Fitness Seller

Geen motivatie problemen... Dankzij jullie.

Bezoekers in dit topic

Ghostox

Novice
Lid geworden
1 jun 2012
Berichten
9
Waardering
1
Lengte
1m79
Massa
79kg
Hallo dames en heren,

Ik ben nu al een aardige tijd aan het trainen, waarvan 2 jaar cardio en 1.5 jaar kracht. Ik ben pas een half jaar goed op mijn voeding gaan letten wat ontzettend dom is (qua tijd). In deze periode ben ik van 96kg~ naar 74.5kg gegaan en nu weer klimmende!

Door die jaren heen ben ik vaak op dit forum gekomen en keek ik naar resultaten van anderen, waar andere gebruikers dan elkaar gewoon complimenteerden. Daar waar je in de 'gewone wereld' vaak toch wel geintjes erover hoort of het niet echt als knap bestempeld wordt.

Ook vind ik het fantastisch dat niemand hier raar opkijkt als je zegt dat je 's avonds een bak kwark leeg eet of 's ochtends een whey shake etc. neemt.

Ik heb nooit willen stoppen, maar wel vaak gedacht van 'verdomme waarom doe ik dit eig. zovaak in de week' en dan keek ik gewoon op dit forum. Dan wist ik het weer snap je? Niet zozeer door de motiverende teksten, maar door de gebruikers zelf. Die gewoonte om jezelf te verbeteren is echt verslavend hier.

Ik wil jullie allemaal daar voor bedanken. :)

Edit:

Iets wat mij ook ontzettend motiveert: De Rocky serie.
 
Mooie post om nooit te vergeten waar we het voor doen.
We horen succes niet op kinderlijke wijze te zien als simpelweg de beste te willen zijn, dan wel om onszelf elke dag op persoonlijk vlak te verbeteren en te verrijken. Ik geloof wel dat dit niet inhoudt om de ganse dag in de gym te zitten, maar ook bij te leren over de dingen des levens. Ook op dat vlak haalt deze site zijn gram.

Here's to lifting until you hurt
Here's to eating until you burst

Here's to learning because you want to and not because you have to

Here's to waking up early but resting well

Here's to working hard because you deserve it and playing hard because you deserve it

Gentlemen, here's to us!
 
Laatst bewerkt:
Heerlijk dat veertje in me reet van je. Alleen kriebelt het wel wat.
 
Ik ben van 44kg naar 92 kg gegaan in 1 jaar
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Back
Naar boven