MuscleMeat

geen motivatie? voel je je bagger? het leven is hard? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

oud man is pas geleden nog gepost
 
Kende ik al vind het verhaal van die gozer in de rolstoel die bodybuilder werd ( persoonlijk ) inspirerender volgens mij staat er hier nog wel een linkie ergens...
 
ja...

JA potverdomme JAAAAAA
 
Kende ik al vind het verhaal van die gozer in de rolstoel die bodybuilder werd ( persoonlijk ) inspirerender volgens mij staat er hier nog wel een linkie ergens...

Maar echt bb lukt natuurlijk nooit...
 
nuja om het ontopic te houden, als ik tegenslag heb of iets ergs meemaak probeer ik ook altijd te denken dat er nog mensen zijn die er erger aan toe zijn, maar al bij al blijft dat toch maar een magere troost
 
nuja om het ontopic te houden, als ik tegenslag heb of iets ergs meemaak probeer ik ook altijd te denken dat er nog mensen zijn die er erger aan toe zijn, maar al bij al blijft dat toch maar een magere troost

Ik wil net zeggen , net alsof deze filmpjes hier iets aan gaan veranderen...
 
*pinkt traantje weg*

It's freezing out here, I can't feel my hands :roflol:
 
Veel respect dat hij er het beste van maakt maar ik word niet gemotiveerd maar misselijk van dit soort filmpjes. Niet om hoe hij er uit ziet, Maar om dat Amerikaanse gejank en mooie muziekje. Knuffelende meisjes met die man. Heb veel bewondering voor hoe hij omgaat met zijn beperking maar dit filmpje is mij te Amerikaans.

haters gonna hate
 
Respect inderdaad hoe hij op die manier in het leven kan staan, ik zou dat niet kunnen.. Krijg wel een apart gevoel van blijheid dat ik morgen me benen uit me lijf kan lopen op het voetbalveld en vervolgens s'avonds mezelf leeg stampen op Hardstyle.
 
Respect inderdaad hoe hij op die manier in het leven kan staan, ik zou dat niet kunnen.. Krijg wel een apart gevoel van blijheid dat ik morgen me benen uit me lijf kan lopen op het voetbalveld en vervolgens s'avonds mezelf leeg stampen op Hardstyle.

Vooral dat laatste :D
 
Nick Vujicic, inspirerend persoon. Oud of niet, vele kunnen een voorbeeld aan hem nemen. Veel respect en bewondering voor hem.
 
didnt watch

/emo topic
 
Back
Naar boven