MuscleMeat

Geen Motivatie (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

KingFavor

Novice
Lid geworden
12 sep 2017
Berichten
1
Waardering
0
Lengte
1m77
Massa
91kg
beste mede forumleden

Ik heb geen motivatie meer om te trainen. Ik voel me zo zwak en moe dat ik zelfs de macht aan mijn armen niet heb.

Ik ben 1.77 en weeg 91kg. Was altijd een dikke doorzetter en sporter maar sinds april kan ik niet meer sporten omdat mijn lichaam zich zo zwak voelt.

Ik ga vanavond nogmaals proberen om terug te beginnen.
Ik zal ook proberen om te cutten. Heb ook de forum eens doorgelezen maar heb ook wel vragen.

Ik ga smart protein van bodyenfit.nl bestellen en bcaa's.

Op fitness hadden ze me het aangeraden. Hoe zou ik deze ook best innemen?

Ik ga ook nog eiwitdieet opvolgen, ik wil echt terug keren naar mijn ideale kilo's.

Vetpercentage; over de 27(!!!!!)

Fitness zal 4 dagen per week zijn en tijdens weekend ben ik een scheidsrechter en fluit wedstrijden. (Voetbal)


Mvg
Enes
 
Ten eerste is T natuurlijk heel erg rot dat T niet gaat zoals je wil.
Mogelijk heb je wat teveel van jezelf geëist?

De smart protein en bcaa heb je niet nodig. Je kan je geld beter besteden aan goede voeding.
Ook is een eiwit dieet niet nodig en kan je het beste eerst je voeding op orde brengen.

In onderstaande link vind je genoeg informatie om hiermee te starten. Kijk daar eerst eens goed naar.
Sticky - Geupdatet excel voedingsschema

Maak eerst een schema wat je nu eet en pas het daarna aan en kom gewoon met vragen. Beter kan je nu eerst je voeding zelf goed oppakken voor je aan allerlei supplementen begint en gekke dieeten.

Qua trainen. Pak het rustig op met een fullbody om de dag. Dus ma-wo-vrij starting strenght oid.

Dat zal je was meer opleveren dan nu wanhopig aan de supps gaan en dieeten doen.
 
Mss een wild guess maar krijg je genoeg vit D binnen? Uit ervaring weet ik dat dat echt zeer irritant kan zijn en daarbij alle energie uit je lichaam zuigt.
Qua indirecte motivatie, kijk eens naar YouTube voor motivatie. Helpt mij lig regelmatig
 
beste mede forumleden

Ik heb geen motivatie meer om te trainen. Ik voel me zo zwak en moe dat ik zelfs de macht aan mijn armen niet heb.
Was altijd een dikke doorzetter en sporter maar sinds april kan ik niet meer sporten omdat mijn lichaam zich zo zwak voelt.
Ik ga vanavond nogmaals proberen om terug te beginnen.
Ik zal ook proberen om te cutten.
Niet meer proberen, doen.
Tegen jezelf zeggen iets niet kunnen zou ik veranderen in vandaag ga ik het doen en zie wel hoever ik kom.
Hoe je je voelt is vervelend maar zelden een goede graadmeter over hoe iets zal gaan.
Reken uit en zorg dat je binnenkrijgt wat je nodig hebt, en vul dan eventueel aan met supplementen.
 
Die bcaa kan je weer weggooien ;)

Niet serieus, maar ga alstublieft geen bcaa only nemen.
 
Hoe je je voelt is vervelend maar zelden een goede graadmeter over hoe iets zal gaan.

True dat!

Soms lijken gek genoeg de beste trainingen degene met op voorhand de minste motivatie.
 
Bcaas niet bestellen. Gaat helemaal niks voor je doen en is gewoon geld weggesmeten.

goed voedingsschema en gewoon naar de gym gaan.

Ik heb ook vaak geen zin. Maar na mn eerste setje ben ik mn vermoeidheid gewoon vergeten.
 
Ten eerste is T natuurlijk heel erg rot dat T niet gaat zoals je wil.
Mogelijk heb je wat teveel van jezelf geëist?

De smart protein en bcaa heb je niet nodig. Je kan je geld beter besteden aan goede voeding.
Ook is een eiwit dieet niet nodig en kan je het beste eerst je voeding op orde brengen.

In onderstaande link vind je genoeg informatie om hiermee te starten. Kijk daar eerst eens goed naar.
Sticky - Geupdatet excel voedingsschema

Maak eerst een schema wat je nu eet en pas het daarna aan en kom gewoon met vragen. Beter kan je nu eerst je voeding zelf goed oppakken voor je aan allerlei supplementen begint en gekke dieeten.

Qua trainen. Pak het rustig op met een fullbody om de dag. Dus ma-wo-vrij starting strenght oid.

Dat zal je was meer opleveren dan nu wanhopig aan de supps gaan en dieeten doen.


Je hebt een meerdere persoonlijkheid! T
 
Als je nu al geen motivatie of energie hebt hoe vervelend dat ook is, dan zou ik eerst is gaan eten op onderhoud, zodat je weer wat meer energie gaat krijgen. Daarbij lekker sporten en zodra je je weer beter voelt, dan ga je je Kcal langzaam omlaag gooien.

Op het moment dat je nu gelijk gaat cutten, dan zal je juist ook minder energie hebben en ga je het helemaal niet volhouden.

Dus mijn advies is eerst naar Onderhoud Kcal waar je niet afvalt of aankomt, daarbij lekker gaan sporten en vooral iets doen waar je plezier in hebt. En verlagen kan altijd nog! Succes
 
serveimage.jpg

Na de workout heb je echt dat "feel good" gevoel
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven