MuscleMeat

Geen lol meer aan BB

Bezoekers in topic

Ryu

MMA Fighter
Elite Member
Foto Contest Winner
+15 jaar member
Lid geworden
6 apr 2003
Lengte
1m77
Massa
82kg
Vetpercentage
7%
Ga gewoon een tijdje stoppen met die belachelijke sport, verbreed je horizon eens, je zult zien hoe leuk het leven weer wordt. Uiteindelijk zal zelfs krachtsport zijn plaats vinden, maar op een wat minder geforceerde manier.

Ja toch! D. en Tractor hebben goede punten, doe er wat mee! Ik had in mijn tijd op Curacao ook amper getraind , maar damm wat een levenservaring zeg :D Dat neemt niemand me meer af. En die kilo's waren in 2 maanden terug. Die komen en gaan ... maar de ervaringen niet :thumbs:

Balboa18

Competitive Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
19 mei 2005
tjah, mischien is dit gewoon je sport niet. hoe hard het ook klinkt. Ik kan er natuurlijk gigantisch naast zitten, ken je verders niet, maar kan me herinneren dat je vaker een dergelijk topic geopend hebt.

inVorm

Freaky Bodybuilder
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
5 apr 2005
Lengte
1m71
Massa
86kg
Vetpercentage
10%
Nee sorry Hiekie, heb ik ook geen last van.
Ik kan je 1 ding meegeven: Sometimes life's a bitch, but you'll get over it... I promisse!

downloadking23

Freaky Bodybuilder
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
13 sep 2003
  • Topic Starter Topic Starter
tjah, mischien is dit gewoon je sport niet. hoe hard het ook klinkt. Ik kan er natuurlijk gigantisch naast zitten, ken je verders niet, maar kan me herinneren dat je vaker een dergelijk topic geopend hebt.

Dat kwam mede doordat de ene na de andere blessure blijft komen ... ik wil veel te graag trainen, ik vind dat gespierde veel te mooi ..

Nee sorry Hiekie, heb ik ook geen last van.
Ik kan je 1 ding meegeven: Sometimes life's a bitch, but you'll get over it... I promisse!

Life sure is a bitch ...

El Comandante

Massive Warrior
+15 jaar member
Lid geworden
7 mei 2003
Dat kwam mede doordat de ene na de andere blessure blijft komen ... ik wil veel te graag trainen, ik vind dat gespierde veel te mooi ..

Life sure is a bitch ...

Duidelijk een geval van overtraind. Zoals ik al zei: je wil te graag. Je gaat meteen overal diep in hangen. Relaties, vriendschappen, hobbies, sport, alles wordt meteen een heet hangijzer.

Frenkpie

Massive Warrior
+15 jaar member
Lid geworden
17 nov 2002
Lengte
1m72
Massa
88kg
Ja toch! D. en Tractor hebben goede punten, doe er wat mee! Ik had in mijn tijd op Curacao ook amper getraind , maar damm wat een levenservaring zeg :D Dat neemt niemand me meer af. En die kilo's waren in 2 maanden terug. Die komen en gaan ... maar de ervaringen niet :thumbs:

nothing more to add.

Ano_80

Colossal Veteran
+15 jaar member
Lid geworden
25 mrt 2004
Lengte
1m86
Massa
108kg
Vetpercentage
17%

Ryu

MMA Fighter
Elite Member
Foto Contest Winner
+15 jaar member
Lid geworden
6 apr 2003
Lengte
1m77
Massa
82kg
Vetpercentage
7%
hahah hosper is te erg! :D

Gouwetonny

Ripped Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
7 okt 2003
Lengte
1m80
Massa
90kg
Vetpercentage
11%
Duidelijk een geval van overtraind. Zoals ik al zei: je wil te graag. Je gaat meteen overal diep in hangen. Relaties, vriendschappen, hobbies, sport, alles wordt meteen een heet hangijzer.

Lijkt me ook ja. Neem je verantwoordelijkheden en hou de boel onder controle, ipv je meteen 200% ergens in te storten. Begin met mate.

stace

Dutch Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
12 jul 2005
ik heb het soms als ik er eigenlijk niet aan toe kom omdat ik veel andere dingen te doen heb, en ik mezelf moet dwingen om te beginnen met trainen, maar zodra ik dan 1 keer bezig ben is het ook wel weer goed

idem hier. heb de laatste tijd nogal wat aan mijn kop en dan heb ik er dikwijls geen zin in. maar eenmaal ik begin dan ben ik toch blij dat ik bezig ben :)

Leviathan

Huge Freak
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
7 jan 2004
ik zeg: 750 mg test E p/w, 100mg winnie eod, 10iu sth per dag, 20iu slin pwo...wedden dat je weerzin krijgt?:D

Jouw PWO-shake bestaat dan ook uit een kiloblok dextrose met een snufje whey? :D

Leviathan

Huge Freak
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
7 jan 2004
Wil me verder ook bij D., Opa en Tractortje aansluiten. Met tegenzin gaan trainen werkt niet, sla eens lekker n paar dagen of n week over.

Blijf wel gewoon goed op je voeding letten, en kijk het dan nog eens aan.

Ik sla ook wel eens n dag of 4 over, maar de 5e dag heb ik ineens weer enorm veel zin om te gaan knallen. Je hebt je hele leven nog voor je om je doel te bereiken tenzij je wedstrijdambities hebt.

ZoutZak

Huge Freak
+15 jaar member
Lid geworden
9 okt 2002
Lengte
2m
Massa
110kg
I just need the pump :D

downloadking23

Freaky Bodybuilder
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
13 sep 2003
  • Topic Starter Topic Starter

Mwah ... meteen een heet hangijzer? ik ben niet net een half jaartje bezig he .. ik train al 8 jaar ...

RichardV

Colossal Veteran
+15 jaar member
Lid geworden
9 dec 2002
Geniet gewoon van allerlei dingen. Ga niet te gefocussed trainen.
Ga gewoon lekker de gym in en doe gewoon dat waar je op dat moment zin in hebt i.p.v. je schema af te lopen.

JuggerNaut

Ripped Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
6 mei 2003
Nieuwe sportschool of trainingspartner zoeken..en doen waar je zin in hebt!

Naar boven