MuscleMeat

Geen honger tijdens test e/tren e (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Fitnesslover

Cool Novice
Lid geworden
24 mei 2019
Berichten
86
Waardering
14
Lengte
1m78
Massa
88kg
Vetpercentage
11%
Hoi iedereen

Ik zit nu in mijn 7e week van test e/ tren e, ben 8kg bijgekomen maar het is een echte strijd om het voedsel naar binnen te krijgen. Ik heb het gevoel dat ik nog veel harder kan gaan als het eten wat beter gaat

Ik zit nu op 500mg test 500mg tren, wat raden jullie aan kan mss low test of high test helpen?

Ik had gehoord dat T3 wel kon helpen maar wil niet direct naar andere middelen grijpen als ik het misschien zo kan oplossen.
 
8 kg is toch netjes?
 
^+1

post je voedingsschema anders eens. mogelijk kan daar wat aangepast worden.
 
Tren verpest bij veel mensen eetlust door maagzuur als je daar last van hebt zantac nemen
 
8 kg is toch netjes?

Ja klopt ik ben zeker al tevreden met de resultaten maar heb het gevoel dat er nog wat bij kan wil tenslotte alles uit de kuur halen
 
Ja klopt ik ben zeker al tevreden met de resultaten maar heb het gevoel dat er nog wat bij kan wil tenslotte alles uit de kuur halen

gaat prima zo, pas uppen wanneer je stagneerd
 
^+1

post je voedingsschema anders eens. mogelijk kan daar wat aangepast worden.

Als ik kon eten wat er mijn voedingsschema staat was er helemaal geen probleem maar de AAS laat het niet toe

Tren verpest bij veel mensen eetlust door maagzuur als je daar last van hebt zantac nemen

Heb je zelf hier goede ervaringen mee? Kan bv lower test of juist wat hoger gaan niet helpen ?
 
Laatst bewerkt:
Als ik kon eten wat er mijn voedingsschema staat was er helemaal geen probleem maar de AAS laat het niet toe



Heb je zelf hier goede ervaringen mee? Kan bv lower test of juist wat hoger gaan niet helpen ?

Denk niet dat het in week 8 helpt, ik zelf krijg inderdaad last van maagzuur meer dan normaal op tren. En dat verpest eetlust bij mij
 
Post eens je hele schema en wat er wel lukt. Mogelijk kan er een aanpassing in je schema worden gemaakt waardoor het volume afneemt en je kcal toeneemt. Dat maakt het misschien makkelijker.

Eventueel eetlust opwekkend:
- eet wat zuurs een half uur voor je gaat eten (stukje augurk, appel oid)
- drink een half kopje bouillon een half uur voor het eten
- klinkt lullig... maar zorg dat je eten er lekker uitziet. Maak het bord op. Dan eet je toch makkelijker dan wanneer je een "bak zooi" zonder kleur voor je neus zet
- Zien eten doet eten. kijk smakeijke filmpjes tijdens het eten

Doe iets tijdens het eten ter afleiding.. spelletje, internetten oid. Dat leidt af en dan ben je niet zo gefocussed op de hoeveelheid en het eten zelf.
 
Denk niet dat het in week 8 helpt, ik zelf krijg inderdaad last van maagzuur meer dan normaal op tren. En dat verpest eetlust bij mij

Oke dan ga ik gewoon zo verder!

Had gelezen dat T3 wat kon helpen mss me daar is wat meer in verdiepen.
 
mk 677 op 10-30mg per dag
 
Post eens je hele schema en wat er wel lukt. Mogelijk kan er een aanpassing in je schema worden gemaakt waardoor het volume afneemt en je kcal toeneemt. Dat maakt het misschien makkelijker.

Eventueel eetlust opwekkend:
- eet wat zuurs een half uur voor je gaat eten (stukje augurk, appel oid)
- drink een half kopje bouillon een half uur voor het eten
- klinkt lullig... maar zorg dat je eten er lekker uitziet. Maak het bord op. Dan eet je toch makkelijker dan wanneer je een "bak zooi" zonder kleur voor je neus zet
- Zien eten doet eten. kijk smakeijke filmpjes tijdens het eten

Doe iets tijdens het eten ter afleiding.. spelletje, internetten oid. Dat leidt af en dan ben je niet zo gefocussed op de hoeveelheid en het eten zelf.

Deze tips ga ik zeker opvolgen, het is inderdaad dat ik soms maar wat eten op men bord gooi echt smakelijk ziet het er dan niet uit. :)


11:00 Ontbijt met 5 eieren met 3/4 sneetjes bruin brood
13:00 Tussendoortje: 2 rijstwafels, zelf gemaakte mass gainer (2 whey scoops 2 bananen volle melk 60gr havermout 1 scoop pindakaas en 100 gr bosbessen en een schepje olijf of kokosolie)
15:30 Kipfilet 300 gr met rijst 100 gr
18:00 Avondmaal Kip of rund 250 gr met 200 groente aardappelen 250 gram
18:30 Whey shake (2 scoops) banaan
19:30 100 gr cashnoten of walnoten
20:00 training
21:15 Blikje tonijn met bruin brood 4 sneetjes
22:00 200gram kwark met 0,5 scoop whey.
00:00 Mass gainer + 75gr notenmix + 3 sneetjes brood met kipfilet
 
11:00 Ontbijt met 5 eieren met 3/4 sneetjes bruin brood
Rooster je brood --> Valt lichter.
Neem ipv brood bolletjes --> Hapt vaak makkelijker weg
Bak je je eieren --> gooi er wat ham/bacon/kaas bij
Bak pannenkoeken --> ipv brood wat havermout en een scheutje melk. Pannenkoeken kan je van tevoren voor een paar dagen bakken en in dd koelkast bewaren. Kan je er steeds een paar pakken (koud of warm)


13:00 Tussendoortje: 2 rijstwafels, zelf gemaakte mass gainer (2 whey scoops 2 bananen volle melk 60gr havermout 1 scoop pindakaas en 100 gr bosbessen en een schepje olijf of kokosolie)
geen beleg erop? Dan dat toevoegen of pack BBQ/kaas smaak rijstwafels
Met de ingredienten van die shake kan je ook pannenkoeken bakken. Gewoon opgerold in een folie meenemen. Afhappen en klaar.


15:30 Kipfilet 300 gr met rijst 100 gr
kruid je je kip? Varieer erin kerrie of paprika of een keer een kruidenmix (gyros / simpele kipkruiden je hebt vele soorten.
Kook je rijst in bouillon of met wat kurkuma of kerrie.


18:00 Avondmaal Kip of rund 250 gr met 200 groente aardappelen 250 gram
kan je ook als eenpansgerecht maken. Dan elke keer anders kruiden of een sausje erbij. Denk eens aan chicken tonight of satehsaus. Strooi er wat cashewnoten of pinda's overheen. Optie is ook alles in een schaal te flikkeren en een eitje erover stuk slaan. Dan even onder de gril (als je tijd hebt)
Denk ook eens aan aardappelpuree. Hapt ook makkelijk weg. Gebruik kruiden of ketjap/sambal/sausje etc.


18:30 Whey shake (2 scoops) banaan
19:30 100 gr cashnoten of walnoten
varieer in soorten noten, Neem studentenhaver. Pak wat pure chocolade of chocopinda's oid.
Suiker is geen vijand.... dus denk ook gewoon aan suikerpinda's gezien je ze toch pwo neemt.


20:00 training
21:15 Blikje tonijn met bruin brood 4 sneetjes
maak er een salade van. Tonijn met wat augurk of appel een uitje en wat ketchup. Je hebt ook tonijn in tomatensaus of een keer zalm in blik of haring in tomatensaus. Varieer in de soorten. Brood wederom.. wissel af met bolletjes. Ook erg lekker een wrap met tonijn (als plaksel een beetje ketchup erbij) oprollen en klaar. of gooi het in een pita.Je kan ook brood vervangen met pasta/rijst/bonen. Maak je gewoon een bakje salade en heb je toch je KH. Leer varieren en hou het lekker.

22:00 200gram kwark met 0,5 scoop whey.
kijk ook eens naar Huttenkase oid

00:00 Mass gainer + 75gr notenmix + 3 sneetjes brood met kipfilet
ook hier kan je denken aan pannenkoeken... (vervanging brood en mass gainer) en nootjes erbij
Vervang de notenmix met pindakaas en doe he op brood. Broodje kipsateh ;)
En er is ook niets mis met zo een cheap ass zakje diepvries sateh en een sneetje brood erbij. :) goedkoop en makkelijk.
Een mug cake maken met noten. Heb je alles bij elkaar gecombineerd.

en zo kan je nog wel veel meer bedenken. Zorg dat het lekker blijft dan eet het makkelijker weg. Zijn zomaar wat suggesties.
Vooral de mug cake en pannenkoeken optie is erg handig. Pannenkoeken is gewoon 1 dag bakken en voor 3 dagen in de koeling.

 
11:00 Ontbijt met 5 eieren met 3/4 sneetjes bruin brood
Rooster je brood --> Valt lichter.
Neem ipv brood bolletjes --> Hapt vaak makkelijker weg
Bak je je eieren --> gooi er wat ham/bacon/kaas bij
Bak pannenkoeken --> ipv brood wat havermout en een scheutje melk. Pannenkoeken kan je van tevoren voor een paar dagen bakken en in dd koelkast bewaren. Kan je er steeds een paar pakken (koud of warm)


13:00 Tussendoortje: 2 rijstwafels, zelf gemaakte mass gainer (2 whey scoops 2 bananen volle melk 60gr havermout 1 scoop pindakaas en 100 gr bosbessen en een schepje olijf of kokosolie)
geen beleg erop? Dan dat toevoegen of pack BBQ/kaas smaak rijstwafels
Met de ingredienten van die shake kan je ook pannenkoeken bakken. Gewoon opgerold in een folie meenemen. Afhappen en klaar.


15:30 Kipfilet 300 gr met rijst 100 gr
kruid je je kip? Varieer erin kerrie of paprika of een keer een kruidenmix (gyros / simpele kipkruiden je hebt vele soorten.
Kook je rijst in bouillon of met wat kurkuma of kerrie.


18:00 Avondmaal Kip of rund 250 gr met 200 groente aardappelen 250 gram
kan je ook als eenpansgerecht maken. Dan elke keer anders kruiden of een sausje erbij. Denk eens aan chicken tonight of satehsaus. Strooi er wat cashewnoten of pinda's overheen. Optie is ook alles in een schaal te flikkeren en een eitje erover stuk slaan. Dan even onder de gril (als je tijd hebt)
Denk ook eens aan aardappelpuree. Hapt ook makkelijk weg. Gebruik kruiden of ketjap/sambal/sausje etc.


18:30 Whey shake (2 scoops) banaan
19:30 100 gr cashnoten of walnoten
varieer in soorten noten, Neem studentenhaver. Pak wat pure chocolade of chocopinda's oid.
Suiker is geen vijand.... dus denk ook gewoon aan suikerpinda's gezien je ze toch pwo neemt.


20:00 training
21:15 Blikje tonijn met bruin brood 4 sneetjes
maak er een salade van. Tonijn met wat augurk of appel een uitje en wat ketchup. Je hebt ook tonijn in tomatensaus of een keer zalm in blik of haring in tomatensaus. Varieer in de soorten. Brood wederom.. wissel af met bolletjes. Ook erg lekker een wrap met tonijn (als plaksel een beetje ketchup erbij) oprollen en klaar. of gooi het in een pita.Je kan ook brood vervangen met pasta/rijst/bonen. Maak je gewoon een bakje salade en heb je toch je KH. Leer varieren en hou het lekker.

22:00 200gram kwark met 0,5 scoop whey.
kijk ook eens naar Huttenkase oid

00:00 Mass gainer + 75gr notenmix + 3 sneetjes brood met kipfilet
ook hier kan je denken aan pannenkoeken... (vervanging brood en mass gainer) en nootjes erbij
Vervang de notenmix met pindakaas en doe he op brood. Broodje kipsateh ;)
En er is ook niets mis met zo een cheap ass zakje diepvries sateh en een sneetje brood erbij. :) goedkoop en makkelijk.
Een mug cake maken met noten. Heb je alles bij elkaar gecombineerd.

en zo kan je nog wel veel meer bedenken. Zorg dat het lekker blijft dan eet het makkelijker weg. Zijn zomaar wat suggesties.
Vooral de mug cake en pannenkoeken optie is erg handig. Pannenkoeken is gewoon 1 dag bakken en voor 3 dagen in de koeling.

Hier ga ik zeker wat mee doen goed advies! Ik eet vaak hetzelfde en zoals je benoemd ik kruid mijn kip niet etc... Ik dacht gewoon als het maar naar binnen ramt maar zo makkelijk gaat het helaas niet. ;)
 
Back
Naar boven