MuscleMeat

Geen maagdelijkheidstest op school in Java

Bezoekers in dit topic

bart82

DBB Goeroe
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
12 mei 2003
Berichten
8.593
Waardering
13
Geen maagdelijkheidstest op school in Java

Op het Indonesische eiland Java ziet een middelbare school af van het plan de vrouwelijke leerlingen te controleren op hun maagdelijkheid. De school in het district Indramayu had aan de test gedacht, nadat gsm-beelden van vrijende studenten opdoken.

Het voornemen kreeg bakken kritiek. Volgens de Jakarta Post vinden scholieren, ouders en activisten dat het plan voor de maagdelijkheidstesten in strijd is met de mensenrechten. De school zint nu op andere manieren om te voorkomen dat de leerlingen voor het huwelijk coïtus hebben, een grote zonde in het overwegend islamitische Indonesië.



Hoe wilde ze dat doen, vaginaal onderzoek bij alle vrouwelijke leerlingen? :rolleyes:
Stelletje hysterische beddengoedsnuffelaars...
 
Gewoon er even overheen. Gaat ze bloeden dan zit het goed en anders hoofd er af.
 
Is wel belachelijk een beetje inderdaad
Dat is een zaak voor de familie, niet voor de staat
 
fout! Dat is een zaak voor het individu, wtf heeft de familie daar nu mee te maken?

Idd.
Onder de 14 vind ik is een zaak van familie, maar dan houd het een heel eind op!
 
fout! Dat is een zaak voor het individu, wtf heeft de familie daar nu mee te maken?

Niet iedere maatschappij is natuurlijk zo individualistisch als de Westerse.
 
fout! Dat is een zaak voor het individu, wtf heeft de familie daar nu mee te maken?

ik denk dat spiertje16 daarmee bedoelt dat het de zaak van de familie is om hun dochter te opvoeden dat ze haar maagdelijkheid behoud voor het huwelijk, en niet de school.
 
Nee, in de islam is dat een zaak voor de familie

Idd ja. Na de huwelijksnacht is het gebruikelijk dat de moeder des huizes haar neus door haar zoon zijn zaad ploegt op zoek naar wat bloedspatten onder zijn kwakjes.

Mooie traditie zeg, op het randje van incest :thumbup:
 
Idd ja. Na de huwelijksnacht is het gebruikelijk dat de moeder des huizes haar neus door haar zoon zijn zaad ploegt op zoek naar wat bloedspatten onder zijn kwakjes.

Mooie traditie zeg, op het randje van incest :thumup:
gebruikelijk is om de laken te laten zien, indien het de vrouw niet heeft gebloed kan ze 1: niet maagd zijn 2: dat het vroeger al gescheurd is bv door gymnastieke sporten.

ken er overigens genoeg die in hun vingertoppen hebben gesneden voor hun vrouw om geen gezeik te krijgen.

en veel laten zich tegenwoordig gewoon weer dicht naaien , dus wie er nou wordt verdoet ???
 
Het is gewoon schandalig dat door een oud bijgeloof meisjes zich in 2007 laten operen om toch te bloeden tijdens de coïtus.
 
Het is gewoon schandalig dat door een oud bijgeloof meisjes zich in 2007 laten operen om toch te bloeden tijdens de coïtus.

wat ik weet is (aangezien ik het gewoon aan de dames zelf heb gevraagt).

de meisjes trouwen allemaal rond hun 18/21 , aangezien ze naar een nederlandse middelbareschool gaan raken ze wel eens verlieft, vlindertjes blablabla, sommige houden gewoon een relatie maar gaan niet met de jongen in kwestie naar bed, anderen zijn gewoon hevig verlieft en denken **** it ,

dus wat krijg uiteindelijk? meisjes die eerst met 5verschillende boys nakken en dan zichzelf laten dichtnaaien om te kunnen trouwen met een jongen die hun familie heeft gekozen waar ze niet eens van houden!

daarom vroeg ik aan hun waarom doen jullie dit ?

hunie: vanaf onze 21ste (voor somiige eerder) moeten wij houden van een man die wij niet eens goed kennen. laat ons dan teminste ook onze plezier hebben voordat wij in een huwelijk treden met iemand die wij niet eens wensen.

verder ken ik er ook wat , ja alleen maar via de achterdeur coïtus hebben , dus al die mannetjes die denken haha mijn vrouw is maagd en ik trouw met der hahah think again ze is mischien maagd maar ze kan bouten leggen haha.

jammer genoeg waren er ook meisjes die een perfecte relatie hadden met bv een nederlandse jongen , en dat zon nd jongen zomaar op een dag te horen kreeg ja we moeten het verbreken over 2week staat er een man voor me deur waar ik mee moet trouwen.

wat je net leest is gewoon de keiharde realiteit.
 
Mijn marokkaans vriendinnetje heb ik anders ook flink liggen nken. Geil ding was dat, me like.
 
ik denk dat spiertje16 daarmee bedoelt dat het de zaak van de familie is om hun dochter te opvoeden dat ze haar maagdelijkheid behoud voor het huwelijk, en niet de school.

Precies wat ik bedoel, en dat ze weet wat de consequenties zijn
 
Het is gewoon schandalig dat door een oud bijgeloof meisjes zich in 2007 laten operen om toch te bloeden tijdens de coïtus.

Niks schandalig, met je oud bijgeloof
Onze tradities, niet de jouwe
 
Niks schandalig, met je oud bijgeloof
Onze tradities, niet de jouwe
HUn tradities dan en ook niet de jouwe. Kan ik afleiden aan je volgende post. Die van jou horen de Nederlandse of Belgische te zijn dan
 
Mijn islamitische normen en waarden gaan voor die van de Nederlandse, maar zoveel mogelijk in harmonie met die van nederlandse om het zo maar te zeggen
 
Neem ik genoegen mee ;)
 
Back
Naar boven