MuscleMeat

Geen magnetron meal prep

Bezoekers in dit topic

Looney-_-

Cool Novice
Lid geworden
28 jul 2020
Berichten
73
Waardering
28
Lengte
1m87
Massa
81kg
Vetpercentage
12%
Ik neem meal prep bakjes mee (kip rijst broccoli) voor in de middag, maar de komende periode heb ik geen magnetron tot beschikking door werk. Iemand ooit in dezelfde situatie gezeten? Iets anders eten dan maar de komende tijd of kan je het ook koud kanen?
 
Ik heb jarenlang alles koud gegeten. Wat is het probleem? Het is toch gaar ;)

Zorg gewoon dat je het lekker maakt. Kieper er wat sweet chilisaus overheen. Of een dressing van Yoghurt met kerrie en kruiden erdoor. Krijg je een soort rijst salade.

Denk eens aan wat variatie. Rijst met boontjes, paprika, augurkje en gerookte kip. Beetje ketchup erover en je hebt een rijst salade met dezelfde kcal om en nabij.
Wissel eens af met pasta en doe pasta met groente en tonijn en wat tomatensaus koud door elkaar. Wat kappertjes erover is ook lekker voor het zoutje. Kan je ook de kip een keer afwisselen met tonijn of ham oid.

En waarom zou je niet een keer brood nemen? Neem een wrap en doe en zalm en wat huttenkase met sla en tomaat op. Of mik op een wrap een blikje tonijn met wat tomaat. Je kan dat ook prima nemen ipv elke keer een rijst/pasta salade.

Denk ook eens aan wat simpels. Blik mais met blik bruine bonen en doe er wat tomaat en gehakt door. Ook prima te eten. Een soort koude chili con carne.

Er is zoveel meer dan alleen maar kip met rijst en brocolli en je kan het allemaal ook koud eten.
 
Ik neem meal prep bakjes mee (kip rijst broccoli) voor in de middag, maar de komende periode heb ik geen magnetron tot beschikking door werk. Iemand ooit in dezelfde situatie gezeten? Iets anders eten dan maar de komende tijd of kan je het ook koud kanen?
Zelf een magnetron meenemen? Koekepan om op te bakken?

In het ergste geval zou je zelfs brood met kip en brocolli kunnen eten, of maak er een wrap van.
 
Ik vind het best schattig dat je blijkbaar in de veronderstelling bent dat andere forumleden altijd een magnetron tot hun beschikking hebben 😋
 
Tenzij je je meals ook prepped in de magnetron (wat water en laten stomen) begrijp ik het probleem niet
ik eet alles koud en als ik te lui ben om rijst,pasta of whatever te maken is het havermout, brood of wraps, volkorenbeschuiten.
 
Ik neem meal prep bakjes mee (kip rijst broccoli) voor in de middag, maar de komende periode heb ik geen magnetron tot beschikking door werk. Iemand ooit in dezelfde situatie gezeten? Iets anders eten dan maar de komende tijd of kan je het ook koud kanen?
Dagelijks. Ik eet gewoon brood met mager beleg en een stuk fruit ofzo. Soms neem ik wel wat restjes van het avondeten mee en eet ik dit koud op, smaakt meestal prima, zeker met wat ketchup er over.
 
Dagelijks. Ik eet gewoon brood met mager beleg en een stuk fruit ofzo. Soms neem ik wel wat restjes van het avondeten mee en eet ik dit koud op, smaakt meestal prima, zeker met wat ketchup er over.

Precies, niets mis met brood.
 
Back
Naar boven