AndroidHealthClinic

geen last meer van computermuizen

Bezoekers in dit topic

Yzord zei:
Laat maar, zucht...duidelijk geen verstand van zaken hiero.

pardon?

3x raden wat mijn beroep is...
 
Ja uhuh, ik zit al 12 jaar in de ICT en je zegt gewoon dat systeemkasten niet scherp zijn. Dan mag ik absoluut aannemen dat je niet zoveel pc's geassembleerd hebt.
 
Yzord zei:
Ja uhuh, ik zit al 12 jaar in de ICT en je zegt gewoon dat systeemkasten niet scherp zijn. Dan mag ik absoluut aannemen dat je niet zoveel pc's geassembleerd hebt.

ik sleutel en bouw vanaf mijn 14e jaar, dus 11 (goh, 1 jaar minder lang dan jij ;) ), mijn eigen systemen, systemen voor anderen, voor mijn werk, opleiding, reparaties etc etc. Ik heb er genoeg in mijn handen gehad en alleen die cheap-ass k*tkasten kunnen bramerig of scherp zijn. Kijk, je moet er niet met je klauwen in raggen nee.. maar zo'n katje die in een lege kast bivakeerd, zal heus niets openhalen.
 
Is goed jongens, case closed voor mij. Heb wellicht 50k systemen voor pc prive projecten in al die jaren in mekaar gezet, maar jullie ene systeempje die je met kerst hebt gehad snijdt jullie niet in de vingertjes, dus dan heb ik ongelijk :)

Groot gelijk hoor :D
 
Yzord zei:
Is goed jongens, case closed voor mij. Heb wellicht 50k systemen voor pc prive projecten in al die jaren in mekaar gezet, maar jullie ene systeempje die je met kerst hebt gehad snijdt jullie niet in de vingertjes, dus dan heb ik ongelijk :)

Groot gelijk hoor :D

50k cheapass k*tkasten ja :D
 
Das een ander verhaal ;) moet je bij de gemeentes zijn die de projecten bestellen...ik moest ze in mekaar zetten.

btw, het ging om die kat hierboven en gezien de kast is dat ook geen dure netjes afgewerkte Aopen kast :)
 
netjes trouwens 50000 systemen in 12 jaar...

dat zijn 11,5 systemen per dag en dat 7 dagen per week..., doe je goed.. Niet zo verwonderlijk dat jij je klauwen openhaald :thumbup: :D
 
Yzord zei:
Is goed jongens, case closed voor mij. Heb wellicht 50k systemen voor pc prive projecten in al die jaren in mekaar gezet, maar jullie ene systeempje die je met kerst hebt gehad snijdt jullie niet in de vingertjes, dus dan heb ik ongelijk :)

Het is goed hoor Yzordje, ga maar snel je poesjes aaien en zorg ervoor dat ze niet in één van jou guillotines kruipen ;)
 
The rebel zei:
Het is goed hoor Yzordje, ga maar snel je poesjes aaien en zorg ervoor dat ze niet in één van jou guillotines kruipen ;)
Offtopic :who:
 
KaLe zei:
netjes trouwens 50000 systemen in 12 jaar...

dat zijn 11,5 systemen per dag en dat 7 dagen per week..., doe je goed.. Niet zo verwonderlijk dat jij je klauwen openhaald :thumbup: :D
Ik neem aan dat je nu aan het dollen bent? Ooit een pc prive project gehad? 2000 kasten in 10 dagen bouwen? Dan wil je nog wel eens je handjes openhalen ;)
 
Yzord zei:
Ik neem aan dat je nu aan het dollen bent? Ooit een pc prive project gehad? 2000 kasten in 10 dagen bouwen? Dan wil je nog wel eens je handjes openhalen ;)

ik ben helemaal niet aan het dollen, maar als jij 200 systemen per dag moet bouwen, zou ik niet graag zo'n systeem in bezit krijgen. Dat is gewoon afraffelen :D
 
Ten eerste ben je gelukig niet alleen ;) ten tweede hadden we dus barebone's, kasten die afgemaakt moeten worden. Dus hdtje erin, processor erop prikken (toendertijd de 200mmx), geheugen erin en de extra's erin (toendertijd een geluidskaart en modempie) en ole kast is klaar, next ;)

Geloof mij, je poten liggen open, ondanks dat je het mainboard er niet eens in hoeft te leggen.

Als toegevoegde waarde moet ik toegeven dat ik de laatste jaren (sinds ik bij HP vandaan kom) geen kast meer heb gemaakt. Enik geloof graag dat ze de kasten beter hebben afgewerkt nu,maar volgens mij zit je dan wel in de duurdere sectie qua systeemkasten.
 
Yzord zei:
Ten eerste ben je gelukig niet alleen ;) ten tweede hadden we dus barebone's, kasten die afgemaakt moeten worden. Dus hdtje erin, processor erop prikken (toendertijd de 200mmx), geheugen erin en de extra's erin (toendertijd een geluidskaart en modempie) en ole kast is klaar, next ;)

Geloof mij, je poten liggen open, ondanks dat je het mainboard er niet eens in hoeft te leggen.

Als toegevoegde waarde moet ik toegeven dat ik de laatste jaren (sinds ik bij HP vandaan kom) geen kast meer heb gemaakt. Enik geloof graag dat ze de kasten beter hebben afgewerkt nu,maar volgens mij zit je dan wel in de duurdere sectie qua systeemkasten.

Als je alleen was geweest, stond je nu in het guiness book of records :D
 
Ik zou niet eens willen, hehe....maar ok, we deden wel snel ons werk. Want ze moesten ook nog getest worden en daar gaat een hoop meer tijd in steken...vooral als er een error op de master HDD stond.

Maar laten we weer echt ontopic gaan. Ik blijf het zielig vinden voor poesje.
 
ach katten zijn toch k*tbeesten .


1tje meer of minder who the **** cares
 
Hoi,

Ik heb ook ooit wat kasten gebouwd. Ik heb er zelfs 1 mogen repareren. Die stond nog aan en toen ik erboven hing kwam mijn ketting op het moederbord. Knetter, knetter, toen mocht ik weer bouwen :D
 
Back
Naar boven