XXL Nutrition

Geen motivatie meer.. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Kunnen jullie geen eigen Topic beginnen ofzo? In plaats van mij lastig te vallen, ik heb deze topic gemaakt om serieuze feedback te krijgen
 
Als je cardio leuker vindt ga dan gewoon cardio doen. Je moet altijd doen wat je graag doet, trainen juist maar voor het uiterlijk hou je toch niet vol.
 
Ik zou geen dumbbell pullovers doen. Ik vind het een waardeloze oefening.
 
Hoe kan een training saai zijn? Liefste hou ik me hele leven hetzelfde schema omdat ik elke training de vorige weer wil 'verslaan'. En als je iets saai vindt komt dat niet door de oefening. Je moet dan andere sport/hobby zoeken lijkt me.
 
Wat bedoel je daarmee? Wat is het nadeel van PUllover?

---------- Post toegevoegd Tue 23 Aug 2011 om 19:47 ----------

Is een mooie oefening om het gaat tussen mijn borst weg te trainen toch? Of krijg je daar juist een gat van
 
Ik denk eerder "wat is het voordeel van pullovers"?

Begrijp me niet verkeerd, als je het een leuke oefening vind dan doe je hem gerust!
Maar er zijn wrs betere oefeningen die je kan doen.
 
Dat is de enigste oefening dat ik de binnekant van mijn borst voel, bij al die andere oefeningen niet
 
Bij close grip benchpress/dumbbell press voel je het ook aardig.
Maar dan technisch bekeken: binnenkant borst kan je niet afzonderlijk trainen ;) Er is dus no such thing als "binnenkant borst"
 
Of ik loop tegen een lantaarnpaal aan, dan voel ik het ook wel!
#Domlullen kan ik ook wel!

---------- Post toegevoegd Tue 23 Aug 2011 om 20:02 ----------

Maar mensen, ik ga voor het eerst mijn schema even proberen, excuseer mij.
Jammer dat ik maar een paar goede feedback heb gekregen, en dat de rest allemaal onzin is, echt jammer! Nou ik hoop dat mijn schema goed uit gaat pakken. Voor de mensen die mij WEL hebben geholpen, echt bedankt :) !
 
Heb me mening gegeven.... jij hebt er alleen geen gebruik van gemaakt.
 
Over mijn schema? Waar dan?
Maar goed je bent ook 18 jaar.. Dus hoeft eigenlijk ook niet..
 
Over mijn schema? Waar dan?
Maar goed je bent ook 18 jaar.. Dus hoeft eigenlijk ook niet..

Hahaha, heb meer ervaring als jouw. Kijk iedere dag naar die "mannen" die komen fitnessen, 30min op een fiets zitten en naar een tv kijken of samen met een andere kantoorpik praten en dan weer naar huis gaan. Als ik dan voorbij kom lopen met me hempje om water te halen gaan te allemaal harder trappen. Ben jij een van hun? Sommige wagen zich ook nog aan de machines, en maxen dan met 5kg + 2,5steungewicht.
 
Ten eerste is het 'jou'
Maar goed: Ik train thuis en kom niet in een fitnessgym of hoe je zo'n ding ook wil noemen.
En ze gaan harder trappen als jij voorbij komt lopen? Misschien hebben ze wel trek in een rijstwafel, krijg je honger van, van fietsen!
Maar goed, nee ik ben dus niet iemand van hun, ik heb ook geen idee wat je hiermee wil zeggen maar goed ik geef gewoon netjes en serieus een antwoord, zouden meer mensen moeten doen..
 
Met zo'n saai schema, niet moeilijk dat je geen motivatie hebt.
 
Het is gewoon een simpel schema :)
En simpel is niet uitdagend, maar daar ben ik ook niet naar op zoek
 
Maakt uitdagend het nou niet juist net leuk?
 
Wat is er uitdagend aan om gewichten op te tillen? Als je gaat hardlopen zie je nog eens wat..

---------- Post toegevoegd Wed 24 Aug 2011 om 00:06 ----------

Maar jaa spierballen krijgen je met gewichten optillen, dus doe ik dat
 
Back
Naar boven