ook wel vage klachten krijgen
3. Dit zal invloed hebben op je resultaten in de gym
4. Kun je wel normaal naar de wc?
5. Mensen met een kantoorbaan zouden in de vrije tijd er goed aan doen om gewoon wat meer te bewegen. Zitten is het nieuwe roken.

Fuck zeg, typisch dat men tegenwoordig wel kan verzinnen dat het metabolisme wel eens fucked up kan zijn, maar een normaal schema in elkaar flansen ho maar :D

Dit dus.
 
Back
Naar boven