MuscleMeat

Geen microchips in mensen

Bezoekers in dit topic

plus

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
24 okt 2007
Berichten
62
Waardering
0
Geen microchips in mensen.

Inleiding

Dit manifest is gericht aan alle mensen van deze bedreigde planeet om zich bewust te worden van de bedreiging van onze fundamentele mensenrecht op privacy. Het is de visie van bewuste mensen om niet meer passief en machteloos willen toekijken hoe de menselijke vrijheid en individualiteit wordt bedreigd door machthebbers die doorlopend profiteren van de huidige krankzinnige wereld en van de vrije mens een robotmens willen maken. We moeten ontwaken, onze krachten samenbundelen en in opstand komen tegen de VeriChip en nanochip die door de nano-technologie uiterst klein is en niet alleen aan het blote oog ontsnapt maar ook aan de opinie van de massa. Klein maar daardoor niet minder gevaarlijk, deze vloeibare injecteerbare chips die zich met de neuronen kunnen verbinden. De digitale engelen zullen snel hun intrede doen en ons veranderen in willoze slaven. Onze vrijheid als mens en individu is ons aller erfenis. Het is voor ons allen erop of eronder. We moeten het potentieel gevaar van de VeriChip, openhartig, zonder angst en zonder vooroordelen maar op objectieve, wetenschappelijk wijze onderzoeken.

In iedere samenleving ontstond door de eeuwen heen een set waarden en rechten, al dan niet vastgelegd in wetten. Uitgangspunt was telkens dat ieder individu het recht heeft op leven, omdat de samenleving anders in chaos zou ontaarden. Daarnaast hanteerden culturen een morele visie: de mens is geen levenloos voorwerp, noch een dier, en heeft onvervreemdbare rechten. Gedurende de 19e eeuw werd eveneens vooruitgang geboekt. De afschaffing van de slavenhandel en het tekenen van de eerste Geneefse conventie inzake oorlogsrecht waren de grootste mijlpalen. Na de Eerste Wereldoorlog werd de Volkenbond opgericht, maar het beschermen van mensenrechten bleef al dien tijd een nationale zaak. Tijd om in actie te komen tegen de implementatie van de microchip die het afschaffen van de slavernij meteen weer ongedaan zou maken. Je zult misschien denken, ach ik heb toch zeker wel een vrije keus. Niks is minder waar. De laatste 2 jaar is er hard aan gewerkt om ervoor te zorgen dat jij nu al zo'n chip bij je moet dragen. Kijk maar eens goed naar je paspoort dat je verplicht bent bij je te dragen. Dit paspoort heeft sinds Augustus 2006 een rfid chip. In een wat later stadium zal dit paspoort geleidelijk aan verdwijnen om plaats te maken voor een implanteerbare RFID-chip; de VeriChip. Wanneer je met zo'n chip onder je huid rondloopt, is er werkelijk geen ontkomen meer aan. Alles wat je doet, waar je heen gaat, wat je koopt of verkoopt, alles wordt geregistreerd en opgeslagen in databases. Ook de NS heeft nu RFID Chips in de OV-chipkaart zitten.Minister Peijs van Verkeer en Waterstaat heeft besloten dat de OV-chipkaart landelijk ingevoerd kan worden. De uitrol moet medio 2008 zijn voltooid. Opmerkelijk is dat de minister haar definitieve besluit heeft genomen zonder dat belangrijke vraagstukken rond de privacy zijn opgelost.

Wat is dat voor een chip dan?

RFID staat dus voor de afkorting 'Radio Frequentie Identificatie'. Oorspronkelijk is deze technologie ontwikkeld als de opvolger van de streepjescode. Ieder RFID-label (in het Engels 'RFID tag') bestaat in principe uit twee delen: een microchip en een miniatuurantenne. De computerchip kan gegevens opslaan en bevat een unieke code, waardoor ieder RFID-label uniek is. De antenne zorgt ervoor dat het label de gegevens naar een leesapparaat kan sturen. De grootte van een RFID-label is vooral afhankelijk van de antenne, en varieert in de praktijk tussen een paar centimeter tot het formaat van een rijstkorrel. Daarnaast bestaan er inmiddels RFID-labels in een klein glazen hulsje, voor een permanente, onderhuidse plaatsing bij mensen en dieren. De Baja-Beach Club in Rotterdam gebruikt een dergelijk systeem in plaats van een conventioneel pasjes- systeem om klanten te identificeren en om drankjes mee te betalen. Ze krijgen dan een korting van 30 % op hun drankverbruik bijvoorbeeld. De foto’s van hoe die inspuitingengebeuren vind je op Baja Beach Club - Rotterdam Je zult er zien op welk een walgelijke manier deze chips aangeprezen worden.
0.4 x 0.4 millimeter is de afmeting van de kleinste door Hitachi gepatenteerde eetbare RFID-Chip. (zie foto) Deze zou dus zo door je eten kunnen zonder dat je er iets vanaf wist. Door een scanner te plaatsen bij de kassa kan je paspoort en de aangekochte goederen worden gescand en u als klant bent onder observatie. Hoewel niet alle RFID-toepassingen risico's met zich mee brengen, kunnen door een aantal eigenschappen van deze nieuwe technologie privacy en burgerrechten in het gedrang komen. De toepassing van RFID-technologie brengt grote nieuwe privacyvraagstukken met zich mee en toch wordt het aan alle kanten gepromoot; voor de veiligheid van onze kinderen, tegen diefstal enz.... En de kapitalisten wrijven zich al in de handen bij de winstcijfers die hen worden voorgespiegeld door RFID-producenten zoals Applied Digital Solutions. De naam van hun product is de Verichip, met de afmetingen van een zandkorrel. Wie alles wil weten over de diensten die zij aanbieden en de toepassingen die zij voorzien voor hun microchips, kan surfen naar hun website : Applied Digital - Safeguarding What's Important to You

Voor ons is het allang duidelijk: men probeert de mensen de ID-chip aan te praten op dezelfde manier als men hen de GSM verkocht heeft, door het oproepen van allerlei irrationele angsten, waardoor de mensen ten prooi vallen aan een steeds sterker veiligheidssyndroom. Alsof zelfs iedereen die niks te verbergen heeft zich alles zou moeten laten welgevallen en de klok rond gecontroleerd zou moeten worden.

De gevaren

Zo zouden uitgevers bijvoorbeeld boeken kunnen voorzien van gestandaardiseerde RFID-labels. Elk exemplaar van '1984' van George Orwell deelt dan een gedeelte van zijn EPC-code met alle andere exemplaren uit dezelfde reeks. Dat maakt het mogelijk om op straat te scannen welke boeken iemand bij zich draagt. Verschillende organisaties, waaronder EPC Global (een RFID-spin-off van MIT) en EAN (o.a. coördinator van de Europese standaard voor barcodes), hebben standaarden ontwikkeld waarmee het mogelijk is om door middel van RFID-labels ieder voorwerp op aarde van een eigen uniek nummer te voorzien. De Electronic Product Code (EPC) standaard voorziet bijvoorbeeld in een 96-bit nummering, waarvan een fabrikant uiteindelijk 36 bit kan gebruiken om een artikel of mens te nummeren. Aangezien ieder bit nul of een kan zijn, betekent dit dat er 68 miljard unieke serienummers per product beschikbaar zijn. Het gebruik van een dergelijke nummering zou kunnen leiden tot een wereldwijd voorwerpregistratiesysteem (waarvoor alle technologie in principe al ontwikkeld is) waarmee ieder fysiek voorwerp valt te identificeren en gekoppeld kan worden aan de koper of gebruiker vanaf het moment van aankoop. Je hele leven zal er op terug te vinden zijn: kredietwaardigheid, bankgegevens, DNA-code, familiale situatie, studies, boeken die je hebt geleend bij de bibliotheek,... Een iets kritischer blik op de E-Ik laat al snel andere gedachten bovenkomen. Sommigen, die steeds hun papierenverliezen, zullen denken dat het alleen maar handig is om ALLE informatie op één kaartje of chip te zetten. Perfect mogelijk doemscenario bedacht. Ze zullen ervoor zorgen dat mensen het ‘kaartje’ niet meer kunnen kwijtraken door deze tussenstap over te slaan en de microchips rechtstreeks te in te planten. Wat is dan het probleem? Je hele privéleven zal er op terug te vinden zijn én te controleren...Wij vinden dus dat de microchips/RFID’s een aantasting zijn van de mensenrechten!

Massale data-verzameling

Een brede toepassing van RFID is afhankelijk van de ontwikkeling van databasesystemen voor de opslag van een gigantische stroom informatie afkomstig van alle unieke artikelen. Deze bestanden kunnen gemakkelijk gekoppeld worden aan persoonlijke gegevens, bijvoorbeeld wanneer een klant met zijn pinpas betaalt of gebruik maakt van een klantenkaart. Door de toenemende geheugen- en rekencapaciteit van computers is hierdoor een intensieve datamining mogelijk op basis van zeer specifieke zoekprofielen. Door het koppelen van productinformatie aan betalingsgegevens van klanten, kan zeer gedetailleerde informatie verkregen worden over het gedrag van consumenten. Daarnaast maakt RFID-labeling in winkels het niet alleen mogelijk om gegevens te verzamelen over wie, wat, waar en wanneer koopt, maar ook voor welke schappen en hoe lang een consument stil blijft staan, welke producten zij uit het schap pakt, maar uiteindelijk weer terugzet of welke route hij/zij aflegt in een supermarkt. Orwell schrikbarend dichtbij. Alleen was het zo dat de mensen in het boek alleen leven onder camerabewaking, terwijl de echte mensen de (nabije?) toekomst gestuurd en emotioneel gecontroleerd zullen worden.

Op een RFID-chip staat maar heel weinig informatie hoor.

Sommige voorstanders van RFID-technologie bagatelliseren de gevaren van het gebruik van RFID door te stellen dat de labels op een consumentenproduct alleen maar een serienummer bevatten. Niettemin kan een dergelijke code gebruikt worden als referentienummer voor informatie in een internetdatabase. Dit betekent dat een enkel, uniek nummer gekoppeld kan worden aan een oneindige hoeveelheid gegevens, die continue kan worden uitgebreid met nieuwe informatie.
Stel je voor dat een consument een product aanschaft met een unieke RFID-code die na de verkoop niet wordt verwijderd. Informatie over de koper van dit product kan dan continue automatisch aan een database toegevoegd worden. Deze nieuwe gegevens kunnen als toevoeging worden opgeslagen, terwijl een consument zich van winkel naar winkel verplaatst: "Klant ging supermarkt binnen om 12.32 uur", "Klant arriveert op Benzinestation om 14.14 uur" enzovoorts. Iedereen die vervolgens toegang heeft tot de database kan deze informatie raadplegen, of hij hier toestemming voor heeft of niet.

Kritiek op de oplossingen van de RFID-industrie

De RFID-industrie heeft zelf verschillende oplossingen voorgesteld voor de gevaren van de RFID-labels op consumentengoederen. Hieronder vallen het 'uitschakelen' van labels bij de kassa, het gebruik van RFID 'blokkeerlabels' en 'gesloten databasesystemen'. Wij staan kritisch tegenover deze oplossingen.

Doelstelling

Het verbieden van het gebruik van de implanteerbare RFID Chip, omdat dit een inbreuk is op de privacy en dus de rechten van een mens.

Hebben we nog wel een toekomst?

Als we het zo stellen dat wij als intelligent bewuste mensen samen moeten werken om de toekomst te redden, moeten we ons ook afvragen wie draagt dan verantwoordelijkheid voor ons? we zijn de schepping van het verleden en zitten met ons wortels vast aan dat verleden. Daar begint het probleem want in die wortels bevinden zich; de regering, de politici, bevinden zich de georganiseerde religies en de ideologieën. De meest belangrijke behoefte van de hedendaagse mensheid is zich volledig bewust te worden hoe het verleden haar heeft bedrogen en dat we moeten ontwaken en bevrijden van het slavernijsysteem die als erfenis van het verleden blijft voortbestaan, niet meer zo duidelijk herkenbaar maar sluwer, weggemoffeld maar daardoor niet minder gevaarlijk. Het verleden willen voortzetten, zou met de super geavanceerde technologie en geavanceerde big-brothertecnieken van nu fataal zijn voor onze individuele vrijheid en mens-zijn.

Maak de keuze: in opstand komen of Het onderspit delven

Het is later dan vijf voor twaalf . Maar nog niet te laat! Als we maar snel, heel snel wakker worden. We hebben als mens altijd een keuze en we zullen moeten kiezen tussen vrijheid of slavernij, er is geen alternatief. Dit alles lijkt voor sommige misschien erg radicaal maar we hebben weinig tijd en onze gezamenlijke toekomst ligt in onze handen. Het is absoluut noodzakelijk dat we een kwantumsprong maken in ons bewustzijn en ontwaken want alles wees er naar uit dat de keuze zal alles te maken hebben met het behouden van onze vrijheid en privacy in volle bewustzijn en kracht of met het einde daarvan.

Verantwoordelijk denken

Er zijn ook gelukkig positieve aspecten. Meer en meer mensen over de hele wereld begint te ontwaken en wordt zich bewust van de noodzaak om een wereldcampagne te voeren van "ZEG NEE TEGEN DE CHIP'' zeg nee tegen 100% privacy opgeven. De initiatiefnemers van STOP VeriChip waarderen de pogingen van het bedrijfsleven om tegemoet te komen aan de problemen van RFID-technologie voor de privacy van consumenten en de rechten van burgers. Toch menen wij dat de oplossingen van het bedrijfsleven geen adequate bescherming bieden voor burgers en consumenten. Totdat oplossingen daadwerkelijk alle bezwaren wegnemen, vindt STOP VeriChip het niet verantwoord om mensen bloot te stellen aan de gevaren van consumentengoederen met een uniek RFID-label of VeriChip.


Wat kunnen we concreet doen?

Zo snel mogelijk in een groep, alle aspecten van de smartcards en de chip bestuderen.
Zoveel mogelijk mensen informeren en elkaar blijven informeren via deze website.
Probeer bij al hetgeen je aan actie wilt ondernemen meerdere mensen te betrekken.
Overweeg de onethische-onmenselijke kanten van chipimplantatie. Maak anderen bewust d.m.v. huis aan huis foldertjes.
Ga een gesprek aan met de overheid over allerlei kwesties die je dwarszitten.
Spreek de volkvertegenwoordigers erop aan en bezoek hoorzittingen in de Tweede Kamer.
Als je tegen het chippen van dieren bent; ga gesprekken aan met de betrokkene instanties zoals: dierenartsen, dierenbescherming, partij voor de dieren.
Geef voorlichting over de plannen die er zijn om kinderen te chippen.
Organiseer bijeenkomsten, laat je zorg en bezwaren duidelijk horen.
Onderzoek hoe je zou handelen als er in een noodtoestand overgegaan zou worden tot gedwongen implantatie.
Onderzoek de reële mogelijkheden en gevaren van het chippen via vaccinatie. Publiceer jouw visie.
Laat big brother weten dat je hem doorheb.
De petitie tekenen en anderen uitnodigen om dit ook te doen.
Slotzin

Dit is een uitnodiging gericht aan alle chronische optimisten die voelen dat de toekomst nog steeds in onze handen is, die voelen dat, door de gezamenlijke poging van intelligentie en oprechte bewustwording en inzet, onze vrijheid en onze mooie planeet en haar bewoners kunnen worden gered van slavernij en zelfvernietiging.

(bron: STOP VeriChip! | Manifest)
 
als ik ergens 5 voor 12 lees dan weet ik wel weer genoeg.

5 voor 12 dat de wereld vergaat, dat het milieu naar de klote is, dat geweld toeneemt .. zucht.

als jij iets doet wat niet deugt dan mogen ze wat mij betreft precies weten wat je uitvreet. dat ze weten hoe laat jij een supermarkt binnen en uitgaat weten ze nu ook al dmv camerabeelden en de bonnetjes.

wat een bangmakerij
 
Nee man is geen bangmakerij je zult het nog wel merken...
 
In amerika is hier al zelfs reclame voor , dus die weten zowiezo al dat het in hun land komt, het word allemaal heel leuk gepresenteerd...
 
Om de één of andere reden vind ik stukken tekst waar in de eerste regel al een dijk van een grammaticale fout zit (onze fundamentele mensenrecht) ineens een stuk minder geloofwaardig... :D

Als ze het dan een zin of wat verder over 'injecteerbare nanotechnologie' gaan hebben, die ons via verbindingen aan de neuronen van vrije mensen in willoze slaven veranderd, weet ik genoeg.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Om de één of andere reden vind ik stukken tekst waar in de eerste regel al een dijk van een grammaticale fout zit (onze fundamentele mensenrecht) ineens een stuk minder geloofwaardig... :D

Als ze het dan een zin of wat verder over 'injecteerbare nanotechnologie' gaan hebben, die ons via verbindingen aan de neuronen van vrije mensen in willoze slaven veranderd, weet ik genoeg.

Heb er ook zo m'n twijfels bij :D

@ plus: Maak je niet druk joh, je bent nog maar 15 en erg gevoelig voor dergelijke BS :sukkeltje:
 
Maak me niet druk hoor..
ps, Plus hoe is het met die buitenlandse vriendjes van je?:)
grtz
 
Ee ik zal je eerlijk zeggen ik geen idee wat dit hierboven allemaal betekent, ik heb het hier maar opgepleurt.
Ik weet niet of het echt is, ik heb wel serieus gehoord over dat het in Amerika al aan de gang is ( Ja echt )
En ja die buitenlandse vriendjes heh, ja die heb ik dus allemaal dood gemaakt heh.
Maah stond niks over in de krant.
 
KOm anders even gezellig naar dat topic toe ik ben op weg naar 10 bladzijdes en als ik die gehaald heb gaa ik een gay party voor benjamin ( Benni ) geven.
 
Ee ik zal je eerlijk zeggen ik geen idee wat dit hierboven allemaal betekent, ik heb het hier maar opgepleurt.
Ik weet niet of het echt is, ik heb wel serieus gehoord over dat het in Amerika al aan de gang is ( Ja echt )
En ja die buitenlandse vriendjes heh, ja die heb ik dus allemaal dood gemaakt heh.
Maah stond niks over in de krant.

KOm anders even gezellig naar dat topic toe ik ben op weg naar 10 bladzijdes en als ik die gehaald heb gaa ik een gay party voor benjamin ( Benni ) geven.

Ben jij wel helemaal lekker joh?
 
so what? sommigen zijn het hier al gewoon om dagelijks iets "ingeplant" te krijgen zoals mighty of baskross, maar ik zal geen namen noemen
 
hahaha damn inplantererereren neej la maar
 
Dit verklaard metrocoïtusuelen.
 
Back
Naar boven