AndroidHealthClinic

Geen motivatie meer..

Bezoekers in dit topic

Henry1988

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
19 feb 2009
Berichten
165
Waardering
0
Ik heb er de laatste tijd moeite mee om te fitnessen, ik stop halverwege de oefeningen of doe helemaal niks, echt slecht!. Komt omdat ik een hele tijd heb getraind zonder resultaat en omdat ik Cardio leuker vind.
Daarom heb ik een schema gemaakt met zo weinig mogelijk oefeningen..
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden, 4 oefeningen is natuurlijk niet veel..


-Maandag
-Bench Press
-Incline Flyes
-Shoulder Press
-Lateral Raise


-Dinsdag
-Bent over Row
-Bent over Raise
-Preacher Curl
-Deadlift


-Woensdag
-Rustdag


-Donderdag
-Incline Bench Press
-Dumbbell Pullover
-Upright Row ( Wijde Greep )
-Lateral Raise


-Vrijdag
-Bent over Row ( Close Grip )
-Bent over Raise
-Lying Extensions
-Deadlift
 
zoek ff zyzz op op google

geen dank

karma is welkom
 
En de beentjes dan?
 
Dat filmpje geeft wel motivatie :) !

En de beentjes doe ik met de Deadlift, misschien nog verstandig om squat of lunges bij te zetten?
Maar wat vinden jullie van dit schema? Zul je hier gespierd mee kunnen worden binnen paar maand tijd?
 
Dat filmpje geeft wel motivatie :) !

En de beentjes doe ik met de Deadlift, misschien nog verstandig om squat of lunges bij te zetten?
Maar wat vinden jullie van dit schema? Zul je hier gespierd mee kunnen worden binnen paar maand tijd?

DL is meer voor een sterke onderrug. Je benen pak je wel mee, maar dan eig alleen de hams. Squat, lunges, leg ext, leg curls dan pak je het grootste deel aan. Sprinten/plyometrie is evt ook nog een optie.:)
 
Ga naar fitniss forum als je cardio leuker vindt?!?!
 
Maar de vrouwen vinden een gespierd lichaam helaas mooier, en met cardio gaat dat niet lukken.. Maar wat vinden jullie van het schema, nog niks over gehoord.. :(
 
Maar de vrouwen vinden een gespierd lichaam helaas mooier, en met cardio gaat dat niet lukken.. Maar wat vinden jullie van het schema, nog niks over gehoord.. :(

Je hebt je al om 2009 aangemeld wtf?!? Ik begon begin 2010 en ik moet jouw motiveren als een ecto?
 
Rijstwafel,

Betekent niet dat ik in 2009 al begonnen ben, met inlezen wel.
Vanaf 2010 ben ik begonnen en het resultaat is er nog niet echt, vandaar dat mijn motivatie een beetje laag is op het moment, dus ik vind het moelijk om 8 oefeningen op een avond te doen en dat een paar keer per week.
Maar dat gaat nog steeds niet over het schema..
 
Rijstwafel,

Betekent niet dat ik in 2009 al begonnen ben, met inlezen wel.
Vanaf 2010 ben ik begonnen en het resultaat is er nog niet echt, vandaar dat mijn motivatie een beetje laag is op het moment, dus ik vind het moelijk om 8 oefeningen op een avond te doen en dat een paar keer per week.
Maar dat gaat nog steeds niet over het schema..

Oke, zoek een trainingspartner. Ik probeer nu me neef inmiddels eigelijk neefje, te trainen en als een soort personal trainer te zijn.

Mss ook iets voor jouw, MITS je de oefeningen goed doet!!
 
Motivatie komt vanzelf wel terug. Volgens mij heeft iedereen wel eens momenten met minder motivatie.
 
Fijn dat jullie me willen motiveren :) Mijn motivatie komt terug als ik een beetje resultaat zie denk ik, dat zal me wel goed doen. Het is behoorlijk k*t als je een half jaar traint en er niet gespierder op wordt..
Dus dit schema is misschien de komende tijd wel een optie voor mij, weinig oefeningen en kan me er volledig op inzetten.
Wat vinden jullie van het schema? Het zijn maar 4 oefeningen op een dag..
 
Fijn dat jullie me willen motiveren :) Mijn motivatie komt terug als ik een beetje resultaat zie denk ik, dat zal me wel goed doen. Het is behoorlijk k*t als je een half jaar traint en er niet gespierder op wordt..
Dus dit schema is misschien de komende tijd wel een optie voor mij, weinig oefeningen en kan me er volledig op inzetten.
Wat vinden jullie van het schema? Het zijn maar 4 oefeningen op een dag..

Karma motiveert mij, dus kom maar op!!
 
Je schema is te compact. Hoeveel sets doe je per oefening? 3 oef per spiergroep moet toch wel te doen zijn lijkt me. Zou alle spiergroepen in het begin 1x per week trainen. En na een jaar al geen motivatie meer vind ik wel erg snel en dan denk ik dat je voor de verkeerde sport hebt gekozen.:)
 
Daarvoor heb ik ook al een paar maand getraind, maar was er een tijdje mee gestopt door omstandigheden. Met dit schema wil ik 3 sets van 10 herhalingen gaan doen, en wat je zegt is waar, maar train de spieren 2x per week.. Ik wou eerst een FUllbody gaan doen maar dan zit je echt met 7 a 8 oefeningen op een avond, lukt me echt niet. Vandaar uit heb ik dit schema gemaakt

---------- Post toegevoegd Tue 23 Aug 2011 om 18:52 ----------

En Rijstwafel, misschien geef ik je wel karma als je wat over het schema zegt ;)
 
Heb het ook altijd. Als ik een tijdje ben gestopt en terug naar de gym ga voel ik me enorm zwak geworden. Alles gaat zo zwaar en ik moet altijd lichter gewicht pakken. Je moet gewoon even doorzetten. Probeer het leuk te maken door elke keer wat zwaarder te willen pakken en jezelf tot het uiterste te drijven. Eenmaal je resultaat begint te zien gaat de bal aan het rollen en wil je gewoon niet meer stoppen.

Raar dat je cardio leuker vind dan krachttraining. Vind cardio echt niks aan.

Schema gaat wel lukken, als je er goed bij eet. Je wordt niet gespierder omdat je echt veel meer moet eten, zeker als je er veel cardio bijdoet. Dus probeer eens heel goed op je voeding te letten en dan zie je na een paar weken wel degelijk resultaat.

Gewoon volhouden!
 
En Duma, wat voor oefeningen zou ik bij bijvoorbeeld maandag nog bij kunnen doen, en op dinsdag?
 
Maar de vrouwen vinden een gespierd lichaam helaas mooier, en met cardio gaat dat niet lukken.. Maar wat vinden jullie van het schema, nog niks over gehoord.. :(

Ga naar het forum Ellegirl en je zal zien dat 99% van de vrouwen gespierd niet mooi vinden.
 
Ga naar het forum Ellegirl en je zal zien dat 99% van de vrouwen gespierd niet mooi vinden.

Moet je eens bij "Wetenschap en onderzoek" gaan kijken op dit forum:D Ze zeggen van niet, maar onbewust zijn ze er toch naar opzoek hoor:rolleyes:
 
Back
Naar boven