XXL Nutrition

geen lastige vragen stellen! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Nee vrijheid van meningsuiting staat op het spel hier....:mad:
 
Nee vrijheid van meningsuiting staat op het spel hier....:mad:

yup... vind dit echt een raar geval. iemand arresteren omdat ie een lastige vraag stelt, en nog tazeren ook :o

beetje verkeerde sectie gezet trouwens
 
4 agenten en nog moeten ze een taser gebruiken omg domme amerikanen ook. nu is dit hele voorval wijd verspreid over alle media.
 
damn door dit soort filmpjes wordt ik agressief man..trieste machtsgeile mensen joh
 
Nee vrijheid van meningsuiting staat op het spel hier....:mad:

Jep....

Strak optreden van dat studentje. :thumbup:
Het bewijst maar weer dat Amerika een ontwikkelingsland is waar de mensenrechten met voeten getreden worden. Cultureel gezien is het een achterlijk land.

Ik moest wel effe keihard lachen toen hij zo begon te gillen. :o
 
amerika [Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Volgens een woordvoerder stelde de student te veel vragen, was hij door zijn vraagtijd heen en wilde hij niet stoppen.

had nog geluk dat ze geen cap in z'n ass busten
 
damn door dit soort filmpjes wordt ik agressief man..trieste machtsgeile mensen joh

Terwijl ze met een overgrote overmacht 1 persoon nog niet kunnen handelen... mischien moeten die gasten eens een betere opleiding krijgen waarbij ze gelijk wat leren over normen en waarden. :mad:
 
Onvoorstelbaar. Pak dan de microfoon af oid.
 
Ik vind het niet zo grappig eerlijk gezegd. Die jonge stelt gewoon een vraag en in direct na het stellen van die vraag zag je al zo'n rood laser lampje van de taser om te aimen op z'n shirt. Ik kan het haast niet geloven dat dat echt de politie is.:S

Hier zullen ze nog lastige pers vragen oven krijgen.
 
en de rest vd studenten zit daar maar te zitten :rolleyes:
 
Ik had ook wel iets meer ruggegraat verwacht van Kerry eigenlijk
 
heel erg...
 
Back
Naar boven