Fitness Seller

Geen mogelijkheid tot aspireren (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

SnuffSann

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
5 mei 2006
Berichten
1.672
Waardering
83
Lengte
1m92
Massa
108kg
Vetpercentage
12%
Sinds een week of 2 ervaar ik een nogal vreemde gewaarwording tijdens het injecteren.
Op een of andere manier krijg ik het niet voor elkaar om te aspireren als ik in mijn rechterbil zet. Wanneer ik de zuiger naar achteren probeer te trekken gebeurt er niets, er ontstaat geen vacuum. Misschien dat ik niet genoeg kracht zet maar heb er nog nooit last van gehad en in mijn linkerbil lukt het wel. Ook is het vrij lastig om met een grotere kracht te trachten het vacuum te verkrijgen, voor je het weet schiet je uit en loopt het verkeerd af.
Nu gebruik ik slechts mijn 2 billen om diep IM te zetten, in mijn benen zet ik HCG met slin. Ik ben er niet zo heel erg dol op om met langere naalden in mijn benen te zetten.
Wat ik ook merk is dat wanneer ik de naald uit m'n bil haal er wat olie uit komt. Tis niet veel, misschien een druppeltje of 2 maar het is er wel.
Ik zet altijd 5ml op een woensdag en zondag en wissel van bilhelft. Dwz dat mijn billen genoeg tijd hebben om te herstellen.
Ik gebruik de 5ml spuiten met de 0,7x40 naalden.

Wat betekent dit?
Is het scar-tissue, zet ik te vaak op dezelfde plek? 1x in de week moet toch gewoon te doen zijn? Als het niet goed was geweest zou ik er ook last van moeten hebben tijdens het zetten in mijn andere bil?

Iemand een helder antwoord?
 
scartissue is het enige wat ik denk dat het kan zijn,in scartissue is de dichtheid veel groter waardoor het aspireren moeilijk tot niet gaat.
 
scartissue is het enige wat ik denk dat het kan zijn,in scartissue is de dichtheid veel groter waardoor het aspireren moeilijk tot niet gaat.

Hm oke, merk ook wel dat het zetten van de naald wat moeilijker gaat, alsof de spier harder is.
 
in dat geval is het zeker scartissue,ik zou toch maar afwisselen met de benen,ik doe niet anders,nooit ergens last van
 
in dat geval is het zeker scartissue,ik zou toch maar afwisselen met de benen,ik doe niet anders,nooit ergens last van

Tsja, dat wordt een probleem denk ik, ben namelijk helemaal geen benenprik mannetje. Met een slin-spuitje zit ik al zo af en toe in een zenuw.
 
Ik zette vroeger alleen in mn quads totdat de naalden er alleen nog maar met vrij veel kracht ingingen. Aspireren ging inderdaad ook niet meer. Sinsdien roteer ik mn spots veel meer. Nu gaan de quads ook weer makkelijker en aspireren is ook geen probleem meer. Misschien iets om te probere

---------- Toegevoegd om 20:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:08 ----------

Als je trouwenz regelmatig een zenuw raakt in je quads (heb ik vooral links) moet je proberen wat meer naar de buitenkant van de quad te zetten en een cm of 3-4 meer omhoog
 
ik zelf pak altijd de kop van de dikke bovenbeenspier beet,neem het midden(dikste plek van de spier,ga een beetje naar de rechterkant(rechterbeen dan he,bij links andersom dus) en laat de naald er heel rustig inglijden,zodra ik wat voel(ader of zenuw)haal ik hem ietsje terug en verander een klein beetje van richting en duw hem er weer verder in,all the way,zelden of nooit problemen,eigenlijk alleen met korte esters,maarja daar heeft iedereen last van.
 
Laatst bewerkt:
Tsja, dat wordt een probleem denk ik, ben namelijk helemaal geen benenprik mannetje. Met een slin-spuitje zit ik al zo af en toe in een zenuw.

je reet is toch groot genoeg om een ander plekje ut te zoeken, dit doe ik ook altijd..

Prik ook nooit meer in mijn benen nadat ik een zenuw heb geraak, is geen pretje
 
Tja...je kan nu eenmaal niet langere tijd wekelijks 5ml in dezelfde bil zetten. Als je een kuur begint waar wekelijks 10ml gezet dient te worden dan is het een beetje noob gedacht dat je er mee weg komt met alleen glute. Zoveel injects en ml's vereist ook andere injectspots.
Basis kennis dit...
 
ik zelf pak altijd de kop van de dikke bovenbeenspier beet,neem het midden(dikste plek van de spier,ga een beetje naar de rechterkant(rechterbeen dan he,bij links andersom dus) en laat de naald er heel rustig inglijden,zodra ik wat voel(ader of zenuw)haal ik hem ietsje terug en verander een klein beetje van richting en duw hem er weer verder in,all the way,zelden of nooit problemen,eigenlijk alleen met korte esters,maarja daar heeft iedereen last van.

Met welke naalden zet je in je been en hoeveel kan een been hebben?
 
0,8 -40 naalden heb zelf tot 5ml gezet per been,is wel veel hoor
beter max 4ml doen
 
Niet doordrukken tot de naald helemaal erin zit! Ik gebruik ook 0,8x40 voor me benen maar druk de naald niet door tot het einde..

0,7x25/30 zou dan ook kunnen, right?
 
Niet doordrukken tot de naald helemaal erin zit! Ik gebruik ook 0,8x40 voor me benen maar druk de naald niet door tot het einde..
als je een beetje benen hebt,kan je hem wel doordrukken hoor
 
Ik had bij mijn eerste kuurtje al moeite met aspireren. Is me slechts een paar keer gelukt hem vacuüm te trekken. Zette redelijk wat kracht. In mijn redenatie had er dan wel bloed in de spuit moeten komen als ik in een aders had gezeten, dus dan vond ik het wel best.

Maar als de naald er inderdaad ook moeilijker in gaat heb je inderdaad dikke kans op scartissue. Beter afwisselen inderdaad. Moet komende kuur ook voor het eerst mijn benen gaan proberen. Ga dan E3D zetten, dus zal wel moeten... Ben er wel een beetje huiverig voor. Heb van die dunne kippenpootjes... Nouja, uiteindelijk zal het vast wel meevallen.

Voor die druppels die er op het einde nog uit komen; dan kan je proberen de naald nog heel even in je spier te laten nadat je de spuit hebt leeg gedrukt. Dus injecteren, 10 sec. wachten en dan pas terug trekken (rustig). Meteen een steriel doekje of gaasje erop, heel even met zachte druk er tegenaan houden en dan desnoods nog een pleistertje erop (zet zelf voor het slapen gaan en wil geen bloedvlekjes in mijn bed, ook geen druppeltjes. In ieder geval niet van mezelf ;)).
 
Tja...je kan nu eenmaal niet langere tijd wekelijks 5ml in dezelfde bil zetten. Als je een kuur begint waar wekelijks 10ml gezet dient te worden dan is het een beetje noob gedacht dat je er mee weg komt met alleen glute. Zoveel injects en ml's vereist ook andere injectspots.
Basis kennis dit...

Ik zet iets meer dan 15 ml per week. Nog steeds in de glute zonder problemen. Heb wel geprobeerd een keer in mijn been te injecteren maar dat voelde pijnlijk en taai aan om de spuit erin te krijgen.
 
Ik zet iets meer dan 15 ml per week. Nog steeds in de glute zonder problemen. Heb wel geprobeerd een keer in mijn been te injecteren maar dat voelde pijnlijk en taai aan om de spuit erin te krijgen.

Is dat 3x per week injecteren dan?
Hoelang spuit je al in je glutes?
Geen last van scar-tissue?

Mij lijkt het ook echt helemaal niks om in de benen te zetten.
Tis natuurlijk ook weer niet zo dat ik last ondervind van in m'n glutes zetten, ik merk gewoon op dat het ietsjes stroever gaat, maar op zich nog niet echt problemen.
 
Laatst bewerkt:
Ja dat is injecteren met steeds 2 dagen er tussen. Omdat ik ook parabolan zet verdeel ik de test en de bold dan over zeg maar 3X per week. De bold is van equi gan dus die is helaas laag gedoseerd vandaar het hoge aantal ml's. Van scartissue heb ik iets last, dwz dat op bepaalde plaatsen de naald er wat moeilijker ingaat. Maar ik heb een tijdje met wat dunnere kortere naaldjes gewerkt omdat dat er wat gemakkelijker inging. Maar met van die dikke olie schiet dat niet op als je bij jezelf in de glute moet injecteren. Nu pak ik weer de 0,8 x 40 als ik het goed heb. En die kun je goed diep in de spier zetten. Misschien doordat ik redelijk vaak met die kortere naaldjes heb geïnjecteerd dat er wat dieper in de spier minder beschadiging is. Maar met die kortere dunnere naaldjes had ik bijna altijd dat er redelijk wat bloed na het injecteren uit de huid kwam en ook regelmatig een bult tussen spier en huid. Nu met de langere naalden zo goed als geen bloed en nooit harde plekken.

---------- Toegevoegd om 23:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:36 ----------

Heb mijn laatste 3 kuren altijd in de glute geïnjecteerd. Gemiddelde kuurtijd is zon beetje 12 weken. Heb een test-deca kuur gedaan, een test prop-primo en nu een test e-bold-parabolan. Verder zit ik al vanaf dec 2009 aan de hgh plus t4. Ook doe ik bijna altijd wat provi bij.
 
Back
Naar boven